Keyifli okumalar
Satır içi yorumlarınızı bekliyorum bu aralar çok az çünkü lütfen yorumlarınızı esirgemeyin!
“ Huzur bir gülümsemeyle başlar "
1 Hafta sonra
Nefes’ten
Hayatım boyunca hep güçlü olmayı denedim. Oldum da. Sevmek, aşık olmak istedim. Dünyanın en mükemmel insanına aşık oldum. Sevdiğim adamdan bir evlat istedim. O da oldu ama erken bıraktı bizi. Şimdi de bu hastalıkla uğraşıyorum, yenicem de.
Bir haftadır Tahir hiç bir şey yaptırmıyordu. Asiye abla da sürekli benimde ilgileniyor. Odaya giren ışıkla gözlerimi araladım.
Tahir: Sevgilim hadi uyan
Tahir yanıma gelip yüzümü okşamaya başladı. Tahir’e bakarken umudumu görüyorum. Bana olan inancını görüyorum.
Nefes: Bugün sonuçlar çıkıyor
Tahir’in gülen yüzü düşmüştü. Bu konu da netti. Umutsuzluğa kapılmamı istemiyordu. Bu hastalıktan el birliği ile kurtulacağımızı söylüyor.
Tahir yerinden kalkıp üzerimdeki pikeyi açtı,
Tahir: Nefes kaptan haydiii bakalım, ne uykucu oldun sen ya
Yüzümdeki tebessüm ile ayağa kalkıp dudağına öpücük kondurup, banyoya girdim. Karnıma giren ağrı ile yere çöktüm. Doktor bu tarz krampların olacağını söylemişti.
Hazırlanıp aşağı indiğimde Tahir çayları koyuyordu. Benim geldiğimi görünce yanıma geldi. Elimden tutup, sandalyeye oturmamı sağladı. Alnıma bıraktığı öpücük ile o da sandalyeye oturdu.
Tahir: Hadi başla
Benden bir hareket göremeyince ekmeği kuymağa daldırıp bana uzattı.
Nefes: Seni seviyorum bunu unutma Tahir, seni her şeyden çok seviyorum.
Sandalyeden kalkıp önüme diz çöktü ve ellerimi tuttu.
Tahir: Ben de seni seviyorum Nefes’im. Seni çok seviyorum her şey çok güzel olacak. Tüm kötü anılarımız yerine yenisini alacak.
Gözümden düşen yaşı silip, dudağıma öpücük kondurdu.
^^^
Eylem konağa gelmişti. Yiğit’i görmek için. Asiye Yiğit' i almıştı Nefes ile Tahir’in yalnız kalması için.
Eylem’in kapıya vurmasıyla Asiye’nin onu karşısında görmesi bir oldu.
Asiye: Ula senin ne işin var burda
Eylem: Oğlumu görmeye geldim Asiyecim
Asiye: Oğluymuş. Git hangi itin koynundaysan kaç zamandır ona hayde.
Saniye içerden “ Asiye kim geldu “ deyip kapıya geldiğinde;