3 ▪ Bölüm

5.9K 213 25
                                    

Tek bildiğim şey, sensizlik beni öldürüyor..

Nefes'ten 

Bana doğru yaklaşıp bir eliyle belimden kendine çekerken diğer eliyle de boynumdan çekip dudaklarıma yapıştı.

Kendimi kurtamaya çalışıyordum ama vakum gibi yapışmıştı. En son gücümle ittirdim. Hiç içimden gelmese de dudağımı sildim elimle,

Tahir: Sen ben karımsın, Sen benim sevgilimsin !

Şaka mi yapıyor. Gözlerimden ateş çıktığını hissedebiliyorum.

Nefes: Sen benim hiç bir şeyimsin. Unut beni ya unut çünkü ben seni unuttum Tahir Kaleli, çıkardım hayatımdan .

Eliyle kalbimi işaret etti;

Tahir: Peki ordan. Ordan da çıkarabildin mi ?

Nefes: Sen o gün ordan çıktın Tahir 

Yanından ayrılırken Eylem'in bizi izlediğini gördüm. Ben niye geldim ki. Herkes düzenini kurmuş ben neyin acısını çekiyorum hala.

Tahir'in Eyleme baktığını görünce;

Nefes: Burasi kaçamak yapmak güzel yer, kimsede görmez.

Eylem' e gülüp, yanlarından ayrıldım. Onur'un beni aradığını görünce koşarak sarıldım ona. 

Nefes: Niye geldim ben Onur niyee

Onur: Tamam gidiyoruz 

***

Onurla kulübe gelmiştik. Kafami dağıtmam, güçlü olmam lazım. Ardı ardına içiyordum. Sarhoş olma yoluna doğru gidiyordum.

Onur: Nefes yavaş 

Nefes: iyiyim ben 

Tekrar bir viski diktikten sonra;

Nefes: Boşanma işini hızlandır, geldim ülkemdeyim artık, engel yok.

Onur: Nefes hala aşıksın ona 

Hala çok seviyorum onur hala çok aşığım ama yapamıyorum bunu kendime gururuma yediremiyorum. Olmuyor 

Nefes: ALLAH KAHRETSİN KI ÇOK AŞIĞIM! Çok seviyorum Onur ama yapamıyorum. Biliyor musun ? Hani bugün şarkı söylerken bakıştık ya Tahirle.

Onur: Evet

Nefes: Tanıştığımız gün geldi aklıma.

25.01.2016 NEFTAH TANIŞMA   

Teyzemle yine her zaman ki gibi tartışarak işe gitmeye çalışıyordum. Müzik öğretmeniyim ama iş bulamıyorum. Hayalimde kendi müzik okulumu açmak. Bu yüzden de bir otelde sahne alıyorum. 

Candan: Nefes kızım gitme, bak para derdine düşme. 

Nefes: Teyzecim bu konuyu kapatmamışmiydık.

Yanağına öpücük kondurup, kemanımıda alip evden çıktım. Bursa doğduğum, okuduğum, annem ile babamı kaybettiğim yer. Evet bana hem acıyı hem de mutluluğu öğretmişti bu şehir.

Otele geldiğimde ilk iş olarak kahve almaya gittim. Siparişimi verip beklerken bir adamın bana öküz gibi baktığını gördüm.

Vedat: Selam

Nefes: hayırdır kardeş birine mi benzettin

Vedat: Yok ben sade...

Kahvemi alıp ters ters bakarken yanından ayrıldım. Otel gerçekten güvenilir bir yerdi çok araştırmıştım ve her zaman çok kalabalık olurdu.

Sana Dair (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin