9 ▪ Bölüm

5.8K 227 35
                                    

*Satır içi yorumlarınızı bekliyorum, iyi okumalar *

Ne ölmek nefessiz kalmaktır; ne de yaşamak nefes almaktır. Yaşamak; sevilmeyi hak eden birine yaşamını harcamaktır.

Nefes kanlar içinde yerde yatıyordur, yarı baygın bir şekilde. Bu haldeyken bile Tahir'i sayıklıyordu.

(Medyadaki şarkı ile okursanız çok sevinirim )

Berrak, kendine gelip Nefes'in yarasına tampon yapıyordu. Asiye ise ağlayarak ambulansa haber vermişti.

Asiye: Ablam iyi olacaksın 

Bir yandan da Kaleli konağı da karışıktır.

Herkes panik olmuştur.

Mustafa: İyisiniz dimi 

Tahir: İyiyiz abi iyiyiz de kim bu, kim ?

Balım ile Yiğit Saniye'nin kucağında ağlıyorlardır. Tahir'in tekrar telefonu çalar bu sefer arayan Asiye.

Tahir: Yenge 

Tahir'den

Kim bizden ne ister. Kafayı yemem için bir sebep daha. Yengemin aramasıyla onların burda olmamasına sevinirken, nerden bilebilirim hayatımın en kötü haberini alacağımı.

Tahir: Yengem nerdesiniz

Asiye: Tah..Tahirr

Demişti titrek ve ağlamaklı bir sesle;

Tahir: Yenge iyi misin ?

Abimin yanıma gelip, noluyor bakışı atıyordu. 

Asiye: Tahir, Nefes'in evine ateş açtılar. Nefes vuruldu Tahir, hastaneye gidiyoruz. Hemen gelin.

"Nefes vuruldu Tahir " işte o an kalbim sanki yerinden çıktı. Yerimde sendelerken abim tutmuştu;

Mustafa: Abim nolmuş 

Tahir: Nefes vurulmuş 

Kaybetmek nedir. Ben bir kere kaybettim. Kendi hatam yüzünden kaybettim. Şimdi temelli kaybedemem. Nefes almayı unutamam, ben onsuz nefes alamıyorken şimdi sonsuza dek onsuz olamam. Ben onsuz yaşayamam. 

Hastaneye kadar arabayı nasıl sürdüğümü hatırlamıyorum bile. Danışmaya geldiğimde hemşirenin bana bakışlarıyla ameliyathaneye doğru koşmaya başladım. Ben koşuyordum ama sanki beni biri arkadan çekiyordu.

Ameliyathane önünde yengem belirince artık deli Tahir'in bütün deliliği damarlarına karışmıştı.

Berrak bir yana çökmüş yengem bir yana çökmüş ağlıyordu. Durumunu sormaya o kadar korkuyorum ki ellerimi saçlarımda gezdirdim.

Tahir: Nefes nasıl yenge 

Yengem ağlamaktan konuşamıyordu bile.

Asiye: Ameliyata aldılar. Durumu ağırmış Tahir

Sarıldık yengemle. Nefes güçlü, Nefes pes etmez. Daha beni süründürcek, burnumdan fitil fitil getirecek ona yaptıklarımı. Nefes bırakmaz beni.

Saatlerdir ameliyatta Nefes. Ne bir haber veren var ne de içerden çıkan. Onur Bey de burda. 

Asiye: Yengem iyi misin sen 

Tahir: Şu herifi dövmek için kendimi zor tutuyorum yenge.

Dediğimi duyacak ki;

Onur: Ne öyle dik dik bakıyorsun, senin yüzünden Nefes içerde, canıyla...

Sana Dair (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin