16 • Bölüm

2.3K 105 8
                                    

Keyifli okumalar

Satır içi yorumlarınızı bekliyorum

"Kolay mıdır bir anda herşeyden vazgeçip gitmek, yoksa herşeye rağmen gitmekten vazgeçip sevmek mi gerek. "

Nefes'ten

Hayatın gerçekleri vardır. Ölüm gibi. Evet bende ölüme en yakın olanım. Eylem'in dedikleri kulaklarımdaydı hala. Anne olamayacağım gerçeğini bir kere de o vurmuştu yüzüme.

Tahir göğsüne olan başımı kaldırdığımda;

Nefes: Tahir

Tahir: söyle Nefesim

Nefes: Tahir benle belki de son sevişmen, belki de benimle olduğun son günler.

Tahir: Nefesim

Nefes: Dinle lütfen, bak bu benim son istediğim. Anne olmak bu hayatta istediğim en özel şey. Beli de tedaviden sonra ölücem ama ölsem bile karnımda sen bir can taşımak istiyorum. Senden bir parça. Şuan şimdi burda sen bir parça olsun istiyorum. Son şansımı istiyorum.

Tahir'in dolan gözlerine baktıktan sonra dudaklarımı dudaklarına değdirdim. Kucağına oturdum.

Nefes: Son kez Tahir, benim için bizim için.

Canımı yakmaktan çok korkuyordu. Ben emindim. Onu istiyordum. Ne kadar tehlikelide olsa onu istiyordum.

Tahir: Nefes yapamam bunu bize yapamam sana yapamam.

Nefes: İkimizden bir parça Tahir

Tahir yataktan yavaşça kalktı,

Tahir: Nefes ben sensiz naparım, sen böyle aci çekerken ben naparım

Karşısına dikildim,

Nefes: Tahir ben seni bırakıp gitmemek için direnicem ama biliyorsun tedavi süresince rahim zarar görebilir. Alınabilir ama eğer hamile kalırsam. Tek şansımı kaybetmemişim olucam.

Ona doğru yaklaştım yüzümü yüzüne degdirdiğimde belimden tuttu beni.

Tahir: Yapamam anlıyor musun ? Sana zarar veremem.

Ellerimi yüzünden çektim, bağırmaya başladım.

Nefes: TAHİR BEN ÖLÜYORUM ! TÜMÖR NE KADAR İYİ HUYLU OLSA DA KANSERİM. SENDEN TEK UMUDUM OLAN ANNELİK ŞANSIMI İSTİYORUM.

Kolumdan beni kendine çekip dudaklarımi öpmeye başladı. Yatağa yatırdı.

Tahir: Seni seviyorum Nefes Kaleli seni çok seviyorum.

Nefes: Bende sevgilim

^^^^
Flashback

Vedat, Nefes'in değerlerinde olan düşüklüğü öğrenmiş. Doktoru Zülal'i evinde tehdit etmişti. Kocası ve kızıyla.

Zülal: Ne istiyorsun, bırak onları

Vedat: Nefes, şu rahim kanseri olan hastan.

Sana Dair (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin