11 ▪ Bölüm

4.4K 196 14
                                    

“Güçsüzler asla affedemez. Affetmek, güçlülerin özelliğidir.”

1 hafta sonra 

Nefes'ten 

Hayatımı gerçekten film şeridi gibi geçmişti. Vedat'ın hala intikam peşinde olması. Bir haftadır düşünüyorum. Neden bir insan uzatır, unutmaz.

Tahir'in zoruyla konağa gelmiştim ama bugün evime dönüyorum her ne kadar Kaleliler istemese de - Saniye Hanım hariç- eşyalarımı toplamıştım. 

Tahir'in bir haftadır eve geldiği yok affetirmek için uğraşır insan ya hödük.

Asiye: Kızz Nefess napıyorsun ya zorlamasana kendinu 

Bavulumu indirmaye çalışırken yangazlar yetişmişti.

Nefes: İyiyim Asiye abla evime gidiyorum artık malum benim de bi evim var.

Fatih: Yenge abim bu işe ne dicek 

Nefes: Vallah abinin yüzünü gören cennetlik, demek ki gitmemi istiyor 

Saniye: Çok dogru dedun git de Tahir'im nefes alsun

Sessizce sabır çekip, kapıyı açmamla Tahir ile burun buruna gelmemiz bir oldu.

Tahir: Hayurdur nereyedur

Yutkunup bir adım geri attım,

Nefes: Evime Tahir 

Tahir: Tek gitme da yangazlar bıraksun senu Fatih abim bırakun Nefes'i 

Adama bak ya, pişmanım nefes diyordun. Hödük, odun.

Nefes: Gerek yok !

Adımları sertleştirip sinirle geçtim yanımdan. Seni varya süründürecegim Tahir Kaleli. Fitil fitil getircem bu yaptıklarını...

Tahir'den

Nefes sinirli sinirli yanımdan giderken konağa girdiğimde herkes bana bakıyordu. 

Tahir: Noldi ne bakaysunuz 

Asiye: Ula dangoz niye kovdun gızı

Murat: Nefes seni affetmeyecak abi biliysin dimi

Fatih: İkizum dogri dedu 

Asiye: Dangoz ula dangoz

Saniye: İyi etti paşam 

Hepsi bir ağızdan konuşunca deliliğim tutmuştu yine.

Tahir: Ula bi susun da beni dinleyun 

Nefes için yaptığım planını anlatınca herkes bi sırıtmaya başladı anam hariç.

Asiye: Uy yengesinun zeki paşasu

Tahir: Dangoza noldi

Nefes'e bir haftadır yaklaşmıyorum. Evet içim içimi yiyor ama beni öyle kolay affetmeyeceğini bildiğim için ben de kendimi çekiyordum ne kadar zorda olsa.

Yazar'dan 

Nefes evinde kendi kendine söyleniyordu. Tahir'in onu umursamıyor olması onu deli ediyordu.

Nefes: Hayır yani madem ilgilenmeyeceksin niye konağa çağırıyorsun da o ananun muşmula suratını çekiyorum.

Televizyonun karşısında elinde kırmızı şarabı ile otururken Asiyeden telefon gelir.

Nefes: Efendim Asiye abla... Nee ! Nerdesin şimdi... tamam hemen geliyorum 

Nefes hemen hazırlanıp Asiye'nin çağırdığı yere gider. Berrağın genelde huyları yoktu ama Nefes korkmuştu Asiye'nin sesinden.

Nefes'ten 

Asiye ablanın attığı adrese geldiğimde hala şaşkındım ikisinin böyle yerlere gelmesine. Bardan içeri girdiğimde yanlarına ilerledim.

Nefes: Asiye abla iyi misiniz ? Ne oldu siz niye geldiniz ki buraya 

Berrak ile Asiye ablaya sarılmıştım bunlari söylerken.

Berrak: İyiyiz , ne içersin 

Asiye: He gı bak bundan iç guzelmuş

Yok bunlar iyi değil gerçekten, aklım çıksın diye ile uğraşıyorlar herhalde.

Nefes: Ya siz iyi misiniz ? Ne diye geldim o zaman ben 

Asiye: Otur da işte kız kıza takılalum 

Nefes: İnsan gibi niye aramıyorsunuz abla

Asiye ablanın çekiştirmesiyle oturdum sandalyeye. Sandalyeye oturmamla barın ışıkları kapandı.  

Nefes: Noluyor ya 

Tek bi yerde ışık yanmıştı. Sırtım dönük olan yere döndüğümde sahnede elinde mikrofanla Tahir bana bakıyordu. 

Asiye abla ile Berrak'ın sırıtmasıyla oyuna geldiğimi anlamıştım.

Ellerimle tutarım da

Gök üstüne yıkılsa

Yaralarım sararIm da

Haram bize bu sevda...

Bu adam yine kendine aşık etmişti. Demek ki bunu planlamıştı. 

Selam ettik belaya da

Ah demedik yanmaya

Yemin ettik yanarsak da

Nasip değilmiş susmaya

Ya koskoca Tahir Kaleli benim için şarkı söylüyordu. Tabi ki hoşuma gitti ama kolay kolay affetmeyeceğim.

Gözleri kahır yarim

Hasreti ağır yarim

Sen bana emanetsin

Gel göğsüme sığ yarim

İnsanın sevdiğinden böyle güzel şeyler görmesi, ilk gün onun gözlerinin içine bakarak söylemiştim bugün de o bana. Hayat çok garip. Yaşadıklarım bebeğimi kaybetmem....

Tahir bana doğru yaklaşırken,  Kaleliler arkamda sıralanmıştı. Tahir yanıma gelip elimi tuttu. Bu kadar kolag değil Tahir Kaleli !

Nefes: Tahir ya niye söylemedin sesinin bu kadar güzel olduğunu seni bizim kadroya alalım, müzik okuluna.

Elimi çekip,  Kalelilere döndüm.

Nefes: Ay vallah çok güzel sesi var. Popçu olacakmış ama gemici olmuş.

Kendi kendime gülerken,  hepsi bana şaşkın şaşkın bakıyordu. 

Asiye: Ablam iyi misun ? 

Fatih: Yengem şaşırdu o yuzden boyla davrananiyor

Tahir: Nefes ben...

Ne diyeceğini bildiğim için hemen lafını kestim. Kesmemle telefonun çalması bir oldu. Cemre arıyordu. Tabi ki ben

Nefes: Efendim Onurcum 

Çıkışa doğru ilerlemeye başladım. Tahir'in de seslerini duyuyordum.

Tahir: Ula ben o Onur'u agzunu dagutmaz mıyum? Ula it !!

Arkamı döndüğümde Tahir ile göz göze gelmiştim . Sinirden deliye dönmüştü. 

Nefes: Benim adım da Nefes Kaleliyse bu bir haftanın acısını senden çıkaracağım Tahir Kaleli !!

Yorumlarınızı bekliyorum canlar ❤🙏

Yeni bölümü en kısa zamanda paylaşacağım😍

#Neftahlandık 🍷

Sana Dair (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin