Άρχισα να κουνάω τον πισινούλη μου και γω...
Ένιωσα δυο ματιές να με καίνε...η μια ήταν...του Chris που....δεν κοιτούσε τίποτα παρά τον κώλο μου...και του Alex που ήταν....θυμωμένος?!-Damn girl!!!
Είπε ο Chris και εγώ σταμάτησα.-Βαρέθηκα.
Είπε ο Alex και έπεσε στον καναπέ με δύναμη.-Μμμμ τι λέτε να παίξουμε....ΘΑΡΡΟΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ???!!!
Είπε η Κάτ σαν χαζοχαρούμενο για άλλη μια φορά...-ΟΧΙ!
Είπα εγώ και ο Alex σχεδόν ταυτόχρονα.-Ωωω ελάτε τώρα θα έχει φάση!!!
Πετάχτηκε ο Chris.-Καλά.
Είπα κοφτά και μετά συμφώνησε και ο Alex.[...]
-Κάτ θάρρος η αλήθεια?
Ρώτησε ο Chris-Θάρρος
Απάντησε εκείνη θαρραλέα.-Έχεις δυο επιλογές.
Η θα χορέψεις ένα τραγούδι που εμείς θα διαλέξουμε η θα πιείς μονοκοπανιά ένα μεσαίου μεγέθους ποτήρι κρασί.Την έφερε σε άβολη θέση... Το κατάλαβα από την έκφραση της..
-Εμ..δεν μπορώ να πιώ τόσο χωρίς να μεθύσω οπότε...εμ...ποιο τραγούδι?
Ο Chris μας κοίταξε
-Θα χορέψεις το rolex
Είπε και γέλασε.Εκείνη την ώρα ένα μεγάλο χαμόγελο απλώθηκε στο πρόσωπο εμένα και της Κάτ.
-Θα χορέψω και γώ.
Είπα και τα δυο αγόρια με κοίταξαν σαν να είμουν εξωγήινος.-Οοο τέλεια αυτό θα είναι καλό.
Είπε ο Chris και μου έκλεισε το μάτι.Στριφογύρισα τα μάτια μου και σηκώθηκα από τον καναπέ.
Κοίταξα την Κάτ και σταθήκαμε μπροστά από τα αγόρια.
Το τραγούδι αυτό είναι οτκ για εμάς. Το χορεύαμε όλη μέρα!!!-Το συνηθισμένο Κάτ.
Είπα και μου έκανε νόημα πως κατάλαβε.-It's show time!!!
Η μουσική ξεκίνησε και εμείς αρχίσαμε να χορεύουμε.
Τα αγόρια έμειναν να μας κοιτανέ μια με έκπληξη και μια με περιέργεια.-Damn girls δεν ήξερα ότι είστε τόσο καλές. Βέβαια...εμείς είμαστε καλύτεροι....
Είπε ο Chris και τους κοιτάξαμε σε μια φάση..."Εσείς...ότι πείτε αγοράκια."-Για να σας δούμε λοιπόν!
Είπε η Κάτ και τα αγόρια ήρθαν μπροστά μας και άρχισαν να χορεύουν...πολύ καλά μπορώ να πω!
Μας έκαναν ένα thumbs down ότι μάθε είμαστε χάλια και εκεί πήρα μπρός!!!
BINABASA MO ANG
Έρωτας από το πρώτο τραγούδι...
Teen FictionΔύο άτομα δύο διαφορετικοί κόσμοι ενα μεγάλο παρελθόν Μήπως έχουν και κάτι άλλο κοινό? Αν ναι...τι είναι αυτό? Και πως θα επηρεάσει την σχέση τους? Θα δείξει....