~5~

78 10 0
                                    

(Alex's pov)
Παλεύω όλο το βράδυ να κοιμηθώ μα δεν μπορώ...η σκέψη μου έχει κολλήσει σε εκείνη...στην Βιολέτα...
Δεν έχω ξανά νιώσει έτσι...την κοίταζα...ένιωθα τόσο πόθο μέσα μου..μπορούσα να νιώσω με πόσο πάθος τραγουδούσε...

Κάποιος ερωτεύτηκε...

Εγώ...όχι...

Γαμώτο γιατί νιώθω έτσι? Γιατί έχει τόσο μεγάλη επιρροή πάνω μου?...

Την ερωτεύτηκες από το πρώτο τραγούδι...

Λες?...

Έβαλα τα headphones μου και έβαλα δυνατά μουσική..ερχόταν στο μυαλό μου συνέχεια εκείνη η σκηνή...
Πως με έκανε να τραγουδήσω χωρίς δεύτερη σκέψη μετά από τόσο καιρό που το έπνιγα?...Και πως ταίριαξαν οι φωνές μας με μιας? Αυτό θέλει πολύ προσπάθεια....αυτό είναι κακό....την ερωτεύτηκα μέσα από την μεγαλύτερη μου αδυναμία...

(Βιολέτας pov)

Μιλούσε με την Κάτ ενώ και οι δυο ήταν ξαπλωμένες στους δυο μεγάλους καναπέδες με τις πιτζαμες τους στο σπίτι της Βιολέτας. Η Βιολέτα της είπε τα πάντα για εκείνη την στιγμή....

-Δηλαδή εκτός από όλο αυτό τον είδες και χωρίς μπλούζα????

-Αχχχ ναι....Μιλάμε ήθελα να τον βάλω κάτω και αλείψω τους κοιλιακούς του με μερέντα να βάλω και χρωματιστή τρούφα και να τους γλείψω
Είχα χαθεί στο άπειρο και σκεφτόμουν αυτή την σκηνή ως που παρατήρησα την Κάτ να με κοιτά με γουρλωμένα μάτια...

-Τι καλέ?

-Ποιά είσαι και τι έκανες στην αθώα μικρή ανυποψίαστη Βιολέτα???!!!

-Η ΒΙΟΛΕΤΑ ΑΥΤΗ ΠΕΘΑΝΕ!!!ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑ!!!
Είπα και σκάσαμε και οι δύο σε γέλια.

-Λοιπόν το μόνο σίγουρο είναι ότι το κοριτσάκι μας από δω...έχει τσιμπηθεί!!!

-Ποιο κοριτσάκι???

-ΕΣΥ ΜΑΡΗ!

-Α ναι..σωστά..ίσως....εννοώ..ντάξει...μπορεί να είναι το  crush μου από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου αλλά να μωρέ...δεν είναι ότι έχω τσιμπηθεί...απλά θέλω να τον έχω όλη μέρα αγκαλιά να φιλάω τα γλυκά του πανέμορφα ροζ χειλάκια και τον κοιτάω σε αυτά τα εξωτικά κατά γάλανα μάτια....
(απλά φανταστείτε την σαν ενα κρατούν που βγάζει καρδιές από τα μάτια και θα καταλάβετε! )

-Μάλιστα άρα τον έχεις ερωτευτεί...

-Οχιιι!! Δεν είπα ποτέ κάτι τέτοιο!!!

-Μπα απλά βγάζεις καρδούλες απο τα μάτια σου και κοιτάς το υπερπέραν με ένα χαμόγελο από εδώ έως το ιγκλού του μπατζανάκη μου στην Ανταρκτική!!!
Είπε με ένα τόνο όλο ειρωνία!

-πφ....σιγά μην γυρίσει να κοιτάξει εμένα...

-Αχ γλυκιά μου...όπως σου εχώ πει...δεν θέλει κόπο...θέλει τρόπο!
Από άυριο θα σου μάθω πως να φλερτάρεις!
Είπε και άστραψε ένα χαμόγελο.

-Τι θα κάνεις λέει ?!
Άνοιξα διάπλατα το στόμα μου.

- Χιχι 1 θα μάθεις να μην είσαι τόσο ντροπαλή! 2 Θα μάθεις να την πέφτεις σε αγόρια...με κοίταξε πονηρά
3 θα πάμε για ψώνια γιατί αν φοράς τέτοιες πιτζάμες θα καταντήσεις να αλλάζεις το όνομα σου σε Μαρία Ροτρίγκεζ Δελαπόρτα σε ένα σπίτι σε ένα λιβάδι με 100 γάτες και να βλέπεις μεξικανικές σαπουνόπερες!!! Θα σε κάνω εγώ λάρα!!!

-Μα....

-Όχι μα και μου! Άυριο το πρωί θα είμαι εδώ θα πάμε για ψώνια και θα κάνουμε και το πρώτο μάθημα!
Φυσικά και θα βγούμε το βράδυ!!!

-Έχουμε σχολείο άυριο τι λες!?

-Σιγά μην πάμε!
Είπε και γέλασε σατανικά...

Θα είναι μεγάλη μέρα άυριο....σκέφτηκα...

Τέλος και αυτό!!
Πατήστε αστεράκι αν σας άρεσε!!!
Byeee!!

Έρωτας από το πρώτο τραγούδι...Where stories live. Discover now