Novella her zamanki gibi kimsenin onu uyandırmasına gerek kalmadan erkenden kalktı ve okul formasını ve cübbesini giydi.Ders programları henüz verilmemişti.Yeşil cübbesine baktı ve gülümsedi.Yeşil onun en sevdiği renk olmuştur.Uyuyan Armani'ye gözlerini devirerek baktı ve dürtüklemeye başladı.Armani biraz mırıldanıp uyandı.Onu uyandırdığı için Novella'ya kızmadı.O da ailesine mektup yazması gerektiğini söyleyip kısa sürede bir şeyler karaladı ama Novella fazla sabırsız olduğundan onu bekleyemedi ve ondan önce baykuşhaneye gitmeye karar verdi.
Baykuşhaneye giderken normalin aksine fazla iri cüsseli ve bir birinci sınıf öğrencisine çarptı.Slytherin olmadığına emindi, hepsini hafızasına kazımıştı.İri çocuk ona mahcup bir şekilde baktı ve ellerini arkaya götürdü.Sanki bir şeyler saklıyordu ama Novella irdelemek istemedi."Ah, ben üzgünüm önüme bakmalıydım." tanımadığı bir çocuğa nezaketsizlik etmek onun kitabında yoktu.Yere sabitlenmiş mahcup bakışları Novella'nın yüzünde gezindi.Utangaç birisi gibi duruyordu."Ben de, özür dilerim...ııı...şey Slytherin olduğunu sanıyordum."Novella gülümseyip onayladı."Ben Novella Lewis."Novella'ya konuşulacak bir tip gibi gözükmüştü."Ben...ben...şey Rickardo Thampson, sen çok iyisin yani bir Slytherin'e göre yani...şey ünlerini duymuşsundur."bu iri cüssesinin arkasında koca bir bebek gizliydi Rickardo'un."Ah öyle mi?Ben tanımadığım insanlara karşı nezaketsiz olmanın yanlış bir şey olduğunu düşünürüm.Her neyse memnun oldum Rickardo benim baykuşhaneye gitmem gerek."arkasını dönüp yürüyecekken yorgun yüzüyle gelen Armani'yi fark etti.
Hemen Armani'nin yanına gidip onu baykuşhaneye çekiştirdi."Hey o iri çocuk da kimdi?Onunla takılmıyorsun değil mi?"Novella baykuşunun ayağına mektubu bağlarken Armani'ye karşılık verdi."Ben kan ayrımı veya dış görünüşün ayrımını yapmam.Benim için önemli olan kafanın içindeki."Armani biraz bozulmuş görünüyordu."Ravenclaw seçilmemene çok şaşırdım bence şapka yanlış bir karar vermiş olmalı."herkes böyle söylemek zorunda mıydı?Novella'yı sinir ediyordu."Bence şapka hata yapmaz.Hatstall olsam dahi bunun olacağını düşünmüyorum bir bildiği vardır herhalde."o 'bir bildiği'nin ne olduğunu Novella çok iyi biliyordu.
Armani daha fazla konuşmadı ve Novella'nın biraz küstah olduğunu düşündü.Ama yine de Walburga ve Eliza'dan daha parlak görünüyordu gözüne.Birlikte kahvaltıya indiler ve sessizce Slytherin masasına oturdular.
Novella kahvaltısını her öğüne kıyasla daha fazla yerken Tom Riddle'ın birkaç çocukla konuştuğunu fark etti.Daha ilk günden plan yapması oldukça saçma ama o kehanetlik olduğuysa normal.Kehaneti değiştirip değiştiremeyeceğini bilmiyordu.
Yeni ders programı herkese dağıtılmıştı ve herkes derslerden yakınıyordu.Novella dersleri uzun uzadıya inceledi.İlk dersi iksirdi ve Profesör Slughorn'dan alacaklardı.İksir Novella'ya göre son derece önemli ve sabır isteyen bir dersti.Ve başarılı öğrencilerin Profesör Slughorn'un kulübüne alınması Novella'nın içinde alarma sebep olmuştu.Mutlaka o kulübe girmeliydi.
Orion Black, Tom Riddle ve birkaç kişinin konuşmasına katılmayı ikiz kız kardeşini dinlemekten daha cazip olduğu kanısına vardı.İçeriden iki kızıl saçlı kişi girerken Novella yine onlarla alay edeceğinin farkındaydı."Kanı bozuklar kahvaltıya teşrif etmiş." çoğu kişi Orion'un bu dediğine gülmüş ve dalganın devamını getirmişti.Bu arada iki kardeş fazlasıyla kızarmıştı.Novella bir kez daha sessiz kalamayacağını anladı."Onların kanı bozuk olup olmaması seni ilgilendirmemeli Black, belki de senden daha iyilerdir, bunu bilemezsin.Senden üstün olma ihtimali seni tedirgin etmeli hem küçümsediğin kişi aslında gördüğün kadar küçük değildir.Birden senden daha büyük oluverir o zaman ayvayı yersin.Ve lütfen bu konularda ayrımcılık yapan kimse benimle muhatap olmasın." çoğu kişinin gözleri ondaydı.Hiç kimse böyle bir çıkışı beklemiyordu.Novella kimsenin bir şey demesine izin vermeden masadan kalktı ve yemekten ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOGWARTS:KAZANAN
FanficHarry Potter'ın hayatını mahveden büyücü Tom Riddle'ı gören kahinin torunu Novella Lewis bu amaç doğrultusunda doğmuştur.Tom Malvoro Riddle ile aynı dönemle okuyacak Novella Lewis en az Tom kadar hırslı ve onu geçmek için her şeyi yapabilir...