Profesör Slughorn az önce cezadan kıl payı yırtan öğrencisinin olay yerinde ne yapabileceğini düşündü."Merlinin sakalı!Novella burada ne oluyor?" Novella tam ağzını açmış bir şeyler söyleyecekken müdire mırıldanmaya başladı.Herkes tüm dikkatini ona verdi."O benim hayatımı kurtardı, çok zeki..." burada inledi ve elini kan içinde kalan cübbesinin üzerinden karnına bastırdı."Sanırım daha fazla Hogwarts Müdiresi olup öğrencilerimin hayatını tehlikeye atamam.Beni St. Mungo'ya götürseniz iyi olacak.Nova size her şeyi anlatır..." gülümseyerek Novella'nın masum yüzüne baktı."Grindelwald okula saldıracaktı veya aileler okulda ölen müdireyle telaşa kapılıp çocuklarını okuldan alacaktı ve okul kapanacaktı.Daha sonra burayı Kara Büyücülerden oluşan bir ordu yetiştirmek için açtığı bir okula dönüştürecekti.Düşüncesi bile korkunç!" göz yaşları gözünden sicim sicim akıyordu.
Profesör Slughorn az önce azarladığı öğrencisiyle gurur duyuyordu.Belki bir dahaki sene onu Slug kulübüne alabilirdi.Hem müdire onun için çok zeki demişti ama biraz daha tanımalıydı."Bize her şeyi detaylıca anlatmalısın Novella." Novella büyük bir coşkuyla kafasını salladı.Eğer Tom'la kavga edip azarlanmasaydı korkunç şeyler olabilirdi."Sanırım Slytherin'den aldığım puanları geri verebilirim." Kendi binasından böyle bir gurur verici olay çıkması onu göklere çıkarmıştı.
Konuşulması gereken daha farklı konular da vardı.Öğretmenler bakanlığa haber vermişlerdi ve bakanlık okulun geleceği için bu olayı gizlemeye karar vermişti.Novella'yı tebrik edip olayı kimseye söylememesini söylemişti.Novella bu olayın duyulmayacak olmasına hayli üzülmüştü.İnsanlar onun hakkında iyi şeyler söyleyip ona minnettar olmalılardı ama maalesef olay gizleniyordu.
"Peki arkadaşlarıma ne diyeceğim, yani yokluğumu fark etmişlerdir." Belki bir umut söylerler diye düşündü Novella."Yanlış iksir içtiğini ve hastane kanadında olduğunu söyleyebilirsin." Novella'ya göre bu biraz onur kırıcıydı.İksir en iyi olduğu dersti ve az önce zor bilmeceyi çözerek panzehri bulmuşken...Ama elbette o bir Slytherin'di ve pes edemezdi."Profesör sanırsam Tom hastane kanadına kontrole gitmiş olmalıydı ve benim orada olmadığımı bilebilir." Aslında Tom hastane kanadında değildi fakat yine de bu olaydan kendine pay çıkmasını istiyordu."Her neyse Horace Novella şimdi bize neler olduğunu anlatmalı." dedi Profesör Dumbledore.
Müdire St. Mungo'ya kaldırıldı ve bakanlık hemen yeni bir müdür seçmek zorunda kaldı.Yeni Hogwarts Müdürü Armando Dippet'tı.Bu arada Armando ve diğer kişiler Novella'ya okula hizmet ödülü vermeye karar vermişlerdi.Bu ödül Novella'nın sıkıntısını birazcık almıştı.Olayı ailesine söylemeye karar vermişlerdi.Ne de olsa onlar söylemese ailesine yakın olan eski müdire söyleyecekti.Bu da Novella'yı mutlu etmişti.Ailesi ondan bir şey beklemese dahi onların gözüne girmeyi ve kendisiyle gurur duyulmasını severdi.
Novella olayı müdürün odasındaki kişilere tane tane anlatmıştı.Kendisini övmek ve olayı değiştirmek istese de yapmamış ve olayı tüm çıplaklığıyla odada bulunanlara söylemişti.Odada bulunanlar onun bulmacaları çözmesine şaşırmışlardı.Sonuçta küçücük bir birinci sınıf öğrencisi en kara büyücünün bulmacalarını çözmeyi başarıp müdirenin ve herkesin hayatını kurtarmıştı.
Dumbledore eski arkadaşı Grindelwald'ın ismini duyduğundan beri sessizdi ve düşünceliydi.Novella'nın olayın duyulmasını neden istediğini anlıyordu.Herkes gibi o da yaptığı şeyin takdir edilmesini istiyordu fakat bu tehlikeliydi.Grindelwald bunu kimin başardığını araştıracak ve kendi tarafına çekmeye çalışacaktır ya da bu kişinin işini bitirecektir.Dumbledore beklediği yüzleşmenin yaklaştığını hissetmişti.
Novella'ya eve gidip istirahat etmesi teklif edildi ama bunu reddetti.Meydanı Tom'a bırakmak istemiyordu.Öte yandan bakanlık olayı çarpıtmaya kararlıydı.Müdire bir iksir hazırlarken yanlış bir şeyler olmuş ve bir patlama olmuş.Gelen sesse müdirenin anısından çıkan bir ses olarak söylenecek.Bu patlamanın sonucunda müdire ağır yaralanmış ve St. Mungo'ya kaldırılmış.Bakanlık bu hikayenin kayda değer olduğunu düşünüyor.
Novella'nın aklını neden olayı gizledikleri kurcalıyordu.Profesörlerin ve bakanlığın bir bildiği olduğunu düşündü.Ve eğer müdireyi kurtaranın ismini Novella olarak verseler Grindelwald'ın peşine düşeceğini anladı.Bunu yeni müdürlerine söylemeye karar verdi."Efendim bence bana okula hizmet ödülü verecekseniz ya tarihi değiştirmelisiniz ya da hiç vermemelisiniz çünkü Grindelwald bunu kimin çözdüğünü bulmak isteyecektir." Herkes küçük bir kızın bu kadar ince düşünmesine şaşırmıştı,Dumbledore bile...
Novella'nın fikrini mantıklı buldukları için ödülü bir hafta önceye almaya karar vermişlerdi.Sonuçta Novella'nın bir ödülü hakkettiğini biliyorlardı ve kimse bunu inkar edemezdi.Müdireyle de konuşacaklardı ve bunu Novella'nın annesi ve babasından başka kimsenin duymamasını rica edeceklerdi.
Novella aklında bir bahane türetmişti ve kalkmaya hazırlanıyordu."Ben artık ortak salona gitsem iyi olur daha fazla şüphe çekmek istemiyorum." Arkadaşlarına ne uyduracağını da düşünmüştü.Dumbledore ona eşlik etmek istemişti."Sizin neden bunu ortaya çıkartmak istemediğimizi anlayacağınızı düşünüyordum Miss Lewis fakat bu kadar ayrıntılı ben bile düşünemedim.Bu arada arkadaşlarınıza ne diyeceksiniz?" Novella takdir edilmekten gurur duymuştu."Teşekkürler profesör.Arkadaşlarıma patlama olduğunda sizin odanızda olduğumu ve yalakalık yaptığımı söyleyeceğim.Patlama olduğumda sizin bana odada kalmam gerektiğini ve benim de dediğinizi yaptığımı söyleyip sizin epey geç geldiğinizi söyleyeceğim.Araya birkaç gerçekçi mimik ve ekleme daha katarım." Dumbledore başıyla onayladı ve Novella'yı zindanlara kadar bıraktı.
Ortak salona girince tüm gözler ona döndü.Armani ona koştu ve sarıldı."Novella başına bir şey geldi diye ödüm koptu." Sesinden gerçekten korktuğu anlaşılıyordu.Tom Riddle merakla birkaç saat önce kavga ettiği kıza bakıyordu.Orion Black hemen Novella'nın yanına gelip "Neler oldu?" diye sordu.Sesindeki merak barizdi."Bir anda kırk puan kaybettik." Tom'a sert bir bakış attı ve devam etti."Sonra Peeves yüzünden boynumu kırıyordum bu yüzden Madam Polls'e gittim.Çıkınca dersi kaçırdığımı anlayıp girmemeye karar verdim ve ben de puan kazanmak için Profesör Dumbledore'un yanına gidip yalakalık yapmaya başladım.Sonra ah, Merlin aşkına çok berbat bir ses duydum ve Dumbledore benim odada kalmamı söyleyip koşarak gitti.Berbattı, dakikalarca odada bekledim ve Dumbledore gelip beni buraya getirdi.Beni buraya getirirken müdireyle ilgili bir şeyler olduğunu geveledi..."
---
Birkaç gün sonra herkes bakanlığın çarpıtma hikayesini duymuştu ve yeni müdüre alışmaya çalışıyorlardı.Gazetelerde hiçbir şey yazmıyordu.Hogwarts yeni müdürün gelişiyle ilgili dedikodularla çalkalanıyordu.Novella'yı herkes unutmuştu.Zaten herkesin istediği de buydu.
Sabah kahvaltıda Armani'yle otururken baykuşu ona bir mektup getirdi.Anne ve babasından gelmişti.Mektubu açtı ve okumaya başladı.
Sevgili minik kızımız,
Cadılar bayramı için babanın işi nedeniyle ülke dışına çıkıyoruz üzgünüz.Olanları duyduk ve en yakın zamanda seninle görüşmek istiyoruz.Gerçekten seninle olmayı o kadar istiyoruz ki!Yılbaşına kadar beklemek annene bir eziyet gibi gelecek.Ama yılbaşında hiçbir bahane kabul etmiyorum ve buraya geliyorsun.Ama istersen teyzenlere gidebilirsin seve seve seni ağırlayacaklarına eminim.Yanıtını bize hemen bildirmeyi unutma.
Annen ve baban...
Armani'yle arası düzelmişti ve eskisi gibiydi.Yine de bazı kopukluklar vardı.Rickardo son zamanlarda kendisine başka bir arkadaş bulmuş ve Novella'dan kaçmaya başlamıştı.Novella ona lanet göndermemek için kendini zor tutuyordu.
"Armani cadılar bayramında eve gidiyor musun?" Armani bu soruyla neşelenmişti."Evet evimi çok özledim, sen?" Novella hala çok kararsızdı."Bilmiyorum, kararsızım.Yılbaşında zaten gideceğim bu sefer içimden pek gitmek gelmiyor."dedi.Bu sırada Tom Riddle'ın onların konuşmasını dinlediğinden habersizlerdi.Bu Tom için bir fırsattı.Eğer burada kalırsa ona öğrendiği şeylerle gününü gösterip intikam alabilirdi.
Armani Novella'ya istediğini yapmasını söyledi.Novella yemekten erken kalktı ve KSKS sınıfına yürümeye başladı.Tanıdık bir erkek sesi adını seslendi.Arkasını dönme gereği duymadı sadece durdu.Yeşil gözler ve siyah saçlar görüşünü kapattı."Duyduğuma göre burada kalıp kalmamakla ilgili kararsızmışsın, yardım etmek istedim." Sinsi bir şekilde gülümsedi."Yardımına ihtiyacım olduğunu sanmıyorum Tom." Her kelimeyi sertçe söylemişti."Eğer benden korkmuyorsan burada kal." Gülüşü yüzünden hiç düşmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOGWARTS:KAZANAN
FanficHarry Potter'ın hayatını mahveden büyücü Tom Riddle'ı gören kahinin torunu Novella Lewis bu amaç doğrultusunda doğmuştur.Tom Malvoro Riddle ile aynı dönemle okuyacak Novella Lewis en az Tom kadar hırslı ve onu geçmek için her şeyi yapabilir...