Aradan bir ay geçmişti.Tom ve Novella dişe diş rakiplerdi.Her ne kadar hala Novella önde olsa da Tom azminden dolayı takdir topluyordu.Bu da onun egosunun yükselmesine ve Novella'ya laf atmasına yol açıyordu.Novella da her gün seviyesini yükseltiyor ve öğrendikleri daha da zorlaşıyordu.
Öğle yemeğinden sonra çantasını da alarak koşarak Hogwarts Kütüphanesine gitti Novella.Tom da her gün onun gibi bu kütüphaneye gelip ders saatine kadar çalışıyordu.Bugün de Novella Tom'dan önce gelmişti.Artık aralarında önce gelmek bile bir galibiyet belirtisi.
Novella hemen kitaplarını masaya yığdı ve yeni şeyler okuyup not almaya başladı.On dakika sonra kütüphaneye Tom da gelmişti.Novella'ya bir bakış atıp ona en uzak köşeye oturdu.Novella o kadar dalmıştı ki onun geldiğinin bile farkına varmamıştı.
Bugün Tom'un canı sıkkındı ve ders çalışmak istemiyordu.Novella'ya sataşıp sinirlerini bozmaya karar verdi."Bugün yanında o bulanık arkadaşını getirmemişsin." dedi.Novella kafasını okuduğu kitaptan birkaç saniye kaldırıp okumaya devam etti."Öte yandan Tom senin de hala bulanık çıkma korkun olduğuna bahse girerim." dedi.Doğru Tom bu konuda fazlasıyla korkuyordu."Ben bulanık değilim." sesini yükseltmişti."Şanslısın ben muggle doğumlu veya safkan ayrımı yapan biri değilim.Yani rakibimi muggle doğumlu diye küçümsemem Tom.Ha bu arada kanıtın olduğunu sanmıyorum." sakin bir ses tonuyla Tom'la alay etmesi Tom'u deli ediyordu.
Ama Tom bu lafı yiyip gidecek birisi değildi."Ya kanıtım varsa?" kanıtı yoktu ama onu tuzağa çekip canını yakmak istiyordu."Göster o zaman Tom, şimdi çalışıyorum gider misin?Senin gibi vaktimi insanlara laf yetiştirerek harcamak istemiyorum." her kelimesinde o alaycı tınıyı duymuştu Tom."Akşam astronomi kulesine gel ve gör o zaman." akşam ona bildiği her güçlü laneti yollayacaktı.Novella Tom'un planını tahmin etmişti."Neden ben senin ayağına geliyorum sen gel." Tom alay edecek bir şey bulduğunu sanmıştı."Benden korkuyorsun.Korkak!" diye dalga geçti.Novella kitabını masaya koydu ve eşyalarını toplayıp sırt çantasına koydu."Asıl sen korkuyorsun Tom!Bir muggle'dan doğma ihtimalin seni delirtiyor!" bunları fısıldayarak söylemişti.
Tom iyice benliğinden çıkmış ve sinirden yeşil gözleri alev almıştı.Novella bunu görebiliyordu ve gelecek herhangi bir lanete karşı tetikteydi.Tam da beklediği gibi oldu.Tom asasını ona doğru doğrulttu ve "Entomorphis!" güçlü sesi tüm kütüphanede yankılandı.Novella büyü ona çarpmadan önce uzun zaman çalıştığı kalkan büyüsünü yapmayı başardı."Protego!" büyü yön değiştirdi ve hazırlıksız yakalanan Tom'a çarptı.Tom bir böceğe dönüştü."Demek beni bir böcek yapacaktın Tom.Ama maalesef düşünmeden ve salakça davrandın.Cidden sandığımdan da aptalmışsın." Novella Tom'la gülerek dalga geçiyordu.
Kütüphane görevlisi bir erkeğin ve kızın bağrışlarını duymuştu.Erkek kıza böceğe dönüşme laneti atmıştı kızın sesi gelmemişti.Hemen sesin geldiği yöne doğru koştu.Yerde bir böcek ve birinci sınıf öğrencisi bir kız alayla böceğe bakıyordu."Siz ikiniz kütüphanede ne yaptığınızı sanıyorsunuz?" iki öğrenciyi de bina görevlileri olan Profesör Slughorn'a götürdü.Tom kısa süreli olan büyünün etkisinden çıkmıştı ve alev saçan gözlerle Novella'ya bakıyordu.Novella gayet rahattı fakat Slughorn'a gönderilmeleri ikisini de rahatsız etmişti.
Profesör iki öğrencisini karşısında görünce dilkilit yapılmışa döndü."Merlin aşkına iki en iyi öğrencim nasıl olur da kütüphanede birbirine lanet yollar." Novella Profesör Slughorn'un sözü bitince konuşmaya başladı."Profesör ben Tom'a lanet yollamadım kalkanla kendimi korudum." haklılığını Tom da biliyor ve zeki öğrenci imajının zedelenmesinden rahatsız oluyordu."Tom arkadaşını bir böceğe dönüştüremezsin!" Tom Novella'nın haklı çıkmasına sinir olmuştu."Bunu kim başlattı?" Tom bir şey dememeyi tercih etti çünkü kendisinin gidip ona laf attığı barizdi."Tom başlattı profesör.Ben kütüphanede kitap okurken yanıma geldi ve arkadaşıma bulanık dedi.Ben de sakin bir ses tonuyla onun da muggle doğumlu olabileceği ihtimalini yüzüne vurdum.Sonra birkaç atışmadan sonra Tom bana lanet yolladı." kendisinin de cevap verdiğini söylemeyi ihmal etmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOGWARTS:KAZANAN
FanficHarry Potter'ın hayatını mahveden büyücü Tom Riddle'ı gören kahinin torunu Novella Lewis bu amaç doğrultusunda doğmuştur.Tom Malvoro Riddle ile aynı dönemle okuyacak Novella Lewis en az Tom kadar hırslı ve onu geçmek için her şeyi yapabilir...