Novella verdiği karardan pişman değildi.Tom'a ona bulaşmaması gerektiğini göstermek için eline bir fırsat geçmişti.Ama Tom'un güçlenmeden böyle bir teklif yapmayacağına adı kadar emindi.Tom'un ne kadar güçlendiği merak konusuydu ama yakında görecekti.Tom'un sadist birisi olduğunu biliyordu.
Karanlık Sanatlara Karşı Savunma sınıfında kimse yoktu.Bunu değerlendirip kitap okumaya karar verdi.Tom ile bir düello yapacağından hem düellonun inceliklerini hem de kara büyüler öğrenmeye başlamıştı.Bugün ailesine de mektup yollaması gerektiğini hatırlayınca sıkıntıyla nefesini dışarı verdi.
Armani, Eliza, Walburga üçlüsü sınıftan içeri girdi.Eliza ve Walburga dedikodu yapıyor gibi gözüküyordu.İkisi dedikodularına ara vermek istemediği için yanyana oturdu.
Armani çekinerek Novella'nın yanına geldi."Oturabilir miyim?" Novella kitaptan başını kaldırmadan kafasını salladı.Novella yanında hareketlilik hissedince Armani'nin oturduğunu anladı."Eve gidecek misin?"dedi.Novella okuduğu kitabın bölünmesi yüzünden sinirlenmişti ama bu soruyu iyi bir niyetle sormuştu Armani."Hayır, burada kalacağım.Birkaç gün kafamı dinlemek istiyorum." Ya da Tom'a gününü göstermek."Bence evde de kafanı dinleyebilirsin." Sıkıntıyla ofladı Novella."Sorulara cevap vermekten nefes alabileceğimi zannetmiyorum.Zaten noelde mecburen gideceğim."dedi.Tom ile heyecanlı bir karşılaşma yapmak varken insanlara her şeyi anlatmak saçma geliyordu.
Kitabına tekrar dalmışken KSKS sınıfına Tom ve yanında birkaç kişi girdi.Novella'ya bunlar bir arkadaştan çok kuyruk gibi geliyordu.Tom onları kukla gibi kullanıyordu.Tom Riddle ve Orion Black;Novella ve Armani'nin önündeki boş sıraya oturdular.Tom oturmadan önce Novella'ya küçümser bir bakış attı ama Novella farkına varmadı.
Her derste olduğu gibi bu derste de Novella ve Tom kim en çok puan kazandıracak yarışına girdiler.Bu ikili sayesinde Slytherin epey bir puan topluyordu.Gryffindorlar bu durumdan pek memnun değildiler.Kimse önceden dersine çalışıp gelmiyordu.Tom ve Novella her seferinde her şey için parmak kaldırıyorlardı.Büyüler ve lanetler için hep ikisi gönüllü oluyorlardı.
Slytherin dersten elli puan artıyla çıkmıştı.Hepsi Novella ve Tom sayesindeydi.Ders bitiminde Tom Novella'ya laf attı."Nasıl olur bir safkan, büyücü dünyasında safkan destekçisi olmaz?" bunu Novella'ya yönelik söylemişti."Safkan destekçisi olmadığım ne malum?Ben sadece diğerleri bunu seçemediği için alaya almıyorum Tom.Yoksa ben de sadece safkanlar olsun isterdim ama ayrımcılık yapmıyorum.Bu da benim doğamda var." Bu doğruydu, Novella tam da böyle yapıyordu.Muggle doğumlularla dalga geçmiyordu çünkü böyle doğmayı onlar istememişti.Sadece diğer Slytherinlilerden daha fazla iyi yüzünü gösteriyordu o kadar.
Tom Novella'nın garip ve ironik bir kız olduğunu düşündü.Hem safkan istiyordu hem de diğerlerine de saygı gösteriyordu.Bulanıklar ve kanı bozuklar onu seviyordu, bunları söyledikten sonra da sevmeye devam edeceklerini biliyordu.Çünkü düşündüklerini davranışlarına yansıtmıyordu.Daha kibar ve adaletli davranıyordu.Olaylara objektif yaklaşıyordu.
Bazen Tom onun neden Slytherin olduğunu merak ediyordu ama hemen sonra aklına o inanılmaz özgüveni ve hırsı geliyordu.Kesinlikle hırsının ağır basması yüzünden Ravenclaw olamamıştı.
Aslında Tom onunla düello yapıp yapmamak karşısında kararsızdı.Sadece onun canını yakmak ve kendisine bulaşmasını, hakaret etmesini engellemek istiyordu.Tom'a çok alayla yaklaşıyordu ve bu Tom'u deli ediyordu.Slyhtherin'e bulanık ve kanı bozuk alınmadığını bildiği halde böyle konuşuyordu hem de.Aslında Tom'un böyle olmadığını biliyordu ama sadece sinir etmek için yapıyordu.
Tom onun çok zeki bir kız olduğunun farkındaydı.Hatta korkulacak derece zekiydi.Gözlerindeki o parlamayı görebilirdiniz.Çok hırs dolu ve sinsi bir parlamaydı.Her şeyi hemen kavraması Tom'un sinirlerini bozuyordu.Ama o düşünerek hamlesini yapmıştı geçen sefer.Kütüphanede Tom feci şekilde aptallık etmişti bunu biliyordu.
Novella anne ve babasına mektup yazmak için ortak salona gitti.Parşömen ve tüy kalemini aldı.Boş bir masaya oturdu.Beşinci sınıflar ve yedinci sınıflar çok yoğundu.Novella bu kadar yoğun olmadığı için şu anki haline sevindi.
Sevgili annem ve babam,
Cadılar bayramında Hogwarts'ta kalmak istiyorum.Kimsecikler yokken kafamı dinleyip kitap okumak bana iyi gelecektir diye düşünüyorum.Derslerim çok iyi.Beni merak etmeyin.Sizi çok seviyorum.
Novella Lewis
Mektubunu bitirince baykuşhaneye çıkıp baykuşunu buldu ve mektubu beyaz tüyleri olan baykuşuna bağladı.Baykuşu gökyüzünde kaybolurken onu seyretti.Sonra kütüphaneye gitmek için baykuşhaneden ayrıldı.
Tom da kütüphanedeydi ve bir kitaba dalmıştı.Novella onu umursamadan Karanlık Büyülerle ilgili bir kitap alıp gitti.Aslında izin alması mümkün olsa kısıtlı bölümü de kullanmak istiyordu ama nasıl izin alacağını bilmiyordu.Çok şüphe uyandırırdı.
Novella boş bir sınıf bulup bunları çalışmalıydı.Madam Sydney'e kitabı yazdırdı ve kütüphaneden çıktı.Bir şey istediği zaman hep ev cinlerine giderdi.Onlarla ilişkisi çok iyiydi ve hepsi Novella'yı çok severdi.
Novella mutfağa gitti ve ev cinleri onu selamladı."Merhaba Karly, sana bir şey sorabilir miyim?" ev cini tonla iltifat edip kabul etti."Bana beni kimsenin rahatsız edemeyeceği bir yer söyler misin Hogwarts'ta?"dedi.Karly bir süre düşündü sonra parmaklarını şıklattı."Efendi İhtiyaç Odasına gitsin." Novella şaşırmıştı."Orası nerede, daha önce hiç duymadım." dedi."Ah, efendi duymaz tabi.Öğrenciler bilmez orayı.Karly isterseniz size gösterebilir efendi." Novella hevesle kafasını bir aşağı bir yukarı salladı.
Karly Novella'yı bir koridora getirmişti.Novella etrafta gizli bir oda arıyordu ama hiçbir iz yoktu."Hey Karly!İhtiyaç odasının burada olduğuna emin misin?" muhtemelen değişik bir yolla açılıyor olmalıydı diye düşündü Novella."Evet, efendi.Üç kez gözleriniz kapalı yürüyün ve nasıl bir oda istediğinizi aklınızdan geçirin." Novella şaşırmış olsa da Karly'e teşekkür edip onu yolladı.
Tam olarak Karly'nin dediklerini hiçbir adımı atlamadan yaptı.Gözlerini merakla açtığında karşısında beyaz bir kapı gördü.Elini kapının kulpuna koyduğunda kafasında kurduğu oda karşısında duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOGWARTS:KAZANAN
FanficHarry Potter'ın hayatını mahveden büyücü Tom Riddle'ı gören kahinin torunu Novella Lewis bu amaç doğrultusunda doğmuştur.Tom Malvoro Riddle ile aynı dönemle okuyacak Novella Lewis en az Tom kadar hırslı ve onu geçmek için her şeyi yapabilir...