Animatronikler-2

41 5 2
                                    

Oh mehrabalar. Oradaki... Biraz geçmişe dönelim mi? 1983'e...

Old Freddy: Sesinde garip bir bozukluk olan Freddy sadece maskeyle durdurabilir. Garip olan acaba Freddy neden kendisini tanıyamıyordu?

Old Bonnie: Yüzü ve sağ kolu kopmuş bir şekilde  karşımıza çıkıyor. Sadece maskeyle korunabilir.

Old Foxy: Karın bölgesinde hasar oluşmuş şekilde karşımıza çıkıyor Captain Foxy. Eski hızıyla tanınan Foxy'den kurtulmanın tek yolu feneriniz fakat Balloon Boy pillerini almışsa ne olacak. Ben biliyorum. Onun AKŞAM YEMEĞİ!!!

Old Chica: Dirseklerine kadar ve ağzında hasar görmüş bir biçime girmiş. Sadece maskeyle korunabilir.

Golden Freddy: Bazı yerlerinden kablolar çıkmış şekilde karşımıza çıkıyor efsanemiz. Jumpscare (Üzerine Atlamak) yapınca kısa bir süreliğine kayboluyor daha sonra ise kafası yerinden çıkıp üzerinize atlıyor. Sadece maskeyle korunabilir.

Puppet: Eğer müzik kutusunu çevirmeyi unutarsan dua etmen ve gözlerini kapatman tavsiye edilir. (Müzik kutusu tam 11'de yuvarlağa basılı tutarak tamamen yeşile çevirin.)

Toy Freddy: Eskiyenleri at, yenilere merhaba. Freddy'nin amcaoğlu da kendisi gibi maskeyle durdurabilir.

Toy Bonnie: Kardeşi mor kendisi mavi renktedir. Abisi gibi maskeyle durdurabilir. (Uyarı! Yanından kaykayla geçer, 😂😂😂)

Toy Chica: Kuzenine çok benzer.Sadece o pembe külotlu 😵. maskeyle durdurabilir.

Mangle: Çiğnenip yola atılmış sakız ve örümcek karışımı
arkadaşımız Foxy'nin teyze kızıdır. Işıkla durdurulur. Bu arada çok dandik bir sesi vardır.

Balloon Boy: Foxy'nin canciğer kuzu sarması pilinizi aldı mı haftaya cenaze bize geliriz.

           

Hepinize görüşmek dileğiyle hoşçakalın...

Daha fazla bölüm istiyorsanız yorumlara yazın,daha ilginç bölümler gelsin...

Bekliyorum...

FNAF-Korkunun baş yapıtıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin