6"Ehvenişer"

3.2K 233 96
                                    


6. Bölüm "EHVENİŞER"
"Elimde olsa, onu bir plağa hapsedip sadece benim için çalmasını sağlardım."

"Ona vurmaya nasıl cesaret edersin lan!?"

Mihri duyduğu ses ile başını hızlıca çevirdi. Asrın, ona vuran adamın yüzüne sert bir yumruk atmış yere yığılmasını sağlamıştı.

Asrın. Buradaydı. Onu korumuştu. Bu 3 cümle yan yana o kadar saçmaydı ki.

Asrın, başını duvarın dibine sinmiş olan genç kıza çevirdi. Burnundan akan kanı görünce daha çok sinirlenmişti sanki. Yerde kıvranan genç adamın yanına gidip yakasından tuttuğu gibi doğrulttu. Ardından bir kere daha okkalı bir yumruğu suratının ortasına atıp yere düşmesini sağlamıştı. Adam inleyerek ellerini kanayan burnuna götürdü. Büyük ihtimal burnu kırılmıştı.

Mihri olanları sadece şaşkın bir ifadeyle izliyordu. Her şey o kadar saçma geliyordu ki, sağlıklı bir şekilde düşünemiyordu bile. Hatta bir an, tüm bu olanlar Asrın'ın bir planı zannetti. Fakat saldıran kişi Akın'ın düşmanıydı. Yine de Asrın'ın burada ne işi vardı?

Asrın yerde kıvranan adamın karnına ardı ardına tekmeler savuruyordu. Gözü dönmüş gibiydi. Ardından adamı ceketinden kavrayıp Mihri'nin önüne getirdi ve adamı genç kızın ayaklarının dibine fırlattı.

"Özür dile! ÖZÜR DİLE LAN!"

Mihri Asrın'ın bağırışıyla korkudan titremişti. Neden bu kadar sinirlenmişti anlamıyordu. Yüzü gözü kanlar içerisinde olan adam, kekeme bir şekilde Mihri'den özür dilemişti. Asrın gözünü epey korkutmuş olmalıydı ki Asrın adama tekrardan vurmaya yeltendiğinde, adam korkuyla kaçmıştı. Asrın adamın peşine takılacaktı ki Mihri, Asrın'ı kolundan tutarak engelledi.

Bu gidişle Asrın başına onun yüzünden bir iş açacaktı. Sonuçta kim olursa olsun Mihri'yi kurtarmıştı.

Asrın onu tutan el ile duraksamıştı. Mihri ile bakışları kesiştiğinde Mihri artık emindi. Bu kişi gizli numaranın sahibiydi.

"O sensin." dedi Mihri sadece. Asrın'ın ela gözleri kısılmıştı. Elini dağılan siyah saçlarına götürüp arkaya doğru yatırdı. Adamı döverken yorulmuş olmalıydı ki, nefes nefese kalmıştı.

"Burnun kanıyor, çantanı ver."

Asrın hareketsiz duran Mihri'yi görünce kolundan düşmek üzere olan çantayı aldı. Ön kısmını açınca bir paket peçete bulmuştu. Peçeteyi almak için elini çantaya soktuğunda eline ilaç kutuları çarpmıştı. Birini çıkartıp paketini incelediğinde Mihri ile göz göze geldiler. Asrın ilaç kutusunu geri bırakıp peçeteyi kavradı. Eğilip Mihri ile aynı hizaya geldi. Genç kız olayın şokundan ayağa bile kalkamamıştı. Asrın elindeki peçeteyi alarak Mihri'nin yüzündeki kanı silmeye başladı. Mihri tam bir şey söyleyecekti ki, Asrın engel olmuştu.

"Soru sorma Mihri. Her şeyin cevabını yakında alacaksın."

"Bana neden yardım ettin?" dedi Mihri ikazını görmezlikten gelerek. "En son tehdit ediyordun?"

"Yardıma ihtiyacı olan bir kızdın." dedi Asrın peçetenin temiz kısmıyla kızın dudaklarına bulaşan kanı temizlerken. Bir an gözleri kesişmiş, ardından ikisi de aynı anda gözlerini kaçırmıştı.

HİS (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin