Yayınlanma tarihi: 4 Ağustos/23:479. Bölüm "YARDIM"
"Seni tanımadan önce ağaçların çiçek açtığı ve yaprak döktüğü mevsimleri hep kaçırırdım."
•"Eğer bu intikamı yapacaksak, hemen yapalım! Daha fazla bunlara katlanamıyorum!"
İntikam... Feride...
Feride kimden intikam almak isteyebilirdi ki? Ardından aklına parkta yaşananlar geldi. Asrın'ın, Feride'nin telefonu ile onu tehdit edişi... Taşlar yerine yavaş yavaş oturmaya başlamıştı. Telefon elinden kayıp yere düşerken, zihninde milyonlarca düşünce geziniyordu. Feride, çocukluk arkadaşı, aile dostu... Ona ihanet etmişti.
Telefonun yere düşüşünün ardından Feride hızlıca arkasını dönmüş, ve Mihri'yi görmüştü. Gözleri korkuyla açılırken, Mihri'ye doğru adım attı.
"Mihri?"
Feride yüzündeki dehşet dolu ifade ile Mihri'nin kolunu tuttu. Kızın yanlış anlamış olmasından korkuyordu.
Mihri elini sert bir şekilde çekip geriye doğru adımladı. Feride'ye çok güveniyordu fakat güveninin böylesine suistimal edilebileceğini nereden bilebilirdi?
"Mihri, ne oluyor canım? İyi misin."
Mihri sinirle kaşlarını çattı. Feride hiçbir şey olmamış gibi gülümsemiş, Mihri'yle konuşmuştu.
"Ne mi oluyor? Sen benden daha iyi biliyorsun Feride. Asrın'la bir olup-"
"Evet Asrın'la birlikte planladık."
Mihri beyninden vurulmuşçasına duraklamıştı. İtiraz etmeyecek miydi? Bu çirkin oyunlarını, böylesine başları dik bir şekilde mi itiraf edeceklerdi...
"Asrın'la birlikte Sevim'den intikam almak için bir şeyler planladık. Sevim'im sana oynadığı oyunu Asrın bana anlattı . Bu olayı sizden habersiz çözecektik ama işte sen duydun şimdi. Bu kadar sinirlenebileceğini bilseydi-"
"Dur." dedi Mihri kalbi göğüs kafesine baskı uygulamaya başlarken. Nefesi sıklaşmış, kafası bulanmıştı.
"Sen, intikam derken Sevim'i mi kastediyordun?"
"Evet. Başka kim olacak?" dedi Feride kaşlarını çatıp şüpheyle Mihri'ye bakarken. Mihri bir an Feride'yi böyle bir şeyle suçladığı için kendini kötü hissetti. Ya kendini tutamayıp, ağzına geleni Feride'ye söyleseydi, ne yapacaktı? Fakat daha sonra, Feride'ye inanmadığını fark etti. Asrın onu öyle bir çıkmaza sürüklemişti ki, Feride'ye artık güvenemiyordu. Hatta son zamanlarda Feride'den uzak durduğunu fark etti. Feride, bunu hak ediyor muydu?
"Mihri, ne oldu canım? Hasta gibisin."
Mihri ona uzanan eli bir an sert bir şekilde geri püskürttü. Feride, Mihri'ye garip bakışlar atarken Mihri arkasını dönmüş hızlıca çadırlarına doğru koşmuştu. Feride'yi görmek istemiyordu. Onu gördükçe aklına kuzeni, Asrın geliyordu. Ve Asrın aklına bir girdi mi, kendini derin bir çıkmazda buluyordu. Asrın şimdiye kadar, tanımakta zorlandığı hatta tanıyamadığı ilk kişiydi. Çünkü Mihri, aslında insan sarrafı gibi bir şeydi. İnsanları ilk görüşte okuyabiliyordu. Ama Asrın, sanki bilerek gizliyordu kendini, Mihri okuyamasın diye...
Sonra hastalığı geliyordu aklına, söylediği her yalanın başka yalanları doğurduğu... Arkadaşlarından gizlediği hastalığın vicdan azabı, ailesinden uzaklaşmanın yalnızlığı... Hepsi kocaman bir taş olmuş da, sırtına bırakılmıştı sanki. Tüm bu ağır yüklerin altından nasıl kalkabilecekti, bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİS (Tamamlandı)
ChickLitMihri, ömrünün son demlerini yaşayan 18 yaşında bir genç kızdır. Herkes gibi sıradan olan hayatı, gizli bir numaranın onu araması ile son bulmuştur...