lgbtq
Önümdeki kocaman ihtişamlı binaya bir kere daha baktım. Birazdan günlük rutinlerden biri olacak ve okulun kaşar kızları üzerime atlayacak.Bu olay benim gururumu okşayıp egomu artırsada çoğuna karşı ilgi duyduğum pek söylenemez.
Ve yahutta hiç.Dış görünüş kavramına içimdeki bütün küfürleri saydırırım. Makyaja tapan kızlardan nefret ederim.
Aslında bakılırsa doğal görünen kızlarda pek hoşuma gitmez.
Ama makyaj yapan kızlardan daha güzeller.Ve insanların iğrenç yargıları;
Kilolu kızlar canavar değildir. Okuldaki kızlardan bazılarının kilo problemi var. Ve sanırım ben dışında herkes bunu yargılamak için dünyaya gelmiş.Yalnış anlamayın kendimi övmüyorum.
Ama bilin isterim. Güzellik zayıflıktan ibaret değildir.Ulan sizin taptığınız güzellik anlayışın gelmişini geçmişini...
Başıma çok gelmiştir. Kilolu olan kızları daha çok umursarım.
Onlar direttiğiniz güzellik anlayışının
kurbanları.Bencil insanlardan nefret ederim.
Aklımdaki cümlelerle boğuşurken yanıma sümük gibi yapışan Melis geldi."Kıvonç conom hosgeldon"
İğrenç.
Berbat.
Ve mide bulandırıcı.Elimle onu kenara çektikten sonra durdum. Bir sürü kahkaha ve alay sesleri geliyordu.
Kafamı arka bahçeye doğru çevirdiğimde yine o rezil rüsva insanları gördüm.
"Naber şişko"
"Ya aşkım bırak seni de yer şimdi"
"Ay canım senin için de zordur tabi. Kıvançtan umut bekliyorsun."
"Sana bakmaz be gülüm. Umutlanma boşuna"
Sinirden ve öfkeden deliye döndüğüm anda bağırarak olayın ortasına daldım.."Sana mı bakacaktım lan kaşar.! Bu kız var ya" dedim yanımda gözleri dolu dolu duran kıza dönerek. "Bu kız sizden bin kat daha iyi, daha zeki, ve olduğu gibi davranıyor. Ağzını yaya yaya konuşmuyor.
Sabah okula gelen her erkeğe hoşgeldin aşkım demiyor. O sizin çakma sarı saçlarınıza kin nefret ve fesatlık dolu yüreğinize inat sizin gibi orospuluk yapmıyor.
Sizin dalga geçtiğiniz kız varya hani bak yanımda duruyor şuan"
"Gördük Kıvanç dikkat çekmeyecek gibi değil"
"Kes sesini kaşar"
"Kıvanç teşekkür ederim. Ama ben alıştım artık lütfen bağırma. Dersine git"
"Size kendinize bakmadan milleti yargılayacak kadar yetki veren beyninizi sikiyim.""Çok teşekkür ederim. Ve çok üzgünüm"
"Ah! Lütfen saçmalama, teşekkür etmene gerek yok. Üzgün olmana da. Bırak o kaşarlar üzülsün. Hadi gel."
Gözünden süzülen yaşları yok sayarak onu kolumun altına aldım.Kızlardan nefret ediyorum.
Yapmacık olanlardan,
Daha çok.
Ama böyle aşağılanan insanları görünce cinsiyetin pek önemi kalmıyor.Ah! Evet neredeyse unutuyordum. Dış görünüş, karakter analizi, ön yargı kısımları.
Kıvanç Karahan
18 yaşındayım lise son öğrencisiyim.Bu kadar yeter.
Şimdilik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hadi Ordan Texting B*B
HumorI'm not gay, am I? Gökkuşağı'nın en parlak rengi Kıvanç Karahan'a ithafen... Yazım başlangıç tarihi: yirmi üç sıfır yedi iki bin on sekiz. 🌹 Anilinhayati_ eski kullanıcı adımdır kitaplar şahsıma aittir