"Ah boynum acıyor" "umrumda değil günlerdir benim de kalbim acıyordu."
"Herneyse affettin mı beni?"
"Performansına bağlı" göz kırptığımda sesli bir şekilde güldü, hatta kahkaha attı.
Odama doğru çıktığımızda içimde dehşet bir korku oluştu ne yani sonuçta ilk olacaktı.Toprakta ise durum tam tersiydi. Çocuk okadar rahat davranıyordu.
İlk kez yapmadığına yemin bile edebilirim. "Hazır mısın bebeğim?"
"Her zaman sevgilim"Üstüme atladığında yatağa ani bir düşüş yaptık. Boynu şimdiden mosmordu.
"Korkuyorum fazla vahşisin."
Gözü okadar dönmüştü ki söylediklerimi duymuyordu bile.Eli erkekliğime temas etti. Üstümde ki vahşinin arzuları gittikçe artıyordu ve daha şimdiden sertleşen erkekliği canımı acıtmaya yetiyordu. İkimizde tatmin olmaya çalışırken aşağıdan bir ses yükseldi.
"Kıvanç ben geldim annecim nerdesin?"
"Haasiktir annen geldi!"
"Çabuk gir şu battaniyenin altına"
Masanın üzerindeki laptobu Toprağın kucağına fırlattım. "Film aç!""Sigaranı sakla salak!" Haklı olabileceğini düşünerek sigara paketini balkondan aşağı fırlattım.
Canım sigaram çalıların arasına düşmüştü.
Geri gelicem bebeğim!"Lan mutfakta ki paketler!" Korkuyla aşağı indik.
"Toprak hayırdır oğlum ne bu acele?"
"Anne sus şimdi Toprak telefonunu mutfakta unuttu!""Oğlum mutfak evin içinde telaş yapmanıza gerek yok."
Mutfağa dalar dalmaz sigara kutularını hırkamın ceplerine doldurdum. Toprak süt kutularını kucağına alıp çöpe götürmüştü.
Son olarak sigara kokuyor mu diye etrafı kokladım. Ohh koku çoktan gitmiş."Buldun mu telefonu?" "Yaa cebimdeymiş!"
"E iyi madem siz ne yapıyorsunuz yukarda?"
"Sorma anne hoca dönem ödevini bu sümüklü çocukla yap dedi. Hiçte sevmiyorum bu çocuğu ama not işte.
Babam da sahip çık şikayetçi olmasın falan diyor da hiç yani. "Sessizce anneme bunları söylediğimde ayıp Kıvanç demekle yetindi.
"Adın neydi yavrum senin?"
"Toprak Kıvanç'ın annesi teyze"
"Toprakçım varmı konuştuğun görüştüğün biri?"Toprak annemin bu sözü üzerine bana baktı.
Şuan aramızda yeşil çam bakışma sahnelerinden en popüler olanlar oluyordu."Yok."
"Harika Kıvanç şu çocuğa bak tam Cerenlik. Valla hem komşu Perihan teyzenin kızıyla çok yakışırlar bence."
"Ya anne gözünü seveyim sen doktorsun. Komşuların kızlarından sanane!""Şşt kıskanma sana da buldum birtane."
Oflayarak odama çıktım. Anne ben kızlardan hoşlanmıyorum. Neden anlamak istemiyorsun.Karahankivanc: Annem sana kız buldum diyor beyler taktik verin yüzüm böyle kaldı.
3.625 beğeni
Toprakabiniz: bana da bulmuş. EHueheuehu
Gelen beğenileri sayarken annem telaşla odaya daldı. "Yetiş Toprak bayıldı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hadi Ordan Texting B*B
HumorI'm not gay, am I? Gökkuşağı'nın en parlak rengi Kıvanç Karahan'a ithafen... Yazım başlangıç tarihi: yirmi üç sıfır yedi iki bin on sekiz. 🌹 Anilinhayati_ eski kullanıcı adımdır kitaplar şahsıma aittir