Sonunda veterinere varmıştık. "Çiko oğlum?"
Derinlerden bir havlama sesi geldiğinde heyecandan Toprağa sarıldım.Çiko geliyor be!
"Düzenli olarak aynı mamaya devam edin. Midesini yıkadık ve sanırım evde ne varsa yemiş. Ayrıca umarım midesinden çıkan Tektaşının mantıklı bir açıklaması vardır?"
"Aaa abi ya o Çikonun midesindeymiş. Valla Mehmet abi ben terlik yedim onun yüzünden ya."Çiko koşa koşa üstüme atladığında yere yapıştık.
Yüzüm deli gibi yalanıyordu.
"Oğlum dur!""Allah belanı vermesin Kıvanç çok tatlısın."
Göz kırpıp geri çekildim.
Birlikte arabaya bindik. Toprak ve Çiko uyumuştu.
Ardından yağmur başladığında iyice mayıştım.Gözlerim kapanmaya yüz tutmuşken Toprak bağırdı, "Bö!"
"Lan! Oğlum ne bağırıyorsun?""Şoför adam uyumaz. Uyursa ebediyen uyur! Uymaaaağh."
"Sen malsın he valla bak!"İçimden dualar ede ede eve vardık.
Annem elinde yemek kaşığı ile kapıda durup Toprağı süzdü.
"Toprak oğlum git üstüne güzel şeyler giy, Cerenle annesi gelicek!"
Dehşetle önce anneme sonra da Toprağa baktım.Sevgilim elden gidiyeah!
"Kıvanç süs balığı gibi bakma bana Cerenin İkizi Seren de geliyor. Bilmelisin ki sana hasta!"
"Anne lütfen benim sevgilim var!"İçimden kan ağlaya ağlaya Toprakla odaya çıktık.
Toprakabinizz; Kıvanç'ın annesi teyze bana karı bulmuş hırrr!
W/Karahankivanc2. 362 beğeni 345 Yorum
"Toprakçım canım hayatım sevgilim o gönderi ne? Kız mı istiyorsun sen? Ağzına sıçayım senin!"
"Sanki sen istemiyorsun! Seni de biliyoruz."
"Gerizekalı sen Gay değil misin?"
"Ne alakası var ya!"
"Lan mal! Bana gizliden yazan sen degil misin? Beni ağlamaktan hasta eden de sensin! Ulan en yakın arkadaşım da sensin. Bir kız arkadaş mı istiyorsun al ozaman! Çık Cerenle! Madem Gay olmaktan sıkıldın..."
"Kıvanç saçmalama istersen!"
"Bak Cerencim benim yakışıklı oğlumla karşı konulamaz arkadaşı geliyor!"
İkimizde somurtuk bir halde içeri girdik.
Ama tükürük yağmuruna yakalanacağımızı bilmiyorduk.
Hey hey hey bu konu hakkında meteroloji de bilgi vermedi."Maşallah oğlum gözlerine nazar değmesin!"
"Anam anam esmere bak hele. Kızıma talip ol sen!"
"Oğlum bekar mısın bakayım? Nasıl buldun beni? Olgun sever misin?"
"Hacı Teyze ne diyorsun Allasen?"
"Tövbe estağfurullah!"
"Ayy Şenay abla alemsin vallahi!"
"Yok yok benim o!"Toprak benim kolumdan çekip sokağa çıkardı.
"Sigara?"
"Sigara!""Yorucu bir gün oluyor ne dersin?"
"Hadi gidelim Kıvanç"
"Nereye?"
"Otele!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hadi Ordan Texting B*B
HumorI'm not gay, am I? Gökkuşağı'nın en parlak rengi Kıvanç Karahan'a ithafen... Yazım başlangıç tarihi: yirmi üç sıfır yedi iki bin on sekiz. 🌹 Anilinhayati_ eski kullanıcı adımdır kitaplar şahsıma aittir