1.2

918 98 83
                                    

Kıvanç: Şey günaydın.

Geymen: En son kalbimi çok kırmıştın. Ama ben yine çok özledim.

Kıvanç: Ben özür dilemek istedim. Dün sıkı düşündüm ve gerçekten kız olamayacağını anladım. Kalbini kırmak istemedim. Kusura bakma.

Geymen: Neyse ki çok tatlısın. Hemende affettim. Bir kere gülüp fotoğraf atsana.

Kıvanç: Hmm düşünmem lazım;)..

Geymen: Bismillah

Kıvanç: Sakin ol daha atmadım. Şimdiden böyle yapma. Cazibem karşısında kalp krizi geçirirsin.

Geymen: uuuuuu bay ego

Kıvanç: Al bakalım.

Geymen: kalp krizi geçirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Geymen: kalp krizi geçirdim.

Geymen: köpek kadar şanslı olamamak..

Kıvanç: köpek değil o. Çiko diyeceksin. Ç İ K O.

Geymen: pardon sevgilim.

Kıvanç: höst yavaş abim.

Üstümü giyinip okul yoluna çıktım. Metrobüs is coming. Tutunan insanlardan gelen ter kokuları is loading...

Okulda ki iğrenç insanlar aklıma gelince yüzümü buruşturdum. Sonra aklıma Melis geldi. Küçük oros- "sakin ol Kıvanç".

Metro sonunda okul durağına vardığında, içerden zorla sıyrılıp dışarı çıkmayı başardım. Aslında mertodan inemeyip zamanında varmamam diye çok korktuğumu itiraf edebilirim. Erkeklerde korkar.

Erkeklerde ağlar sev göz yaşlarını...

Düşüncelerimden sıyrılıp okul kapısından içeri girdim.

"Kıvonç conom hoşgoldon" "Allah belanı verecek Melis. Demedi deme"
"Ne oldu aşkom yha niyo öylö dodonko şimdio?"

Zoraki bir şekilde güldüm. Amık kertenkelesi. Daha sonradan aklıma sabah konuştuğum çocuk geldi. Etrafımda bakındım. Yeni gelen öğrenci listesi olsaydı hemen bulabilirdim. Bir dakika zaten vaaaar.

Hemen müdürün odasının yanındaki dev panoya gittim. Bir haftada 3 öğrenci, ve şansımı seviyim sadece biri erkek.

Sınıfına baktıktan sonra yola koyuldum. İkinci kata geldiğimde Gökhanın sınıfının önünde durdum. Arizona kertenkelesi okulun yeni gelen listesi olduğunu bilmediği için yakayı ele verdii.

Sınıfa tam baskın yapacağım anda içeriden vıcık vıcık sesler gelmeye başladı. Bende sağlığım açısından delikten bakmanın iyi bir fikir olduğuna karar verdim.

Gökhan denilen çocuk içeride sevgilisi olduğunu tahmin ettiğim kızla samimi anlar yaşıyordu.
Anonime mesaj atmayı düşündüm. Çünkü eğer gerçekten Gökhansa telefona bildirim sesi gelebilirdi.

Kıvanç: naber
Mesaj sesi varmı diye baktım ama hiç bir şey duymadım. Daha sonra da mesaj geldi. Rahatladım çünkü anonim o değildi.

Geymen: Kıvonç hosgoldon conom.:))
Bu arada götün çoksel

Kıvanç: lan!
Olayı dramatize etmek zorundaydım. Duygu kasmak hoşuma gider.
Anonim kardeşe bunları yazardım ama yine dalga konusu olmuş birini görünce onun yanına gittim.

Hadi Ordan Texting B*BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin