1.5

623 71 24
                                    

hansonfamily ' E ithafen...
S. A heyecanlı olan bölüm bu değil heyecan yapmayın bir sonraki bölüm olacak. Bekleyin ananonim bey aileye sızacak galiba.?
İyi okumalar...

Geymen: Kıvanç

Geymen: Pişt

Geymen: acıyormu?

Geymen: özledim seni

Geymen: konuşalım mı

Geymen: bugün ilk kez seni kybetmenin korkusunu yaşadım. Ve gerçekten birdaha yaşamak istemiyorum.

Geymen: Çünkü sen ameliyattayken ben çok yıprandım. Anladım ki seni düşündüğümden daha çok seviyorum. Ağlamak istemiyorum görünce yazarsın.

Görüldü (17;25)

Kıvanç: hey geymen böyle konuşma beni de üzüyorsun. Gerçekten, ben hiç bukadar sevilmedim. Arıyımmı seni dertleşiriz?

Aranıyor:Geymen

-Alo

-Kıvanç

-anonim sen ağlıyormusun? Lütfen ağlama

-Kıvanç çok korktum.

Ağlaması daha da şiddetlenince sustum. Kalbim olağan dışı titremişti. Gözlerimin dolduğunu hissettim.

-sakin ol bak, birşeyim yok yardım perisi Kıvanç burda.

-K-kıvanç özür dilerim konuşamıyorum.

-bana neden yalan söyledin?
-nasıl yani?

-yeni geldiğini söylemiştin.
-yeni geldim.

-o sevgilisi ile şapur şupur öpüşen sen olamazsın dimi?

-yeni geldim. Fakat kayıtta bir sorun oluştu. Doğal olarak adım o listede yok. Yani gökhan ben değilim. Ama onun sınıfında olduğumu söylerim.

-peki koruduğum çocuk senmisin?

-hayır bana ona yaptıklarını yapmalarını seçemediğim bir şey için yargılamalarını izin vermezdim.

-peki görüşürüz. Mesaj atarsan konuşuruz bu gece.

-hoşçakal sevgilim!

Çok fazla harektet edemediğim için hayat olduğundan daha sıkıcı bir hal almıştı. Bende bilgisayardan film izlemeye karar verdim. Ama önce bilgisayarı getirttirmem lazım oyle degil mi?

"Anneeeeğğ, laaan anneeeğ, anneeee baksana burayaaağğ anne ölüyorum."

Ölüyorum dedikten 3 saniye sonra annem kapıda dikildi.

"Ne var Kıvanç ne bağırıyorsun?"
"Anne kac saattir sesleniyorum nerdesin acaba?"
"Ocakta yemek vardı bırakıp gelseydim de ev mi yansaydı?

"Zaten eşşek gibisin haraket de edemiyorsun birde seni taşıyamazdım."
"İyi anne git istemiyorum birşey!"

Popişimi annemin yüzüne döndükten sonra ağlıyormuş numarası yaptım.

"Ne istiyorsun koca oğlan? Ağlama bana dön! Eeehğ hadi be Kıvanç karı gibi naz yapma işim gücüm var söyle de gidiyim aaaağğ ama!"

"Bana laptobumu getir"

"Getir ne?"

"Lütfen!"

"Al annecim, ama çok oyalanma beynin çok fazla radyasyon altında kalmasın"

Annem yanağımı öptükten sonra mutfağa geri döndü. Bende rahat rahat filmimi izlemeye koyuldum.
Ta ki

Bam bam bam
Aşırı heyecanlı kestim.
Tahminleri alalım.
Çok seviyorum sizi çoooooooook...

Hadi Ordan Texting B*BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin