Nedir senin gerçeğin,
Aşk kime yakışır?
Canı seni çekene mi,
Senin için canından vazgeçene mi?Hadi başlayalım.
⭕⭕👇👇👇⭕⭕
⭕⭕👇👇👇⭕⭕
⭕⭕👇👇👇⭕⭕
⭕⭕👇👇👇⭕⭕
⭕⭕👇👇👇⭕⭕
⭕⭕👇👇👇⭕⭕
👇👇👇👇👇👇👇
⭕⭕👇👇👇⭕⭕
⭕⭕⭕👇⭕⭕⭕
⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕Anonime trip atmak ve olayı dramatize etmek ne kadar cazip gelsene yardıma muhtaç biri vardı ve ben yardım etmek zorundaydım.
Her kim olursa olsunOlayın merkezine, erkekler tuvaletinin girişine gittim. "Ooo yardım perisi Kıvançta burdaymış."
İçlerinden en yapılı olanı bunu söyleyince güldüm. "Mesele ne?"
Hepsi bana dönüp sorduğum soruya odaklandı. Dalga konusu olan çocuk muhtaç gözlerle bakınca daha fazla dayanamadım ve bağırdım.
"Mesele ne dedim size. Konuşsanıza lan!"
Bu sefer geniş pantolon giyip elinde tespih ile dolaşan 1.60lık sıska çocuk konuştu.
"Bu çocuk gay, arkadaşıma dayadı."
Bu çocuk gay...
"Gözünle gördün mü?"
Bu çocuk gay...
"Hayır"
Bu çocuk gay...
"Neden bukadar eminsin lan ozaman?"
Bu çocuk gay...
"Saçmalama Kıvanç bu aptal zavallı gay çocuğu korumazsın dimi?"
"Gözünle görmediğin bir şey için korumak zorundayım sıska!"
"Valla Kıvanç sana tavsiye koruma bunu sana da dayar neye uğradığını şaşırırsın."
"Ya gençler sakin olun. Kıvanç'ta gay!" Sessiz olan konuştuğunda cevabını yapıştırdım;
"Utanmıyorum. Gurur duyuyorum. Varmı lan bir diyeceğin?"
"Bak oğlum" dedi kalıplı olan. Dalga
geçilen çocuğun sırtına elinde salladığı sopa ile vurarak. Anında yere yığıldı.Sesli bir şekilde öksürdüğünde kan kustuğunu gördüm. Lanet olsun! "Solucan deliğe girer, ama solucan solucana giremez!"
Yere eğilip ağzından kan çıkan çocuğa yaklaşıp doğrulmasını sağladım. Onu bir duvara yaslayıp iyi olup olmadığını kontrol ettikten sonra, bir hışımla kalkıp o amına kodumun kalıplısına daldım.
Kendime hakim olamıyordum. Hemde hiç.
Uzun bir yumruklaşmanın ardından biri beni yakamdan tutup kaldırdı.
Önce yardım edecek sandım ama niyeti başka olduğunu anladığımda çok geçti.
Tepki vermeden yerde yatıyordum.
Hatırladığım son şey çakının içime girerken ki acısıydı. Ve Melis'in cırlaması.Gerisi karanlık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hadi Ordan Texting B*B
HumorI'm not gay, am I? Gökkuşağı'nın en parlak rengi Kıvanç Karahan'a ithafen... Yazım başlangıç tarihi: yirmi üç sıfır yedi iki bin on sekiz. 🌹 Anilinhayati_ eski kullanıcı adımdır kitaplar şahsıma aittir