1.1

1.1K 99 108
                                    

lgbtq
Multimedyada Kıvanç aşkım bebeğim sevgilim var.
Ozaman iyi okumalar...
Hadi gidelim Osman.

Ne diyorduk kolumun altında ki kızla binanın içine girdim. İnsanlar acıyan bakışlar atıyordu.

Hepinizin canı cehenneme...
Kızı sınıfa bıraktıktan sonra bende kendi sınıfıma gittim.

"Şu şişko kızlara acımayı bırak Kıvanç. İtibarını sarsıyor. Karizmanı çiziyor."

Çenemin kasıldığını hissettim. Camdaki yansımama bakılırsa boynumdaki damarlarımın da belirginleştiği belli oluyordu.

"Ben yardım ediyorum Esra. Senin gibi taş kalpli insanlar bunu anlamaz. Senin gibi erkeklere sadece kucağında zıplamak için birlikte olan bir orospu bunu anlamaz."

"Kıvanç abi biraz abartmadın mı?"
"Artık peşimde koşan kızlardan nefret ediyorum Göktuğ anla artık."

Okul çıkışı sonunda geldiğinde kapıya doğru yürüdüm.
Bugün yeterince başım ağırmıştı zaten.

Telefonuma girip öylece dolaşırken bir mesaj sesiyle irkildim. Melistir diye düşünürken numaranın kayıtlı olmadığı farkettim.

Ve merakıma yenik düşerek mesajı açtım.
0534....:sen çok iyi kalplisin Kıvanç. Sırf bu yuzden seninle evlenebilirim.

Kıvanç: Dinle eğer yardım ettiğim kızlardan biriysen sorun değil. Kim olsa yardım ederim. Ama bundan umut bağlamanı istemem. Kızlardan hoşlanmıyorum.

0534:  Ah! Hayır ben yardım ettiğin kızlardan değilim. Aslında bakarsan kız bile değilim. Gay biriyim ve okula yeni geldim. Sanırım kızlardan hoşlanmadığına göre sende öylesin.

Kıvanç: Saçmalık.

0534: Hayır bayım. Sizin bir gay olduğunuzu size kanıtlamak zorundayım. Sonra da ciddi bir ilişki yaşarız.

Kıvanç: Ya siz ciddimisiniz beni mi buluyorsunuz.Ya bi salın beni artık.
Bıktım Vallahi bıktım illallah ettirdiniz lan bana. Siktirin gidin amına kodumun çocukları.

0534: Özür dilerim Kıvanç ama bu gerçekten çok ağır oldu.
Benim de kalbim var.

Kıvanç: Hey, bana kendimi suçlu hissettirme hakkına sahip değilsin tamam mı?

Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz

Kıvanç: iyi (17;46)
Kıvanç: tamam (21;56)
Kıvanç: galiba pişman oluyorum. (00;00)
Kıvanç: uykuma sıçtın lan. Uyuyamıyorum (04;32)

Görüldü (04;33)

Hadi Ordan Texting B*BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin