κεφάλαιο 8o

66 10 0
                                    


Αποφασισμένη για όλα η Χρύσα προσπαθούσε να σκεφτεί ένα τρόπο διαφυγής. Μέχρι στιγμής όμως δεν κατάφερε να σκεφτεί τίποτα, όταν ξαφνικά χτύπησε το τηλέφωνο του Μάρκου. Όταν είδε το άτομο που τον καλούσε ο θυμός του ήταν πολύ μεγάλος.

<<Λέγε.>> είπε θυμωμένα

<<Καλά έρχομαι αμέσως>> είπε και στράφηκε προς το μέρος μου απειλώντας με πως αν φύγω θα σκότωνε την οικογένεια μου και ήξερα ότι το εννοούσε. 

Έμεινα εκεί να τον περιμένω. Είχε περάσει μισή ώρα και είχαμε χάσει την πτήση. Τρεις ώρες μετά δεν είχε έρθει. Ένιωσα ένα χέρι στον ώμο μου και τρομαγμένη γύρισα πίσω να δω ποιός ήταν.

<<Νίκο;>> κατάφερα να πω και γύρισε μπροστά μου. 

Ήταν  αδερφός του Μάρκου. Όταν έμαθε τις παρανομίες του αδερφού του τον προειδοποίησε πως αν δεν ξέμπλεκε δεν θα του ξαναμιλούσε και πράγματι μετά από λίγο καιρό σταμάτησαν να μιλάνε και να έχουν επαφές. Μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση τότε γιατί ήταν πολύ αγαπημένοι αλλά μου είπε ο Μάρκος ότι ο αδερφός του είχε κάνει κάτι πολύ άσχημο και δεν θα του το συγχωρούσε ποτέ. Αργότερα όταν έμαθα την αλήθεια έμαθα και τον λόγο που δεν μιλούσαν.

Έσπασε τη σιωπή που επικρατούσε ανάμεσα μας.

<<Χρύσα τι κάνεις; Μου είπε ο Μάρκος που θα σε βρω. Πάμε να πιούμε ένα καφέ. Έχω να σου πω πολλά>> μου είπε εκείνος και τον ακολούθησα. Δεν είχα λόγο να τον φοβάμαι. Ήταν πολύ διαφορετικός απο τον Μάρκο ήταν πολύ καλός, ήρεμος και ευγενικός. Φτάσαμε στο καφέ και αφού μας πήραν παραγγελία και μας σέρβιραν ξεκίνησα πρώτη τη συζήτηση.

<<Νίκο τι έχει συμβεί; Που είναι ο Μάρκος;>> είπα φανερά απορημένη 

<<Χρύσα έγιναν πολλά και δεν ξέρω πως να στα πω.>> είπε ανέκφραστος κι εκείνη τη στιγμή φοβήθηκα. Φοβήθηκα για την οικογένεια μου

<<Οι γονείς μου; Τα παιδιά ;>> είπα πολύ αναστατωμένη 

<<Είναι όλοι καλά μην ανησυχείς.>>

<<Τότε τι συμβαίνει Νίκο; >> 

<<Είχαν στήσει παγίδα στον Μάρκο. >> είπε χαμηλώνοντας το βλέμμα και συνέχισε

<<Τον πήραν τηλέφωνο λίγο πριν φύγετε. Είχαν τοποθετήσει εκρηκτικό μηχανισμό στο αυτοκίνητο και έτσι μετά απο 20 λεπτά το αμάξι ανατινάχτηκε. Δεν τα κατάφερε Χρύσα. Λίγο μετά που έφτασε στο νοσοκομείο έπαθε ανακοπή και δεν μπόρεσαν να τον επαναφέρουν.>> είπε και τα μάτια του βούρκωσαν .

Για πάντα. Στο υπόσχομαι!Onde histórias criam vida. Descubra agora