"Λοιπόν, θα μου πεις;; " λέει η Χρύσα κάπως νευρικά
"Κοίτα Χρύσα.. Στη Θεσσαλονίκη δεν συναντηθήκαμε τυχαία ακριβώς.. "
"Τι εννοείς;;; "
"Ο Μάρκος είχε μάθει ότι είσαι εκεί κι επειδή του χρωστούσα χάρη που με ξελάσπωσε οικονομικά μια περίοδο με έβαλε να σε έχω από κοντά. "
Η Χρύσα σοκαρίστηκε.. Πως ήταν δυνατον να είχε πέσει τόσο έξω; Πως ήταν δυνατόν να ένιωθε έτσι για έναν άνθρωπο που της είπε τόσα ψέματα και την έβαλε σε τέτοιο κινδυνο;;;; Δεν ήξερε πως να αντιδράσει... Το μόνο που ήθελε ήταν να φύγει και σηκώθηκε αλλά ο Μάνος την σταμάτησε πιάνοντας τον καρπό της..
"Χρύσα περίμενε. Άκουσε με πρώτα. " της είπε και φοβήθηκε πως την έχασε για πάντα...
"Τι να ακούσω; Με έβαλες σε κίνδυνο.. Με πήρες σπίτι σου τάχα μου πως με βρήκες τυχαία.. Μου είπες ψέματα... " είπε καθώς δάκρυα έτρεχαν στα μάγουλα της
"Δεν ήξερα τι έκανε ο Μάρκος... Την πρώτη φορά ήταν στημένη η συνάντηση μας αλλά μόλις γύρισα σπίτι έψαξα κι έμαθα γι αυτόν γιατί μου φάνηκε περίεργο ολο αυτο... Τον πήρα και του είπα ότι σταματάω και επειδή υποψιαστηκε πως έμαθα το δέχτηκε... Χρύσα σου λέω αλήθεια σε παρακαλώ πίστεψε με.. Δεν ήθελα να ξεκινήσουμε κάτι χωρίς να ξέρεις... "
"Δεν ξέρω Μάνο.... Αλήθεια δεν μπορώ να το διαχειριστώ όλο αυτό τώρα... Δεν μπορώ να πιστέψω έτσι απλά αυτά που μου είπες... Θέλω λίγο χρονο"
"Εντάξει.. Αλλά να ξέρεις πως δεν έχω λόγο να σου πω ψέματα αυτή τη φορά... Θα μπορούσα να μη σου έχω πει τίποτα... Δεν θα μάθαινες ποτέ κάτι.. Θα μείνω άλλες πέντε μέρες εδώ.. Σου φτάνει ο χρόνος;;; "
"Δεν ξέρω.. Θα σου τηλεφωνήσω αν χρειαστεί να μου λύσεις τυχόν απορίες αν προκύψουν.. Και τώρα σε παρακαλώ άσε με να φύγω... " είπε κι εκείνος την χαιρέτησε με ένα νεύμα...
Η Χρύσα μη μπορώντας να αποδεχτεί αυτά που της είπε ο Μάνος ήθελε να τα συζητήσει με κάποιον έτσι πήρε τον αγαπημένο φίλο της Δημήτρη που από μικρή πάντα συμβουλευόταν να βρεθούν...
"Αχ Δημήτρη μου, ευχαριστώ που ήρθε σε είχα τόσο ανάγκη..." είπε κι έπεσε στην αγκαλιά του...
"Έλα, κάτσε να μου τα πεις"
Του διηγηθηκε τι συνέβη και την άκουγε σκεπτικός......
"Εσύ τι πιστεύεις;;;; Σου λέει αλήθεια;;;; " είπε προβληματισμένος
"Θέλω να το πιστέψω αλλά μετά απ'οσα πέρασα δεν ξέρω ρε Δημήτρη.... Φοβάμαι πολύ ακόμη...."
"Καταλαβαίνω ότι ήταν δύσκολα όλα αυτά αλλά πρέπει επιτέλους να προχωρήσει παρακάτω.. Η καρδιά σου τι σου λέει;;; Λέει αλήθεια;;;; "
"Η καρδιά λέει ότι μου λέει την αλήθεια αλλά η λογική με κρατάει πισω..."
"Κοίτα εγώ πιστεύω πως λέει αλήθεια... Δεν θα ρίσκαρε να πει ψέματα άλλη μια φορά... Και το να σου πει τι είχε συμβεί τότε πάει να πει ότι δε σε βλέπει σαν μια εφήμερη σχέση που θα περάσει καλά και θα εξαφανιστεί... Ήθελε να είναι ειλικρινής μαζί σου πριν ξεκινήσετε μια σχέση κι όντως πιστεύω κι εγώ πως αν δεν σου το έλεγε δεν θα μπορούσες να το μάθεις από κανέναν... "
"Λες να του δώσω μια ευκαιρία μωρέ Δημήτρη; "
"Να κάνεις αυτό που σου λέει η καρδιά σου μικρή μου... Και μη φοβάσαι όλα θα κανε καλά... "
"Σε ευχαριστώ... Είσαι ο αδερφός που ποτέ δεν είχα... "
Μετά από δύο μέρες η Χρύσα αφού σκέφτηκε πολύ για το τι θα κάνει τελικά με τον Μάνο αποφάσισε κι έτσι τον πήρε τηλέφωνο....
"Γεια σου Μάνο;; Τι κάνεις;;; " είπε διστακτικά
"Γεια... Καλά εσύ;;; " είπε χαρούμενος που την άκουγε ξανα
"Πήρα την απόφαση μου και θέλω να συναντηθούμε... Το βράδυ στις 10:00 στην παραλία που ήμασταν είναι καλά;;; "
"Ναι, φυσικά... Θα είμαι εκεί... "
"Οκ, τα λεμε το βράδυ λοιπόν...
Πριν προλάβει να κλείσει το τηλέφωνο της λέει διστακτικά
"Χρύσα, μου έλειψες πολύ... "
"Θα τα πούμε το βράδυ Μάνο... Γεια.... " είπε κι έκλεισε το τηλέφωνο...
Η ώρα ήταν 8μιση κι είχε αρχίσει να ετοιμάζεται σιγά σιγά με την αγωνία της να έχει χτυπήσει κόκκινο.... Ήταν άραγε σωστή η απόφαση της;;; Ή θα έκανε ένα πολύ μεγάλο λάθος ξανά;;;
____________________________________Γειαααα σας...
Τι απόφαση λέτε ότι πήρε η Χρύσα;;;; Άραγε είναι σωστή ή όχι;;;; γράψτε μου εάν θέλετε τι θα προτιμούσατε να κάνει...
Μέχρι το επόμενο κεφάλαιο σας χαιρετώ... Αν σας άρεσε βάλτε μου ένα 🌟.....
VOUS LISEZ
Για πάντα. Στο υπόσχομαι!
Roman d'amourΜικρή περίληψη Η Χρύσα είναι σε σχέση με τον Μάρκο έναν καταπιεστικό άνδρα. Όταν μάθει οτι εμπλέκεται σε παρανομίες αποφασίζει να φύγει απο το Ηράκλειο και να εγκατασταθεί στη Θεσσαλονίκη όπου θα γνωρίσει τον Μάνο... Μετά απο διάφορες περιπέτειες θα...