Cameron

3.9K 122 1
                                    

,,Mě snad někdo nenávidí. Řekla jsem si, když jsem se porozhlédla po třídě."

Kate

Byl tam. Ten kluk kterému jsem porušila ego. Koukal na mě tím svým hnusným pohledem. Vedle něj, ale seděl kluk který tam s nima nebyl. Za nimi seděli ty další dva kluci. Oči mi znovu zabloudili k tomu novému. Byl krásný. Mohla jsem si všimnout jeho krásných čokoládových očí. Měl tmavé vlasy, které měl perfektně upravené, ale i přesto chaotické. Dívali jsme se na sebe pár minut než mě moje nová třídní učitelka požádala, abych se představila. Tak tohle fakt nesnáším. ,,Ehm..No mé jméno je Ketherine Reynolds." Nevěděla jsem co mám dál říct a tak jsem se rozhlížela po třídě. Mé oči zabloudili k partě mě už známých kluků. Ten kluk co mě chtěl asi sbalit něco říkal čokoládovce a myslím, že vím co to bylo. Jelikož pán modrooký se tvářil naštvaně a jednou na mě i ukázal. Takže říká náš malý incident. Čokoládka se na mě podívala a usmála se. Nevím co si o tom mám myslet.

,,Tak se posaď támhle před Camerona a Nashe." ukázala tam kam jsem přesně nechtěla. Šla jsem si teda sednout před pana dal bych si říct, který se jmenuje Nash a čokoládka logicky Cameron. Cestou do lavice jsem se raději dívala na zem a svůj pohled jsem zvedla až když jsem seděla.

Vyndala jsem si sešit a chtěla si začít psát, ale vyrušil mě dotek na mém rameni. Chtěla jsem to ignorovat a dál psát, ale zase se mě dotkl a já už vybuchla.

,,Co chceš! Pokud jsi si nevšiml snažím se psát." vykřikla jsem na něj.

,,Máš pravdu Nashi kočička vystrkuje drápky." v tu chvíli jsem nevěděla co na to říct a tak jsem na něj jen tupě zírala. ,,A jestli pak kočička ví co se stane, když bude zlobit." tadle věta mě doslova zarazila. ,,A jestli pak blbeček ví, že mu urvu koule jestli mě nenechá bejt?" začala jsem si v duchu tlestak jaká jsem drsná. ,,Takže kočko. Opravdu si s námi chceš hrát? Jen tě varuju nemuselo by to dopadnout dobře." ušklíbl se a já na něj znovu jen zírala. Nejradši bych se nikdy neotočila, protože jsem se jich bála, ale zase na druhou stranu mě Cameron hrozně přitahoval. Zazvonilo a já rychle vyběhla ze třídy, ale to bych nebyla já kdybych do někoho nevrazila. ,,Ježíš promiň. Nevšimla jsem si tě." začala jsem se omlouvat aniž bych věděla kdo to je.

Byl to celkem pěkný kluk. ,,V pohodě." odpověděl mi a podal mi ruku, abych se mohla zvednout. ,,Já jsem Dylan." usmál se na mě. ,,Já jsem Katherine, ale říkají mi Kate." úsměv jsem mu opětovala. ,,Jo já vím, chodíme spolu do třídy." zasmál se a prohlížel si mě. Trapas. ,,Aha." usmála jsem se. Chvilku jsme si ještě povídali, ale Dylan pak musel za kámoši a tak jsme se rozloučili.

Zjistila jsem, že teď mám volnou hodinu. Což se mi celkem hodí, protože bych potřebovala rozdýchat co se právě stalo ve třídě. Nevěděla jsem kam jít a tak jsem se rozhodla jít na tribunu školního hřiště.

                                                 Bitchzlato

Please, forever {CD}Kde žijí příběhy. Začni objevovat