Little Red Dress

3.8K 117 8
                                    

,,Kočko, jsme sousedi." usmál se. Počkat! Cože?! ,,Kurva!" vylítlo ze mě. ,,Už to tak bude." řekl a zase se usmál."

Kate

Bez přemýšlení jsem se dala do pohybu. Tohle nemůže být pravda.

,,Tak se uvidíme zejtra, baby." řekl když jsme byli před mým domem. Už jsem to nevydržela. Chytla jsem ho za triko. ,,Nejsem tvoje baby!" řekla jsem mu rázně a pustila ho. Na rtech měl svůj typickej úšklebek. Protočila jsem očima a vyrazila domů.

,,Jak bylo ve škole?" ozval se taťka. Bez odpovědi jsem šla do pokoje.

,,No to si děláš prdel!" vykřikla jsem když jsem spatřila Camerona v protějším okně. Kývnul na mě. Měl otevřený okno stejně jako já.

,,Tak bude to? Čekám až se začneš
převlíkat." mrknul na mě. ,,Jseš fakt kretén Dallasi." řekla jsem. ,,To možná jo, ale sexy kretén." dodal. Ukázala jsem na něj prostředníček a zavřela okno.

Projížděla jsem internet a nudila se. Po chvilce mě telefon upozornil na novou zprávu. Lili. Stihla jsem jí ve škole dát číslo.

L: Ahoj, dneska je u Nashe párty. Půjdeš? :)

K: Ahoj, nevím zítra je škola a nechci být na sračky.

L: Zlato, zítra je sobota takže jsem za hodinu u tebe, páčko :D

Bože, ta holka je vážně blázen. Popravdě se mi tam vůbec nechce. Nikoho neznám a navíc, ani náladu nemám. Ale alespoň se nebudu doma nudit.

Cameron

Dneska je u Nashe párty a my už to tady s klukama a Lili připravujeme. Lili je tak nějak v naší partě, protože chodí s Jackem G., ale už je tady s máma nějakej ten rok a musím říct, že jsem za to rád. No vlastně my všichni jsme rádi.

,,Kluci za hodinu sjedu pro Kate." usmála se Lili. ,,Počkat ona tu bude taky?" zarazil se Nash. ,,Jo bude, vadí to snad?" pohled Lili mě trochu děsil.
,,No to ne, ale pochybuju, že by po tom co jsme jí s Cameronen řekli sem přišla." úšklíbl se. Do píči teď Lili na mě bude řvát jakej jsem kus hovna, že jsem jí něco takovýho řekl.

,,Camerone co jste udělaly?" houkla na mě Lili a já věděl, že musím s pravdou ven. ,,Důležitý je, že jsme to neudělaly." bránil jsem se. ,,Tak co jste jí řekli?" Lili už byla dost netrpělivá.

,,No prostě ráno když přišla do školy začal jsem na ní křičet, že bych si dal říct a ona mě odpálkovala." promluvil Nash a já věděl, že zbytek je na mě.
,,A?" Lili přesunula svůj pohled z Nashe na mě.

,,Když mi to pak Nash řekl tak jsem se nasral a začal jí vyhrožovat." sklopil jsem pohled dolů. ,,Jak?" zeptal se zděšeně Jack J. ,,No prakticky jsem jí naznačil, že buď bude moje a nebo to nedopadne dobře." všichni se na mě podivně culili. ,,Proč tak divně čumíte?" ty jejich obličeje byli dost strašidelný. ,,Came, Came, Came." řekla se smíchem Lili. ,,Co je?" dost mě to sralo. ,,Ty si se nám zaláskoval!" zařval na mě Jack G. ,,To ne." řekl jsem s klidem. Já nejsem schopnej milovat, holky mám jen na prcání. Ano, ano jsem kus hovna.

Kate

Dala jsem si sprchu a jen v ručníku přešla do pokoje. Teď mi vlastně došlo, že jsem celý den neviděla bratra. No už určitě někde obtahuje nějakou děvku. V pokoji jsem si ve skříni našla černé krajkové spodní prádlo a oblékla si ho. Pak jsem se šla nalíčit. Zvolila jsem obyčejný make up a k tomu pouze výraznější linky a rudou rtěnku. Potom jsem si ještě přežehlila vlasy a šla se obléct. Pro dnešní večer jsem zvolila uplé, krátké červené šaty.

Jednak zvýrazňovaly mé křivky, ale taky mě dělaly neskutečně sexy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jednak zvýrazňovaly mé křivky, ale taky mě dělaly neskutečně sexy. Prohlédla jsem se v zrcadle a usmála se na sebe. Bylo půl 9 když už jsem byla hotová. Na spodku skříně jsem vytáhla černé lodičky.

A malou černou kabelku, do které jsem dala peněženku s mobilem a rudou rtěnku na přetření rtů

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A malou černou kabelku, do které jsem dala peněženku s mobilem a rudou rtěnku na přetření rtů. Víc jsem vlastně ani nepotřebovala.

Bylo 20:50 a já už byla skoro na odchodu. Ale ještě před tím než jsem opustila pokoj, jsem si ze skříně vytáhla lehounký černý kabát, těsně nad kolena. Chvilku před devátou jsem odešla z pokoje. Po cestě jsem se zastavila v obýváku abych rodičům oznámila, že odcházím.

,,A kdy se vrátíš?" zeptala se máma. Pokrčila jsem rameny. ,,Dneska mě asi nemusíte čekat. Půjdeme potom k Lili má to blíž." řekla jsem jim. Oba dva přikývli a já mohla odejít. Rodiče už si zvykli, že chodím na párty. V Londýně jsem byla každý den na párty. A nemůžou mi na to nic říct protože oni v mém věku byli stejní.

Pípl mi telefon tak jsem ho vyndala z kabelky a podívala se na zprávu.

L: Jsme před tvým domem :)

Počkat. Jak jako jsme? Ještě mi řekni, že přijela s těma idiotama. Po zprávě jsem sebrala mobil a běžela ven.

____________________________________

Co myslíte kdo tam s Lili bude? 💕
Omlouvám se za chyby.

                                                Bitchzlato

Please, forever {CD}Kde žijí příběhy. Začni objevovat