,,L: Jsme před tvým domem :)
Počkat. Jak jako jsme? Ještě mi řekni, že přijela s těma idiotama. Po zprávě jsem sebrala mobil a běžela ven."
Kate
No super. Lili a ty dva bezejmenný stáli opřený o auto a usmívali se na mě. Když jsem byla kousek od nich přiběhla ke mě Lili a objala mě. ,,Konečně už tu nebudu muset bejt jediná holka mezi těma ocasama." vychrlila ze sebe a pořád se na mě usmívala. ,,Víš, že s jedním ocasem chodíš?" řekl ten vyšší bezejmenný kluk a Lili na něj jen vyplázla jazyk a dala mu pusu na tvář. Opravdu se k sobě hodí. ,,Mimochodem já jsem Jack Gillinsky, ale říkej mi Jack G." řekl a poté mě taky objal.
,,A já zas Jack Johnson, ale říkají mi Jack J." i Jack mě objal a já mu objetí stejně jako ostatním opětovala. ,,Já jsem Katherine, ale říkejte mi Kate." usmála jsem se.
,,Hele neříká se mi to snadno, ale musíme jet." řekl s předstíraným pláčem Jack J. Všichni jsme souhlasně zakývali hlavou a nastoupili do auta. Samozřejmě, že kluci s Lili si sedli dozadu a já musela na sedačku spolujezdce vedle Dallase. Arghh.
,,Ahoj princezno." usmál se na mě Dallas. ,,Ahoj debile." falešně jsem se na něj usmála.Za tu krátkou dobu jsem si je oblíbila. Teda až na Dallase toho nenávidím a myslím, že je to i oboustranný. Během chvilky se mi na stehně objevila něčí dlaň. Samozřejmě, že Dallasovo a tak jsem jí vzala za prst a položila na ruční páku. ,,Těsně vedle, že tobě dali řidičák." zamračila jsem se na něj.
,,Stejně jako tobě, Reynoldsová."
mrknul na mě nad čímž jsem se uškrnula.Vystoupili jsme z jeho Ferrari, které zaparkoval před Grierovým domem. Hudba se ozývala i venku. Grier má jediné štěstí, že se jeho dům nachází na konci LA, takže jeho párty snad nikoho neruší.
Vešly jsme do domu a do nosu nás hned udeřila vůně alkoholu, cigaret a trávy. Kluci někam odešli a tak mě Lili chytla za ruku a někam mě táhla. Naráželi jsme do lidí, ale tím, že Lili chodí s Jackem G. se jen otočili a pozdravili nás. Najednou jsme vešli do obrovské kuchyně, i když tam bylo plno lidí pořád tam bylo dost místa. Lili se prodírala lidma až jsme se dostali k baru. Dlouhá deska, která začínala ve zdi se táhla prostředkem kuchyně. Bylo u ní pár barových židlí. Za pultem byl o něco starší kluk, který míchal drinky. Kluk se na chvilku zastavil a pozdravil se s Lili. Jeho oči se poté zastavili na mě.
,,Co si to přivedla za čičinu Lili?" celou dobu si mě jeho oči hladově prohlíželi. Měl tmavší pleť, která byla s dokonalou kombinací hnědých vlasů a čokoládových očí. ,,Tenhle svůdník je Brayden. Jen aby si věděl chce jí Cameron." Brayden se na Lili jen usmál. Musím říct, že je krásný.
,,Zlato, však víš, že mě to nezajímá." řekl s úsměvem. ,,Tak to je zajímavý, že když sem sem přišla poprvý tak si mě chtěl sbalit, ale pak ti Jack řekl, že jsem jeho a tebe ta touha přešla." nadzvedla pravé obočí. ,,To je něco jinýho." uchechtl se.
,,Jsem Kate. Kamarádka od Lili a kluků." natáhla jsem ruku přes pult. Brayden mi jí chytl a přiložil si jí ke svým plným rtům. Lili nad tím jen protočila panenky.
,,No a co vy dvě? Necháte si něco namíchat nebo si vezmete sami?" až teď co to Brayden řekl jsem si všimla, že na lince jsou umístěné flašky s alkoholem, které si volně mohli brát nebo si nalít. Ten kus hovna to má celkem promakaný.
,,Dáme si něco čistýho z volnýho výběru." řekla Lili a Brayden přikývl. Přemýšlela jsem co bych si tak nechala umíchat, ale nic mě nenapadlo.
,,Víš vůbec nevím co si mám nechat umíchat." řekla jsem a doufala, že mi něco doporučí. ,,Takže pro takovou kočku bych tu měl Mojito, Cube Libre a nebo Long Island, ale jestli nechceš nic silnýho tak si nedávej ten Long Island." mrknul na mě a usmál se. Kousla jsem se do rtu. Láká mě ten Long Island jen nevím jestli mě to trochu nesejme.
,,Ale víš co tak mi udělej ten Long Island, ale jen jestli by to šlo udělat trochu slabší." Zayn přikývl a vrátil se k Lili. ,,A pro Lilinku to bude její klasickej Long Island, ale o hodně silnější?" Lili souhlasně přikývla a tak se Braydon dal do přípravy našich drinků. Porozhlédla jsem se po kuchyni nebo spíš baru. Za mnou stálo pár lidí, kteří čekali než se jim Brayden začne věnovat. Najednou mě z mého přemýšlení vytrhlo položení skleničky na pult. Nechápala jsem jak to mohl tak rychle stihnout.
,,Tady to máš krásko slabý Long Island." usmál se. ,,A princezno ty tu máš silný Long Island." usmál se i na Lili. S Lili jsme si ťukli a napily se. Jsem ráda, že jsem si to vybrala bylo to výborné. ,,No páni je to úžasný." musela jsem ho pochválit.
,,No fajn tak my jdeme najít ty ocasy a ty za náma pak přijď." usmála se Lili a už mě táhla pryč. Zdálo se, že za tu chvíli přišlo ještě pár lidí. Ale i přesto se tu s malými strkanicemi dalo hýbat. Pochybovala jsem, že by jsme je našli za míň jak hodinu. Lili se rozhlížela po domě a v její tváří jsem četla, že se snaží přijít na to kde se její přítel nachází. Lili mě chytla za ruku a táhla tam kde si myslela, že ty ocasy budou. Dostali jsme se až k dlouhým dveřím. Lili je otevřela a vstoupili jsme. Zase jsme je hned zavřeli. První čeho jsem si všimla byli prosklené dveře poté jsem si všimla sedaček po obou stranách stěny před každou sedačkou byl jeden konferenční stolek na kterém byli flašky s alkoholem, skleničky a popelníky ve kterých dohořívali cigarety. Úplně jsem zapomněla kdy naposledy jsem kouřila.
,,Ahoj, kočko." z mého přemýšlení na cigaretu mě vyrušil podnapilý hlas Dallase. Dallas si pomalu stoupnul a s malými potížemi obešel stolek a šel ke mě. ,,No nazdar." došla jsem až k němu a on mě stáhl do objetí. Co víc si přát.
,,No jasně a já snad splývám s tou sedačkou nebo co." poznamenal Jack J. ,,No nazdárek Jacku." mrkla jsem na něj a nekontrolovaně jsem se smála. Aha, drink začíná působit. Jack J. mi mrknutí vrátil a usmál se na mě.
,,A děláš si prdel, že jo?" ozvalo se z druhého konce místnosti. Stál tam Jack G. a vedle něj už byla Lili. Ruce měl založené na hrudi a podupával si nohou. Tenhle postoj mi řekl jediné. Omluv se nebo se na tebe navždycky naseru. ,,Jacku je mi to opravdu moc líto, upřímně mě moc mrzí, že jsem si tě hned nevšimla." sklopila jsem svůj pohled k zemi, abych tomu dodala na důvěře.
,,Klid puso, na tebe se zlobit nebudu. Tak co ti nabídnu?" otočil se směrem k flaškám. ,,Máš tam Jeltzin a energeťák?" doufala jsem, že ano. ,,Ale slečna má ráda rychlý auta. No jedno tu pro tebe možná i najdu." jakmile to dořekl musela jsem se začít smát. Znělo to hrozně směšně.
,,Už vám to nesu miláčci." otočil se na nás Jack G se skleničkami v rukách. Nejdřív donesl Cameronovi a pak mě. Musela jsem se usmát, protože šlo vidět, že se opravdu snažil. Do drinku mi dal zatočený brčko a deštníček.
,,No páni Jacku." napil jsem se toho výtvoru. Musím říct, že se mu to povedlo. Vlastně tenhle drink se zkazit ani nedá. Jack se usmál a šel si sednout k Lili. U mě seděl Dallas a blonďatej Jack.
,,Kde je vlastně Nash?" zeptala se Lili potom co si zapálila cigaretu. ,,Za chvíli by tu měl být." odpověděl jí Cameron, který si nalil skleničku Jackem (Danielsem).
,,Hele nevím jak vy, ale já sem si kvalitně zašukal." přišel do naší
,,tajné" místnosti Nash se smíchem.
,,Kámo? A nebyla to třeba jen pravačka?" zasmál se blonďatej Jack a my s ním. Nash se jen úšklíbl a šel ke mě. Usmál se na mě a obejmul mě. Byla jsem zaskočená, ale objetí jsem mu opětovala. ,,Kate chci se ti omluvit za to jak jsem se choval." odtáhl se s provinilím pohledem.,,Odpouštím ti Nashi." obejmula jsem ho a jemu se na tváři objevil obří úsměv.
______________________________________
Nahoře máte Braydena👆💕
Jak se párty asi ještě vyvine? 🤷♀️
Co myslíte vy? 🕊️Love ya ❤️
Bitchzlato
ČTEŠ
Please, forever {CD}
Teen Fiction~ Škodolibá, otravná, krásná kráva. ~ Perverzní, děvkařský hezounek. Co když spolu prostě nemají být? ❗Objevují se zde vulgární výrazy a sexuální scény❗