,,Kolem čtvrtý hodiny mě Lili odvezla domů, kde jsem okamžitě upadla ke spánku a neřešila jsem fakt, že zítra je pondělí a já mám školu."
Kate
Odporný zvuk budíku mě vzbudil z mého krásného snění. Bylo půl 7 ráno a já měla co dělat, abych se stihla vysprchovat a připravit do školy.
Po rychlé sprše jsem se nalíčila a oblékla. (Je to trochu odvážnější, ale koho to zajímá? XD)
Dole jsem pozdravila tu svojí skvělou rodinku a vydala se do předsíně. Vytáhla jsem si svoje vansky a s hlasitým ,,Ahoj." vyběhla z domu hned do svého auta.
Auto jsem zaparkovala na jednom z volných míst. Dneska nikdo z těch hovad nestál na trávníku což bylo dost divný. Obvykle tam stojej a hulej trávu nebo ty jejich jiný svinstva. Bylo 7:50 a já měla co dělat abych se dostala do učebny, kde se vyučovala první hodina.
,,Už jsem myslela, že nepřijdeš." zasmála se Lili na můj účet.
,,Nesnáším pondělí." zamrmlala jsem a Lili se začala smát. První tři hodiny jsem nějak doklepala a teď si jdu do skříňky pro učebnice na Biologii.
Cestou do učebny jsem narazila na Dylana. ,,Čau kočko." usmál se na mě a já ho silně obejmula. ,,Ahoj." řekla jsem v jeho objetí. ,,Dlouho jsme se neviděli." podotkla jsem smutně když jsme se od sebe odtrhli. ,,To není až tak úplně pravda. Já tě v sobotu viděl u Nasche na párty. Chtěl jsem za tebou jít, ale zrovna si se líbala na parkětě s Cameronem, tak jsem nechtěl rušit." zasmál se Dylan a já kulila oči. Kurva tohle nemůže bejt pravda. ,,Cože? Já se líbala s Dallasem?" ,,Jo baby." mrknul na mě. ,,Kurva!" křikla jsem, ale to už jsem byla zase v Dylanově objetí. ,,Tak pá puso, uvidíme se pozdějš." zamával mi a kamsi zmizel.
Rozešla jsem se směr učebna a doufala, že už tam bude Lili a všechno mi objasní. Už jednou zvonilo takže všichni byli ve třídách. Na chodbě mě někdo chytil za ruku a zatáhl na záchody. Myslím, že to byli pánský.
,,Tak včera oblejzáš mě a dneska jeho?" zahejkal mi do obličeje s úšklebkem Dallas. ,,Jeho neoblejzám. On je něco co ty neznáš." usmála jsem se na něj ironicky. ,,Kamarád." podotkla jsem se směšným pohledem. Zrovna teď se mi líbí se mu posmívat jelikož mě tlačí na zeď. ,,Kotě, nehraj to tady na mě." začal se přibližovat. Já jsem, ale uhla.
,,Proč? Proč zrovna já?" nakrčila jsem obočí. ,,Jsi jedinečná." podíval se mi do očí. Začal se naklánět a já tentokrát neuhla. Líbali jsme se a já z hlavy stále nemohla dostat fakt, že pomalu podléhávám Dallasovi.
_____________________________________
Teď budou vycházet kapitoly pravidelně každou neděli, středu a pátek. 🌼
Názory? ❤️
Bitchzlato
ČTEŠ
Please, forever {CD}
Teen Fiction~ Škodolibá, otravná, krásná kráva. ~ Perverzní, děvkařský hezounek. Co když spolu prostě nemají být? ❗Objevují se zde vulgární výrazy a sexuální scény❗