Jsme sousedi, baby

3.7K 126 11
                                    

,,Nevěděla jsem kam jít a tak jsem se rozhodla jít na tribunu školního hřiště."

Kate

Vytáhla jsem si telefon a začala projíždět sociální sítě, když jsem slyšela mě dost známý hlas a incident. Bylo mi jasné, že za tribunou jsou kluci a povídají si o tom. Moje zvědavost je, ale na takové hraně, že jsem se musela podívat. Potichu jsem došla ke konci tribuny. Potichu jsem se naklonila přes jakousi zíďku co tam byla. Stáli tam v hloučku a v rukách měli cigarety. Asi jsem se roztekla když jsem viděla Camerona s tou cigaretou.

,,Hele, ta nová holka mě pěkně sere." Postěžoval si Nash všem. Ti bezejmenný mu na to přikyvovali. Cameron se na něj jen úšklíbl.

,,Sere tě jen proto, že si na tebe nebojí otevřít hubu. A že s tebe nezvlha hned po prvním pohledu." Zasmál se a popotáhl si ze své cigarety. Nashovi to, ale moc vtipný nepřišlo.

Radši jsem je přestala pozorovat a šla s tribuny pryč. Problém je v tom, že vůbec nevím kam jít.

Tak jo další hodina je angličtina. Koukala jsem do rozvrhu a snažila se najít učebnu. Po dlouhém pátrání jsem jí konečně našla. Zase na mě všichni civěli. Bože..To je fakt příšerný.

Sedla jsem si do předposlední lavice uprostřed. Vytáhla jsem si iPhone a sledovala sociální sítě. ,,Můžu?" ozvalo se vedle mě. Odtrhla jsem se od mobilu a vzhlédla. Spatřila jsem středně vysokou, hubenou blondýnku s hnědýma očima. ,,Jo, jasně." vzala jsem svůj batoh ze židle aby si mohla sednout. ,,Jsem Lili." usmála se na mě. ,,Katherine." pokusila jsem se také o úsměv.

Zazvonilo. Konečně. Společně s Lili jsem se vydala ke své skříňce. Poslední hodina je tělák. Super.

Po cestě chodbou si mě odchytla Lili, která se předtím vydala ke své skříňce. Zavedla mě do holčičích šaten. Oblékla jsem si své černé legíny a rudé tílko nike. ,,Nezapomeň si udělat culík jinak tě tělocvikářka zabije." oznámila mi Lili, když si zavazovala tkaničky u bot. Kývla jsem.

,,Ták! Dejte si tři kolečka! A opatrně jsou tam i kluci." upozornila nás učitelka. ,,Skvělý. Zase běháme s klukama. Připrav se na pohledy mířící na tvůj zadek." řekla Lili. ,,Co víc si přát." řekla jsem a obě jsme se zasmáli.

Běžela jsem vedle Lili dokud jsem na zádech necítila bolest. Následoval pád. Dotyčný spadl přímo na mě. Podepřel se rukama, aby na mě neležel. Stále byl, ale nade mnou. Převalila jsem se na záda, abych viděla kdo to je. ,,Ty idiote!" řekla jsem rázně. Ano, byl to Cameron. ,,Toho idiota bych si odpustil, baby." úšklíbl se. ,,Slez." snažila jsem se ho ze sebe dostat.

,,Copak se to tady děje? Máte běhat. Tohle si nechte na odpoledne!" zatleskala učitelka. Cameron se postavil. Nabídl mi ruku, ale já jí nepřijala. ,,Smůla co?" úšklíbla jsem se a šla za ostatníma.

,,Tak zítra, zlato." obejmula jsem se s Lili a obě jsme šli svým směrem domů. Šnečím krokem jsem šla domů. ,,Už ti někdo řekl, že máš fakt dobrej a pohodlnej zadek?" ozvalo se vedle mě. Cameron. Co tady sakra dělá. ,,Co tu chceš?" zastavila jsem se, tím pádem on také. ,,Jdu domů." uchechtl se. ,,No to si nemyslím." falešně jsem se zasmála.
,,Kočko, jsme sousedi." usmál se. Počkat! Cože?! ,,Kurva!" vylítlo ze mě. ,,Už to tak bude." řekl a zase se usmál.

_____________________________________

Tak čičiny, jaký Cameron se vám líbí víc? Drsný nebo hodný? ❤️

                                                 Bitchzlato

Please, forever {CD}Kde žijí příběhy. Začni objevovat