,,Líbali jsme se a já z hlavy stále nemohla dostat fakt, že pomalu podléhávám Dallasovi."
Kate
Když jsem se od něj odtrhla usmál se na mě. ,,Nechovej se ke mě takhle, nedělej ze mě svojí hračku do postele. My dva budeme maximálně kamarádi. Nic víc. Rozumíš?" podívala jsem se na něj s
nadzvednutým obočím. ,,Ale.." protestoval, ale já mu skočila do řeči.
,,Najdi si jinou hračku a mě dej pokoj." odstrčila jsem ho od sebe. Nechci mu podlehnout. I když mě k němu něco táhne tak se s ním nemůžu vyspat. Ošukaná a opuštěná, takhle skončit nechci. Odstoupila jsem od něj, ale on mě ještě při odchodu stačil plácnout přes zadek. Byla jsem opravdu naštvaná a tak jsem radši rychle vypadla, protože jinak bych mu musela rozbít držku.Sedla jsem si do lavice a vytáhla mobil. Lili tady ještě není. Super. Nevím proč, ale to hovado mě sere čím dál tím víc. ,,Nesnáším biologii." dopadl na židli vedle mě Johnson. Podívala jsem se na něj vražednym pohledem. ,,Já mu říkal ať tě nechá bejt." zvedl ruce do obrannýho gesta. ,,A navíc Lili každou biologii sedí s Jackem a já nechci sedět sám." usmál se na mě. ,,Proč se bavíš s takovym kreténem jako je Dallas?" zamračila jsem se na něj. ,,Na tý párty u Nashe to pro tebe nebyl takovej kretén." zasmál se. Než jsem se stačila zeptat co se vůbec stalo tak zazvonilo na hodinu. Kurva.
Ve škole se už nic moc zajímavýho nedělo a tak jsme si to s Lili mířili na oběd. ,,Co to je za sračku? " dopadl vedle Lili na lavici Gilinsky a Lili mu se slovy ,,Ahoj" dala rychlou pusu na tvář což mu asi nestačilo, protože jí začal hned líbat. Protočila jsem panenky a když se od ní odtrhl tak jsem se zeptala. ,,Neměl by si bejt se svojí partičkou?" kývla jsem hlavou ke klukům co stáli ve frontě na jídlo. Jestli se tomu vůbec dá říkat jídlo.
,,Však oni přijdou." zasmál se. ,,Já s Dallasem sedět u jednoho stolu nebudu." zvedla jsem se od stolu, ale Lili mě chytla za ruku a stáhla zase zpět na lavici. ,,Zůstaň, prosím." šeptla a já teda zůstala.
,,Čágo." Pozdravily se s Jackem J. a Nashem kterej dopadl před ně. Přede mě si sedl Dallas. ,,Ahoj princezno." zasmál se a šťouchnul mě do nohy.
,,Řekla jsem ti ať mi dáš pokoj." založila jsem si tuce na prsou. ,,Ale baby." mrknul na mě. ,,Já se asi fakt pobliju." udělala jsem znechucenou grimasu nad oslovení BABY. ,,Když máš motýlky v bříšku." zasmál se. ,,To nebudou motýlci." ironicky jsem se na něj usmála.,,Ty. Pojď už, nevydržim to tu s ním už." řekla jsem směrem k Lili. ,,Kam jdete?" zasmál se Dallas. ,,Ke Kate." pronesla Lili když vstávala. Paráda. Teď se ho nezbavím. ,,Jdeme taky." pronesl Dallas. ,,Tak to určitě. Nevíš kde bydlím takže asi ne." ale pak mi došla jedna zásadní věc. ,,Baby, zapomněla jsi, že jsme sousedi?" usmál se na mě a já mu ukázala fakáče.
,,Doufám, že máš doma nějaký tangáče." zasmál se Dallas když jsme jeli ke mě domů. ,,Proč? Chceš si je oblíct?" poznamenala jsem svojí kousavou poznámku a všichni kromě Dallase se zasmáli. ,,Radši bych je oblíkl tobě." skousl si spodní ret a podíval se do zpětného zrcátka. Bože, ten oční kontakt s ním. Podlamujou se mi kolena.
_____________________________________
Názorek? ❤️💦
Bitchzlato
ČTEŠ
Please, forever {CD}
Teen Fiction~ Škodolibá, otravná, krásná kráva. ~ Perverzní, děvkařský hezounek. Co když spolu prostě nemají být? ❗Objevují se zde vulgární výrazy a sexuální scény❗