,,Brečela jsem tak dlouho dokud jsem neusnula."
Kate
Z mého krásného spánku mě probudil debilní zvuk budíku, který se rozezněl po celém pokoji. Kdyby to nebyl telefon už dávno by někam letěl. Chvíli jsem se převalovala a přikrývala uši peřinou s nadějí, že to ten odporný zvuk ztiší. Když to nepomáhalo vypla jsem ho a s tíhou se postavila.
V koupelně jsem provedla ranní hygienu. V pokoji jsem přešla ke skříní do které jsem se tak hodinu dívala a přemýšlela co na sebe. Je to první den školy a já nechci vypadat jako socka, ale ani ne moc vyzývavě. Nakonec jsem si oblékla (média) a stoupla si před zrcadlo.
Dala jsem si lehce řasenku a tenkou linku. Na rty jsem si dala růžový lesk a nakonec korektor na kruhy pod očima. Tmavě hnědé vlasy jsem nechala volně spadnout na záda.
Černý batůžek ležel na mé židli tak jsem ho vzala do ruky a vydala se dolů do kuchyně.
,,Mami já už půjdu." řekla jsem mamce která se očividně připravovala do nové práce. ,,Dobře zlato." odpověděla mi a dál se věnovala vybírání bot.
Zabouchla jsem dveře a koukala se na internet kde je tady škola. Mám jí celkem blízko.
Stálá jsem před velkou budovou, která se nazývá škola. Hrozný pocit nikoho neznat. Šla jsem tedy dovnitř. Jako první mám jít do ředitelny pro rozvrh a něco dalšího. Šla jsem chodbou, ve které bylo hodně skříněk. Po celé chodbě byly studenti. Zírali na mě a šeptali si otázky typu ,,Kdo to je?"
,,To je ta nová?"Procházela jsem okolo nějaké party kluků. Vážně super. ,,Hey! Čumte na ní. S tou bych si dal říct." úšklíbl se jeden z nich a ostatní přikyvovali. ,,Sorry, ale já bych s takovým idiotem jako si ty nespala." poslala jsem mu vzdušnou pusu a všichni se začali smát. Až na toho kluka.
Najít ředitelnu nebylo zas až tak těžký. Když jsem jí našla a vešla dovnitř za stolem se na mě usmíval můj nový ředitel. Mohlo by mu být tak 30, ale pořád není k zahození.
,,Ahoj ty jsi Katherine Reynolds, že ano?" celou si mě prohlídl a na tváři měl pořád ten milý úsměv.
,,Dobrý den. Ano to jsem já."
odpověděla jsem mu a koukala jsem se z okna, protože jsem byla nervózní. ,,No tak pojď, půjdu tě doprovodit do nové třídy. Doufám, že se ti tu na naší střední bude líbit." jen jsem kývla hlavou, že souhlasím a vydala jsem se za ním do mé nové třídy. Už dávno zvonilo na hodinu jelikož chodby jsou prázdné a jdou slyšet jen křiky učitelů. Konečně jsme se zastavili u jednich dveří. Řekl mi ať počkám venku a sám tam vlezl, za chvilku si mě zavolal do třídy. Jsem snad nějakej pes?Mě asi někdo nenávidí. Řekla jsem si když jsem se porozhlédla po třídě.
Bitchzlato
ČTEŠ
Please, forever {CD}
Teen Fiction~ Škodolibá, otravná, krásná kráva. ~ Perverzní, děvkařský hezounek. Co když spolu prostě nemají být? ❗Objevují se zde vulgární výrazy a sexuální scény❗