,,Odpouštím ti Nashi." obejmula jsem ho a jemu se na tváři objevil obří úsměv."
Kate
,,Jdeme tancovat ne?" zeptal se Jack J. Hned jsme se s Lili postavily a vydaly se na parket v Nashově obýváku. Hudba hrála hlasitě a my se s Lili vlnily do rytmu. Alkohol už začal ovládat mé tělo a to hodně. Někdo mě ze zadu chytil za boky a tak jsem s ním tančila.
Po několika minutách jsem se k němu otočila čelem a zděsila se. Celou dobu jsem tančila s Dallasem. Chtěla jsem odejít, ale on mě chytl za ruku. ,,Kate neodcházej, prosím." A víte co já kráva udělala? Opět jsem se vrátila a dala se s ním znovu do tance. Cítila jsem, že alkohol ovládl mé tělo a tak jsem se celá poddala Dallasovi. ,,Jseš hrozně sexy baby." zašeptal mi u ucha a já se zachvěla.
,,Pojďme se napít." chytil mě za ruku a táhl do kuchyně. Tam jsme si otevřeli novou flašku Capitana Morgana. Oba jsme se několikrát napily a pak se vrátily do obýváku. Na gauči zase seděla parta tak jsme se k nim přidali. Jo, už jsme něco jako taková parta.
,,Ale, ale Dallas a Reynoldsová. Co to moje oči vidí." zasmála se Lili a já jí propálila pohledem. Sedla jsem si k nim a Dallas se nacpal vedle mě.
,,Kate dneska ti to sluší." podotkl Nash. S úsměvem jsem se na něj otočila. ,,Díky, ty taky nejsi k zahození." uchechtla jsem se. Chvíli jsme si ještě povídali, ale pak Jack G. přišel s tím ať jdeme ještě chlastat. Moje tělo už značně ovládal alkohol a tak mi dělalo problém se zvednout že sedačky. ,,Baby, pojď." Dallas mi podal ruku a já jí přijmula. Zvedla jsem se a už jsem cupitala do předu k Lili, které jsem dala ruku okolo ramen a šla s ní do kuchyně.
Každý z nás si vzal jednu flašku nějakého pití já měla Malibu, Lili vodku, Dallas Jelzin, Jack G. Danielse, Jack J. Baileys a Nash whiskey.
Flašky jsme si otevřeli a za chvíli už byli prázdný. To už, ale pak šlo všechno hrozně rychle.Jack G. s Lili spolu někam odešli radši ani nechci vědět kam. Nash si našel nějakou děvku od nás ze školy a někam s ní odešel. Jack J. tancoval s nějakou holkou a já vášnivě tančila s Dallasem. Ale nikdy by mě nenapadlo, že tady bude i Ryan. ,,Heyyy, brácha! Čau ty draku můj mladší." došla jsem až k němu s chůzi, která připomínala potácející, ožralou veverku. Ryan se začal smát a chvíli jsme si povídali.
,,Ahoj cukroušku, pojď se mnou nahoru do pokoje." usmála se na Ryana nějaká holka a chytla ho za ruku. Společně odešli nahoru do pokoje.Sundala jsem ze sebe Dallasovo tričko, které nevím jak se na mě dostalo. Podala jsem mu ho, ale on místo trička chytil mě. Vysadil si mě na postel a začal mě nemilosrdně a vášnivé líbat. Nedalo se protestovat a tak jsem spolupracovala. Teda alespoň do té doby než do pokoje vtrhla Lili s Jackem G. Dallas ze mě rychle slezl a já si oblékla své šaty.
______________________________________
Tak jo další část je na světě💖
Sice je kratší, ale ostatní části už budou delší🔥Bitchzlato
ČTEŠ
Please, forever {CD}
Teen Fiction~ Škodolibá, otravná, krásná kráva. ~ Perverzní, děvkařský hezounek. Co když spolu prostě nemají být? ❗Objevují se zde vulgární výrazy a sexuální scény❗