,,Teda alespoň do té doby než do pokoje vtrhla Lili s Jackem G. Dallas ze mě rychle slezl a já si oblékla své šaty."
Kate
,,Děvky moje, moje milovaný děvky, Nashtyho bolí hlavička." zaskučel Nash a držel si hlavu. Ano, přesně tak zhulili jsme se, vožrali jsme se a barák je celej na ruby, ale mrdat na barák. Kde myslíte, že asi skončila Lili? V posteli s Gilinskym. Ale co, určitě to nebylo poprvý. Je to docela fajn parta kluků a jsem ráda, že jsem její součástí. ,,Mě taky Nashi, mě taky." zasmála jsem se když jsem viděla Dallase, který se snaží dostat s kocoviny. Ležel na gauči a hlavu si ucpával polštářem.
,,Kam jdeš?" nechápavě se zeptal Nash. ,,Za Lili, potřebuju objasnit co se včera stalo." objasnila jsem a vydala se hledat Lili. Nakoukla jsem do kuchyně kde Lili s Jackem G. smažily palačinky.
,,A-ahoj." zakoktala jsem. Koktala jsem proto, že když jsem sešla menší schůdek do kuchyně šíleně mě rozbolela hlava. ,,No kurva, šípková Růženka se probudila. Myslel jsem, že budeš čekat než tě tvůj princ Cameron políbí." zasmál se Jack a Lili se k němu samozřejmě přidala. Zabručela jsem a položila si hlavu na stůl. ,,Jaká byla noc?" posměšně se zeptala Lili. ,,Ani mi nemluv." zamumlala jsem do stolu. Chvilku na to jsem zvedla hlavu a podívala se na Lili.
,,Co se včera dělo?" zeptala jsem se a Lili s Jackem G. se sborově zasmáli.
,,Holka, na to si vzpomeneš." zasmála se a já si povzdechla.,,Včera to bylo dobrý zlato." řekla Lili Jackovi G a my se na ně s klukama podívali. ,,Vy jste spolu šukali? Kurva co mě tu ještě čeká? Dallas bude šukat s Johnsonem?" plácla jsem se do čela a Dallas se na ně znechuceně podíval.
,,Jedinej s kým z vás budu šukat budeš ty, baby." mrknul na mě. ,,Běž do píči." poslala jsem mu vzdušnou pusu.
,,Neboj kotě ty mi nastavíš a já půjdu velice rád." usmál se. ,,Nech už jí, to nemáš koho jinýho šukat?" zastal se mě Jack J. ,,Kámo takovou kočku nikde jinde neseženeš." na to Jack J. protočil panenky a já mu odpověděla vztyčeným prostředníčkem.Kolem čtvrtý hodiny mě Lili odvezla domů, kde jsem okamžitě upadla ke spánku a neřešila jsem fakt, že zítra je pondělí a já mám školu.
____________________________________
Omlouvám se, že je to kratší, ale jsou prázdniny a já se snažím si je užívat co nejdýl to jde ❤️
Bitchzlato
ČTEŠ
Please, forever {CD}
Teen Fiction~ Škodolibá, otravná, krásná kráva. ~ Perverzní, děvkařský hezounek. Co když spolu prostě nemají být? ❗Objevují se zde vulgární výrazy a sexuální scény❗