Kapitel 6

814 27 7
                                    

"Vad fuck hände med Prinsen då?" frågade Nicole och petade surt i maten hon hade på tallriken. Vi satt i nuläget i matsalen och hade lunch.

Jag slängde en frågande blick mot henne innan jag började flacka med blicken igen. Det var som om jag letade efter något, men jag visste dock inte efter vad. "Vad är det med honom?"

Hon spärrade upp ögonen. Hon var riktigt jävla irriterad. "Vad är det inte med honom? Jag trodde ni hade nåt!"

Jag blundade och tog ett djupt andetag innan jag kollade på henne igen. "Okej, han har flickvän", började jag och fortsatte än en gång med att kolla runt i matsalen. Sedan spred sig ett leende på mina läppar, precis som på personen som orsakat det. Valter. "Dessutom sa du ju att jag skulle akta mig för honom eftersom att han är en fuckboy."

Någon minut senare drogs stolen ut bredvid mig där Valter satte sig. Han var snabb med att placera sin högra hand på mitt innerlår innan han började äta av maten på sin talrik.

Resten av hans gäng kom direkt efter och nu satt Ludwig och Noel bredvid Nicole, som satt mitt emot mig, och Valter och Axel satt bredvid mig. Bredvid Noel satt även någon kille jag inte visste namnet på.

"Astrid", presenterade jag mig med ett leende.

"Victor", log han tillbaka.

Valter klämde till lite om mitt låt vilket ledde till att jag ryckte till och ett brett flin på hans läppar.

"Hur har ni det då?" frågade Ludwig, men jag förstod att frågan mest var riktad åt Nicole eftersom att han näst intill stirrade på henne.

"Jag har det bra", skrattade jag lugnt och lade sedan min hand över Valters på mitt lår.

"För att du är en liten hoe", muttrade Nicole, men alla hörde henne. Jag skrattade bara. Fuck vad oklar hon var ändå. Kanske var hon sur över att det var Valter jag höll på med istället? Tyckte hon om Valter? För isåfall var det lite försent, eftersom att vi redan haft sex två gånger.

"Oj?" skrattade Ludwig lite stelt och vände sig lite mer mot henne. "Ludwig," sa han och sträckte fram handen mot henne.

"Nicole", svarade hon och skakade den. Detta ledde till att alla presenterade sig för henne.

"Varför är hon en hoe då?" frågade Ludwig och flinade mot mig. Kunde vi släppa det där eller?

"Öh..." började hon osäkert, "asså hon är ju inte det egentligen. Jag sa de mer på skämt bara."

"Uppenbarligen", lade jag till.

Fett jävla stelt nu.

Valter hade börjat göra cirklar med tummen på mitt lår och det var nära att jag höll på och stöna inför alla av välbehag, så lite diskret tog jag istället tag om hans hand med min. Alltså satt vi och höll hand under bordet istället. Dock tror jag att han förstod varför jag hade gjort som jag gjort, då det där flinet var tillbaka på hans läppar.

Jag puttade till honom i sidan.

"När börjar ni då?" frågade han.

"12.10, ni då?"

"11.45."

"Så ni har alltså redan börjat?" frågade jag och drog ihop ögonen. De hade börjat för 12 minuter sedan. Höll jag på med en skolkare? Wow, någon jag kunde identifiera mig med.

"Vet."

"Jag vet någon som inte kommer gilla det", flinade Ludwig och kastade en makaron på Noel.

Låt mig älska digNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ