Gözlerimi araladığımda kendimi yatağın kenarında buldum. Dün gece en son ne yaptığımı hatırlamaya çalışarak olduğum yere oturdum.
Pizzadan sonra çok uykum gelmişti bir tek onu hatırlıyorum. Ha, bir de şu anonimin mesajı vardı. Cevap vermiş miyim diye kontrol ettiğimde vermediğimi farkettim.
-Pizza için teşekkürler, hiç gerek yoktu, kalkıp bir şeyler hazırlayacaktım zaten, kimsin ?
Mesajı gönderdikten sonra kalan birkaç pizza dilimine de el atıp, bir sigara yaktım.
Geçmişte pek te sakin sayılmayan hayatım, son bir yıldır gayet sakindi.
Ayrıca bu anonim olayı da o kadar umursanmayacak bir şey değildi.
Kim olduğu ve amacının gerçekten ne olduğu konusunda tahmin dahi yürütememek beni oldukça dara sokuyordu. Ergen kızın biri olmasından şüpheleniyordum. Eğer öyle biri çıkarsa bu durum o kadar meraktan sonra, benim için hayal kırıklığından başka bir şey olmazdı.Tanıdığım pek kimse yoktu, tanıdıklarım da böyle bir şeyle uğraşacak kadar işsiz değildi,
ya da aşık..18 yaşındayıdım ve aşk hayatım o kadar da inişli çıkışlı değil, hatta yatay bir çizgiden ibaret.
Bundan 7 ay önce falan, bir kızla ciddi anlamda, gayet mutlu bir ilişkim vardı. Saçma sapan sebeplerden ötürü karşı taraftan bitirme kararı alınca, ben de elimi ayağımı çektim aşk işlerinden.Onunla geçirdiğim zamanı özlemiyor değilim fakat aşkına saygısı olmayana benim hiç saygım olmaz diyerek bu güne kadar geldim işte.
Yalnızım ve mutluyum, ya da ben öyle zannediyorum.Sigara izmaritini pizza kutusunda söndürdükten sonra üzerimde sadece boxer olduğunu umursamadan oturma odasına geçtim, bulutlara inat kendini gösteren güneşi, perdeyi aralayarak eve aldım.
Odama geçip yerdeki telefonu almak için uzandığım zaman, bildirim gelmiş olduğunu farkettim.
Anonim..
Beni bekleyen mesajın ne olduğunu gerçekten merak ederek tıkladım gelen bildirime.anonim : Onu bunu boşver, gözlerin çok güzel.