//six:lust//

351 45 16
                                    

А/N: зле написан smut incoming (за пръв пиша boyxboy секс сцена сама, take it easy pls) i am ashamed from myself as well ;-; смятайте се за преупредени

~

Чонгкук най-после вдигна очи от телефона. Погледът му се пресрещна с този на гаджето му:

-Накарай ме.

Техьонг преглътна тежко.

Отиде до Кук и взе телефона от ръцете му и го изключи, след което го захвърли настрана.

Техьонг пропълзя до Чонгкук, който стоеше безмълвен.

-ТеТе... - Кук го погледна в очите. Не успя да каже нищо повече.

Усещаше изгарящото желание на Техьонг само по погледа му и тази нова, по-доминантна страна на гаджето му му беше напълно непозната и някакси интригуваща.

Чонгкук скъси дистанцията между себе си и любимия си.

Секунди след това устните им се бяха впили едни в други. Нуждаеха се един от друг.

Кук обви краката си около кръста на по-големия. Продължаваше да  засмуква лекичко устните на приятеля си и да използва пръстите си, за да си играе с косата му, докато Техьонг го вдигна и занесе в спалнята им.

Те положи Куки нежно на леглото, което предизвика няколко секундно прекъсване на дългата и желана целувка.

Чонгкук изстена недоволно, което предизвика удовлетворение у Техьонг. Сега беше негов ред да го дразни.

Те започна да целува шията на Куки. Целувките прерастнаха в леко хапане, което ескалира в смучки.

Кук притвори блажено очи, оставяйки се на гаджето си.

Техьонг се отдръпна отново за секунди, за да махне ризата си.

Тениската на  Чонгкук последва примера на ризата на Те и след малко беше захвърлена на пода.

По-големия отново се намести между краката на приятеля си и го целуна страстно. Устните им бяха пламнали, а телата им горяха от желание.

Техьонг отново слезе надолу. Стигна до ключиците на по-малкия. Реши да използва езика си, а след това да остави няколко нежни ухапвания и смучки, за да разкраси бледата, нежна кожа на Чонгкук.

Те продължи да скъсява дистанцията между себе си и панталона на Кук, стигайки до корема му. Устните на по-големия оставиха десетки целувки по стегнатите мускули на Кук.

Sᴇɴꜱɪᴛɪᴠᴇ ꜱᴘᴏᴛꜱ|| TᴀᴇᴋᴏᴏᴋOù les histoires vivent. Découvrez maintenant