James je ležao pored Loren, on nije imao priliku da joj otvori srce i dušu i prizna sve... Onog trena kad je majka izašla iz sobe i beba se probudila, dok je Loren se trudila da je ponovo uspava i ona je zaspala....Ali za razliku od nje njemu nije dolazio san na oči... Misli mu je okupiralo razmišljanje o svemu... Način na koji su se upoznali , prvi susret i sve do sad...
Razmišljajući malo dublje na neki način je bio zahvalan Hišamu, jer da nije bilo njega možda se njih dvoje nikad ne bi ni sreli, na ovaj način Hišam im je bio most koji je spojio dva slomljena srca , sad je bilo na njima da li će spojiti puteve i zajedno krenuti u budućnost ili će svak krenuti svojim putem....Osmjeh na lice su mu izmamila dva smedja oka što su ga gledala sa majčinih grudi... Lagano ju je uzeo da ne probudi Loren i izašao iz sobe.
Umjesto Loren svoje osjećaje je ispričao bebi a nije bio ni svjestan da ih je ona posmatrala iz mraka i slušala sve do rječi....-James: " Znaš kćeri nama muškima nije lako kao vama ispričati šta osjećamo ili šta mislimo... Na neki način vi imate olakšicu , o da , vi suzama olakšate dušu .... Za razliku od vas nama to nepriliči ... I ovo što ću ti sad priznati ostaje naša tajna ... Važi?!? Znaš da su žene jače od nas ?!? O i to mnogo jače ali naš muški igo to nikad neće priznati... Mi jesmo fizički jači , u većini , ali snaga se ne mjeri tako... Velikog čovjeka nije fizički rad slomio već ga je slomila izdaja i razočarenje!!! Malo sam ti dosadan filozofiranjem!? Vjeruj ni sam nisam siguran u svoje rječi , sve ovo ti govorim a ustvari želim da zaspeš i da ja skupim dovoljno snage da probudim tvoju mamu i da joj priznam sve .... A vidi okice moje radoznale se odmah predomislile i nisu više pospane..."
Srce joj se topilo kad je kod zadnje rečenice spustio lagan poljubac na čelo i odmah nastavio da priča jer se beba malo pobunila zbog brade koja je bockala...-James:" Mislio sam obrijati bradu ali sam se predomislio... Znaš zašto??? Mislim da se tvojoj mami više dopadam ovako s bradom...Ako ovako nastavimo ja ti do jutra ništa neću stići ispričati, a ovo vježbam za tvoju mamu, njoj moram priznati da je " volim" , a i tebe naravno, ... Nisam mogao vjerovati da ću ovo doživjeti, ali baš kao što tvoje ime znači "sudbina" , .... Ti si dušo naša sudbina , vezala si nas i ja ću učinite sve da vas zaštitim i uvjek ću da vas čuvam ovdje pored sebe....Nikad i nikome neću dozvoliti da vas uznemiri i povrijedi!!! "
Jamesova mama je lagano prišla Loren i spustila ruku na njeno rame , dvije suze su joj se slivale niz lice, i ona je čula nešto ne sve ali ovo što je čula je bilo dovoljno da joj izmami suze... Kao dva lopova na prstima su se udaljile i vraćale u sobu, prije nego je ušla u svoju sobu začula je šapat :"Loren ovo što si čula nemoj očekivati da će ti ikad reći u lice... James je kao i njegov otac, i ovo ti govorim da bi ti bilo lakše i da bi razumjela ... Njegov otac i ja smo u braku preko 40 godina , i još nikad nije otvorio srce i priznao šta osjeća ... U prvim godinama braka sam kao i svaka žena željela da mi više puta kaže "volim te" ili " samo ti postojiš za mene" ili druge rječi koje nam mnogo znače ... Ali sam kroz život s njim i kako su godine prolazile i ja sam postala mudrija, shvatila sam da ljubav se ne iskazuje rječima , već ponašanjem i onim što je spreman da učini za tebe ili onim što je već učinio za tebe... Stoji rječi je lijepo čuti ali kako se brzo izgovore brzo se i zaborave, sjećanje na proživljenje trenutke je teško zaboraviti mnogo teže nego rječi... "
Slušala bi Loren još a i mati joj je imala mnogo toga još da kaže , ali su se morale vratit u sobu jer su se začuli koraci i škripanje poda, znale su da je James već uspavao bebu i da se vraća na spavanje....
Prije nego je zaspala dugo je razmišljala o svemu što je čula Jamesa dok je govorio kćerkici i o rječima njegove majke... Slušala je ubrzano disanje Jamesa dok je spavao i dok je ona lagano tonula u san pomislila je kako je konačno pronašla mir i sreću a da ni sama nije bila svjesna....
Malo je uhvatila panika kad se probudila i shvatila da je sama u sobi... Na brzinu je obavila sve jutarnje aktivnosti i laganim koracima skoro nedodirujući pod strčala do kuhinje... Dobro jutro i osmjeh sreće joj je poklonila Jamesova mama dok joj je pružala šolju sa kafom... Po njenom izrazu lica je znala da ima nešto što joj žarko želi da kaže pa je odmahivanjem glavom dala do znanja da želi da zna šta se dešava i gdje je James sa bebom nestao... Od radosti žena je teško razumno izgovorila:" James je otišao do zlatara da sredi prsten koji je nosila njegova baka... Čuvao je taj prsten kao da je oduvjek znao da će tebe pronaći i da si ti jedina koja ga zaslužuješ!!! "
Zagrlila je Loren dok je pokušavala da zaustavi suze radosnice i prošaputala u njenu kosu"dobro nam došla kćeri!!! Moja jedina želja se ispunila onog dana kad si došla pred vrata sa našom unukom!!!"Loren je zalakala ne zbog rječi , već zbog bola koji je osjećala u grudima što su lagali, ....
U sobu je ušao James i imao je osmjeh zadovoljstva ali i straha, ali mu je brzo nestao s lica kad je ugledao Loren u suzama... Dok mu se bacala u zagrljaj zamuckivajući je govorila:"ja nemam snage više da lažem i gledam u oči tvoju mamu... James ona to nije zaslužila!!! "
Lagano se odvojio od Loren držajući njenu glavu s obe ruke i gledajući je u oči rekao:"Niko ih ne laže Loren... Moja mama a sigurno do sad i moj tata znaju pravu istinu jer njih dvoje nikad nisu imali tajne a tako su i mene naučili...Mislio sam ti nekom drugom prilikom ispričati sve jer sam se bojao da ćeš nakon što saznaš istinu otići i ostaviti me , a ja to siguran sam ne bi bio ustanju da preživim... Molim te da prvo ti stavim prsten na ruku jer nisam siguran da ću ti nakon svega još dugo moći pogledati u oči ,..."
Pružila je lijevu drhtavu ruku i kroz suze izgovorila:" plašiš me !!! Molim te ako je nešto što si siguran da bi mogla da odem nakon što saznam onda mi nemoj ni reći!!!"
Na ruci joj je blistao prsten , divila se sjaju dok je slušala James kako joj priznaje sve....
-James:" Nakon mog razvoda uradio sam pretrage i saznao da ja nikad neću moći imati djece... Ubijalo me je danima što sam se razveo od žene koja je htjela karijeru a ne djecu, ... I kao što sam ti već rekao mene su odgojili tako što kod nas u kući nikad nije bilo tajni, moji su znali od prvog poziva kad sam im javio da dolaziš s bebom da ja nisam biološki otac bebe... Moja majka mi je otvorila oči da ne mrzim Hišama... Rekla mi je da je taj čovjek poklonio meni nešto što je najvrjednije na ovom svjetu a to je "porodica " ... Prvi dan kad sam došao mi je na ulaznim vratima rekla:"Sine nadam se da si svjestan da si dobio nešto što mnogi umiru dok dobiju i stvore a tebi je to podareno bez mnogo truda.... Nagrada za tvoje suze i bol su gore u sobi i nemoj nikad to da zaboraviš!!!!"
Oborio je pogled i dodao još :" Dok mi je davala bakin prsten rekla mi je još mnogo toga , bio sam joj zahvalan mada sam i sam znao i osjećao sve što je izgovorila!!!"
Loren ga je čvrsto zagrlila i kroz suze prošaputala:" Nisam sigurna zašto i da li sam zaslužila tebe kao muža i tvoje roditelje kao roditelje koje sam željela a nikad nisam imala , hvala ti što si ušao u moj život i što nisi odustao od nas ... Tebe , mene i Destany...!!!"
KRAJ