BUKU TALAM

232 19 1
                                    

Ni bukan nak citer pasal budak form kitorang yang ada jual kuih talam.

Bukan juga pasal talam yang tikam belakang tu.

Tak dinafikan memang wujud dak2 backstabber kat dalam form ni tapi aku tak nak cakap pasal bende tu. Buat sakit hati jerps...

It is all about.....

BUKU TALAM (☞゚∀゚)

"Mende seyhh buku talam ni??"

BUKU TALAM.. Dimana di bahagian hadapan buku tersebut penuh dengan tazkirah ilmiah dan sebagainya. Tapi anda jangan sekali-kali cuba untuk buka di bahagian belakang. Kerana di bahagian belakang diisi dengan...

KPOO-- eh salah KPOP 😱

Ok aku tau buku ni terokss, tapi still ada ilmu dalam buku tu enn enn ennn??  (´Д' )

Buku talam ini telah diasaskan oleh Yang Berbahagia Datin Seri Support Member yang terkenal lagi syantik lagi recikssss.

Buku ini telah menjadi sumber rujukan buat Evolass kalau nak lirik lagu kpop. Buku ini juga terdapat JAZAROYAL PAGE di mana terdapat banyak page daei dak2 JAZAROYAL. Dan setiap muka surat buku ni terdapat tanda tangan daripada Yang Berhormat Datin Seri Swag. Tanpa buku ini, maka tidak terhasillah SAJAK SAVAGE.

Lihat... Betapa bermakna lagi berguna lagi berjasanya buku talam ini kepada kami. Sebab itu kami memberi penghargaan kepada buku talam ini dengan membuat satu cerita untuknya dalam wattpad ni.

"Amende sia ayat dia (¬‿¬)"

Ok ok dah sampai disitu sahaja. Kalau lama-lama mengarut je kerja. Baiklah sekian terima kasih.

EVONIXXWhere stories live. Discover now