EW: PENGALAMAN MENARIK

108 17 5
                                    

Assalamu'alaikum semua...
Harini saya nak ceritakan pengalaman saya selama 3 tahun saya bersekolah di SAM BESTARI ni..

Ceritanya bermula pada hari first masuk sekolah waktu sesi pendaftaran. Mula mula nak masuk dewan rasa awkward sangat sebab tak pernah datang and tak de seorang pun kawan dari sekolah rendah yang dapat tawaran masuk SAM Best time tuu...

Lepas tu dapat tau dorm and time tu pulak tak de form 1 lain dalam dorm tuu and bile parents saya dah balik, saya baring atas katil and automatik air mata keluar tapi bende tu sekejap je sebab ade kd yang pujuk time tu...

Lepas tu ade minggu orientation. Waktu minggu tu la saya kenal ramai kawan antaranya Humaidi dan Mukhlis.. Minggu orientation tu memang best la.

Then ada cerita waktu nak pilih nama batch, before dapat nama EVONIXX ni ada banyak
cadangan nama batch antaranya LEGAXXY, SWIXXARIUS dan macam macam lagi la.. Memamg time tu heboh satu form sebab nak pilih nama batch sampai kena hantar 2 orang wakil nak bincang dekat kelas 1 Al Kindi..

Ada lagi cerita waktu form 1, yang ni pasal perjumpaan dekat tengah dm.. Tak tahu apa
sebenarnya yang cuba dibincangkan tapi katanya perbincangan tentang masalah form hmm saya pun x tau ..

Waktu form 2 pula, saya dapat masuk kelas 2 Al Farabi... kelas ni diberi nama FARABIZZARE
nama pun bizzare memang pelik lah ahli kelas tu time tuu.. Sampai ada yang kata tiap tiap hari nak gaduh..tapi tu semua tak penting sebab dah jadi memories. Benda paling best waktu form 2 of course la waktu TIMSS and PISA 2019 waktu tu baru saya nampak persepakatan antara ahli kelas saya hehehe.

And one more thing is waktu pergi Penang. Waktu kat Penang tu macam macam benda la berlaku sampai wujud nama EVONENG, ada monyet makan roti kami, ada Haiqal jadi monyet ada juga zumba yang entah apa apa entah (yang lelaki la) tapi semua tu tak akan jadi best kalau bukan pergi dengan kawan kawan.. :D

2019 adalah tahun paling best la tak tau nak cakap best tu macam mana tapi memang best la.

Banyak benda best berlaku tahun ni antaranya yang paling tak boleh nak lupa ialah waktu nak PT3. Macam macam usaha yang kami (warga EVONIXX), guru guru dan juga Evomum and Evodad telah lakukan sebab nak tengok anak anak mereka ni berjaya.. Sampai wujudkan
evofund, evofood and evodrink and also evosnack for us.

Keputusannya kena tunggu 19.12
nanti.. Itulah hasil yang kami dah usahakan...

Other than that is waktu Evolunch yang mana
semua Evolass and Evolad kelam kabut bila dengar pentadbir nak datang hihihi.. Dengan ada
yang takde baju asrama la itu la ini la macam macam.. Btw bowling tu memang best..

And last adalah waktu MAKEAS..Kesian Evolass yang banyak usahakan persiapan dekat musolla tapipengetua kata macam dekat KUIL hmm ;( it's okay sebab kita semua dah buat yang terbaik dah..

Itulah sahaje nukilan daripada saya Muhammad Akmal Wafiy Bin Mohd Azizi from 3 Al Biruni.
Saya di sini mewakili warga EVONIXX ingin memohon jutaan ampun dan maaf daripada guru
guru dan Evomum and Evodad atas segala kekurangan dan ketidaksempurnaan kami.

Doakan kami semua berjaya memperoleh keputusan yang cemerlang 12A dalam PT3 2019 .... Aminnnn

Semoga berjumpa lagi pada tanggal 19.12 nanti ye. Good luck for the future EVONIXX.. That's all from me. Bubye love you all.
Sekian.

EVONIXXWhere stories live. Discover now