"Ha korang... Peciter ahad ni? Jadi tak?"
Anni mula excited untuk menjalankan misinya.
"Ha? Korang nii tak takut ke kalau Bonda tahu— Samusj5 tu dahlah luar Klang."
"Aku demam ah tak sihat..."
"Aku nak outing dengan parents aku..."
"Abang kakak aku balik minggu ni..."
Masing-masing memberi alasan. Anni dah mengeluh. Banyak lagi urusan dia di Samusj5 yang tak setel lagi.
"Takpe weh aku ikut kau. Rindu do dengan diorang..." kata Zatul.
"Abang aku boleh hantar kan pergi stesen KTM." Kata Fizah pula.
"Haaa bagus bagus. Parents Anni boleh amik kita dari Samusj5!!!" Anni makin excited.
"Wehhh kitorang pun nak ikut!!!" kata Yati dan Nurul serentak.
"Okey, deal eh kita berlima.12.30 kita gerak."
—————
Ahad
"Haaa tu abang akuuu." Kereta abang Fizah berhenti di bahu jalan.
"Weh muat ke kita dahla ramai"
"Muat jeee duduk sempit sempit lah"
Maka mereka pun bersempitlah di dalam kereta itu sehingga mereka sampai ke stesen KTM.
Sampai je dekat stesen, Fizah menyuruh rakan-rakannya yang lain topup ic masing masing.
"12.58 ktm sampai. Sempat ni"
"Ha jomm kita gerak." Fizah mengetuai rombongan tersebut memandangkan dia yang paling pro bab bab ktm ni. Yang lain semua noob tak pernah naik ktm (¬‿¬)
Mereka pun menunggu ktm dengan sabar. Setibanya ktm di stesen, mereka pun naik lah en takkan berjoget pulak k tiberrr.
Bila dah dapat tempat duduk tu ape lagi? Siapkan homeworklah HAHAHAHAH Rajin je ex Samusj5 ni hehuwww.
Fizah dengan Yati tengok MV On BTS sama-sama. Eee tak ajak yang lain (-_-) Nak tengok gakkk <(゜ロ゜;)>
Setelah 20 minit perjalanan, mereka pun tiba di destinasi~~
"Ok guyss kita pergi Aeon Big dulu baru tunggu bas okeh?"
"OKEYYY!!!"
Mereka pun masuk Aeon tu dengan menebalkan muka. Yelah... Dengan tudung labuhnya, baju korporatnya. Dasar budak2 sekolah.
Mereka pun membeli-belah. Pergi tealive, Mr Diy, beli roti, try mekap dekat Aeon wellness (^口^)
"Dah 2.30 ni. Jomlah gerak nanti sampai lambat, tak dapat spend time dengan diorang lama-lama"
Mereka semua pun bergegas keluar dari Aeon Big. Keluar je dari mall....
"Wehhh tu bas on the way!"
"Cepat weyh cepat!!!"
Haaa kabut korang.
"Ehhh tunggu kejap. Tengok papan tanda ni dulu. Kang salah naik bas pulak."
YOU ARE READING
EVONIXX
Randombila budak swag + no'ob berada di dalam form kau maka terhasillah book yang penuh dengan NOOWAG ini start : 2017 end : 2021