Jumaat, 31 Ogos 2018
"Weh korang nk masuk tak pertandingan teh tarik?"
"Eh bkn yg masuk ko, jemah ngan jomah ke?"
"Haah.dh penuh en?" sokong bawang
"Memang lah, kite org ingat kene tarik je last² kene buat persembahan skali. Masuk ah, timun masuk"
Aq pandang bawang, bawang pandang aq. Aq pandang lagi bawang, bawang lagi pandang aq. Eh x nk mengalah dy ni. Aq pandang jeeeee bawang ni. Mataku kecik besarkan biar dy gerun. Eh dy main kelip² ngan aq plak. Jadi kami saling pandang memandangi dgn pandangan yg memukau kan. WOW. X faham ? Aq pon x faham ape yg aq tulis.
0.07 saat kemudian, pandangan kami terputus, maka tiada lagi pandang memandangi.
"Ok kite org masuk"
Bawang bgi kata putus. Aq pon angguk je ah
"YEAYYYYYYYYYYYY SYG KORANG. NNTI JUMPA AKAK KOMP PILIH LAGU"
dan semuanya bermula dgn persetujuan hanat dn jomblo ini............
Bersambung.....
Eh x aq tipu je
Tarikh : 1 September 2018 (wohoo birthday scandal aq)
Tempat : b² aspura eh aspuri yg amang dang damaig dan mengandungi beberapa air hasil dri titisan dn tangisan hujan"Weh kite nombor 4"
"Boek"
First² f1 buat dulu. Belum sempat lagu bergendang eh berkumandang, warga aspuri yg bestari terlebih dahulu memenuhi koridor setiap aras.aras 1, block A. Aras 1 block B. Eh kene bgitau ke arasnye? . Tpi PENUH GILE BAPAK SAMPAI ORG GILE PON JDI WARAS. eh tpi x lah penuh gile gile, tpi penuh.k bye
Pastu f5
Wuish gempakzzzzz terlebih yall
Kemudian f4
Lagi ah, daebak semacam yalle
Then......
"Giliran yg ke-4, form 2!!!!!!"
Aq pandang timun,timun pandang bawang,bawang pandang aq. Tau lh aq cantik x yah ah pandang².HAHAHAHA, alahai bawang niiii
"Weh,kite buat pape je k? Enjoy k?"
Ye ah,kite org x de perancangan kot. Lagu pon kite org main mintak je.
lalu kami pon melangkah ke tgh b², dengan semangat berkobar kobar. Tudung bulat labuh,aq bajet kan betul². Timun plak menajam kan lagi tudungnye, nk sondol sape pon x tau. Bawang pula, melipat tudung nye agar kelihatan seperti makcik dm eh makcik jual karipap.
Akan kami perjuangkan sehabis mungkin, sehingga ke titisan terakhir teh tarik. BANGKITLAH EVONIXXXXXXXXXXXXX!
Kami diberi 2 kole yg dipenuhi teh tarik + 2 kole kosong.
Lagu pertama kami,
Chorus shape of you
Maka suara ed sheeran berkumandang di setiap pelosok aspuri
Kole masih penuh walaupon ade tumpah siket²
Second, as if its your last by blackpink
Enjoy ah sbb lagu tu rancak, tpi lagi enjoy ah sbb muka aq dibasuh dgn teh tarik yg byk. Mmg berdekah ah 1 aspuri. Aq suh tuang kat kole yg aq tadah, dy org gi tuang kat muka aq. Kalau tuang kat mulut aq ok lagi, leh aq minum teh tarik tu. MMG MUKA AQ YG CANTIK NI NAMPAK MCM KOLE KE YAL?!. Tpi ana redho.
Aq tgk kole aq.
Jap
Japjapjap
Hoii sekejapp
MANA PERGI TEH YG BYK DALAM KOLE AQ NII?!
aq pandang timun n bawang, dy org pon tgh intai kole aq. Aq intai kole bawang.
WT SYURGA
SEPI YAL
Aq intai kole timun lak, fuh nasib baik tinggal siket.even x sampai suku kole. Klo ko minum mmg cukup tuk satu teguk je. aq pandang dy org dgn pandangan 'kite simpan teh tarik yg ni, jgn tumpahkan'
Our last song, the truth untold by bts
Habis je lagu tu, aq intai kole dyorg dgn harapan still ade teh terakhir tu, sbb kite org mmg jaga teh yg terakhir tu
Namun kentut tidak berbau, kesemua kole tersebut,
KOSONG!
EMPTY!
EOBSEO!
MANDREE!
#+%/+¥(#(#? !
KAU PAHAM X?!
ke nk aq ulang balik?
I CAN'T BELIEVE!
Aq pandang kt aras atas skali di mana dak² hingusan eh dak² batch yg PALING DISAYANGI LAGI DIKASIHI sedang memandang kitorg dgn penuh sepi. Aq bgi senyuman yg paling manis mengalahkan teh yg manis tu. canne aq tau teh tu manis? HEWHEWHEW
Tpi jgn salahkn kitorg, sbb aq dh tulis kt ATAS yg kite org akan perjuangkan sehabis mungkin, sehingga titisan terakhir teh tarik. Dan kitorg dah buktikan yg kitorg mmg dah perjuangkannya sehingga titisan terakhir teh tarik tersebut. X caye gi scroll balik.
So kpd dak2 form aq janganlh dikau bersedih dgn kejayaan yg kami dapat ni krn kami sudah menunaikan janji kami utk perjuangkannya sehingga titisan teh tarik yg terakhir. Simon pon berkata 우린 real vibe killer eh pe kaitan duhh?
JADI, KPD SESAPE YG MAHUKAN PERKHIDMATAN TEH TARIK YG TERTARIK TANPA TEH BOLEH ORDER KPD KAMI. KAMI MENYEDIAKAN PERKHIDMATAN KEPADA MAJLIS KAHWIN, TUNANG, KENDURI KENDARA DAN JUGA MAJLIS SUNAT MENYUNATI. EH?
---
Maaf lambat gila-gila lambat buat chapter ni smpai org gila pon da sihat daripada gila. Kita throwback luu bende lamaa
Main game buat teh tarik,
TEH TARIK TAKDEE
YOU ARE READING
EVONIXX
Randombila budak swag + no'ob berada di dalam form kau maka terhasillah book yang penuh dengan NOOWAG ini start : 2017 end : 2021