24. Bölüm

79 16 4
                                    

Doğum günüm adına yeni bir bölüm paylaşıyorum 😜 İyi okumalar 😋

Şuan da ne mi yapıyorduk? Havuzdan çıkmış şezlonglarda oturuyorduk. Tabi birisi üstüme battaniye birise kafama buz biriside başıma pansuman yapmaya çalışırken bende oturmaya çalışıyordum işte.

"Aa! Yeter canım! Vallaha bunaldım! Üstelik üstüme battaniye örtmek nedir yaa?! Ha bu sıcak havada!" Ben bağırdaktan sonra hepsi masum kedi gibi bakışlarla geri çekildi.

Biraz fazla mı bağırdım ben?

Suçlu mu hissediyorum şimdi ben kendimi?

Ahh her neyse!

"Ayy tamam canım sizde yani."

"Ne biz de yani?" dedi Haneul.

"Ayy alınmayın diyorum yani. Bir anda kendinizi suçlu hissetmiş gibi üzgün bakışlarla geri çekildinizde."

"Haa, öyle mi yaptık ya?" dedi elini ensenine koyarken Haneul.

"Haa öyle yaptınız canım. Eeh saat kaç oldu, biz gidelim artık. Sizde uyuyun. Saat epey geç oldu çünkü. Uyuyun." dedim yine saçmalayarak. Off!

Yüzlerine baktığımda hepsi benimle dalga geçer gibi sırıtıyordu.

"Aishh! Neyse ne canım. Size bunu kibarlıkla söyleyende kabahat zaten. Yatın zıbarın. Yarın erken kalkıcaksınız nasıl olsa."

"Nerden biliyorsun?" Ben bilirim JK'cim.

"Birincisi siz idolsunuz. Hem idol olmasanızda çalışmak için erken kalkmak gerekir. Erken kalkan yol alır. İkincisi ise kuzenciğim de sizinle aynı grupta. Ondan olabilir. Siz yokken ben vardım hani, ayağınızı denk alın ona göre." dedim gülerek.

"Tamam Yun Hanım." dedi Jungkook.

Günün geri kalanında başım patlayacak derecede ağrıdığı için onlarla vedalaşıp Haneul'la eve gidip bir güzel dinlenmek istedik.

"Hadi bay!" dedim arabaya bindiğimizde. Ben başımı mermere vurduğum için Haneul beni şöför koltuğuna oturtmayıp kendisi geçmişti başına.

"Bay!" dediler hep bir ağızdan.

"Başına pansuman yapmayı unutma. Hatta çok ağrırsa beni çağır. Hastaneye gideriz." Ahh ne kadarda düşünceli bir kuzenim var böyle. Değil mi?

"Ben yanındayken hiçbir şey olmaz Yoongi merak etme. Çok ağrırsa da bana söyler ben götürürüm, sen uykundan olma." Bak sen bizim şu Haneul'a.

"Sen yanında mı kalıcaksın Haneul?"

"Vaov. Nasıl bildin ya? Gerçekten soruyor musun? Kız daha demin ne anlattı Yoongi."

"Yanii... Bu söylediklerimden sonra bunu söylemeni beklemiyordum açıkcası."

"Ha tamam o zaman, sen yanındaysan sıkıntı yok."

"İşte duymak istediğim cümle." dedi bana doğru dönüp gülerek.

♡♡♡♡♡♡♡

Eve geldiğimizde başımın ağrısı iki katına çıkmıştı sanki. Öyle bir ağrıyordu ki, başımın içinde top patlatıp fil oynatıyorlardı.

"Haneul. Benim başım çok ağrıyor napıcaz."

"Dur kızım, celallenme hemen. Bakarız bir çaresine. Ağrı artarsa hastaneye gideriz."

"Kanka ağrı artıcak gibi duruyor ama hastaneye gitmeye gerek yok. Sen bana bir ağrı kesici ver ben bir uyurum geçer."

"Salak mısın kankacım? Başını mermere çarptın uyumaman lazım."

"Ama çok uykum var.."

"İşte mermere çarptığın için daha çok uyuyasın geliyor."

"Of off! Nolur ki uyusam."

"Ölürsün."

"Ha?" dedim korku dolu sesimle.

"Beyin kanamasından ölebilirsin gerizekalı."

"Tamam uyumiyacağım. Söz. Uyursam bana vur. İzin veriyorum." daha çok gençtim ki ben ölmek için. Ama yaa!

..

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MELODYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin