27. Bölüm

44 10 0
                                    

"Siz ne yaptığınızı zannediyorsunuz?"

"Ne yapıyormuşuz?" Ben ne yaptığınızı biliyorumda Jimin, neyse.

"Orasını size sormalı." dedim kızgın bir tavırla.

"Asıl siz ne yapıyorsunuz?" Haneul sen hiç konuşma.

"Biz ne yapıyormuşuz?" dedi Yoongi gözlerini kısmış bir ifadeyle. Bu konuşma çok saçma bir şekilde sonlanacak. Hissediyorum.

"Ne yapmıyorsunuz ki?" Ben daha demin ne duydum böyle, ve bunu Haneul'dan mı duydum?!

"Sen bize ne demek istiyorsun Haneul?!"

"Yun sinirlenme tamam, eminim bilerek söylememiştir, sakinleş biraz."

"İnşallah Yoongi, inşallah bilerek dememiştir."

"O söylediğin şeyle ilgili inan hiçbir fikrim yok, ama eminim bilerek dememiştir."

"Bak hala ya!"

"Ne bak hala Haneul, ne diyorsun sen?! Açık açık söylesene şunu, bize ne ima etmeye çalışıyorsun?!"

"Diyorum ki," gözlerini kıstı ve bize baktı sert bir tavırla. "Çok yakınsınız." dedi dişlerinin arasından.

"Bu seni ne ilgilendirir." dedim kaşımın tekini kaldırarak.

"Nasıl ne ilgilendirir!" Hayretler içinde söylemişti bunu. Ama bak Haneul'cum sinirlenmeye başlıyorum artık. Tepemin tasını attırma benim!

"Flörtüm Yun, farkındaysan."

"İstersen karısı ol, yine de bu seni ne ilgilendirir." Sinirlenmeye başlıyorum ama.

"Yun sen kıt mısın?!" Okay Yun, tamam sakin ol canım. Haneul şuan sinirli ve ağzından nasıl sözler çıktığını bilmiyordur emin ol. Tamam mı? Sakin. Sakin. Heh böyle.

"Haneul peki sen salak mısın?!" Ben en son sakin değil miydim ya!

"Kızlar sakin tamam." Ahh jimin bunu söylemen nedense beni hiç sakinleştirmedi.

"Jimin sen bir sus bakayım senin ifadeni sonra alıcam, hatta ben değil Yoongi alıcak."

"Ne ifadesinden bahsediyorsun sen?! Asıl bizim sizin ifadenizi almamız lazım ama neyse?!"

"Bak Haneul,"

"BAKIYORUM YUN! NE VAR?!"

"O bana bağırdı mı Yoongi?"

"Yun sakin ol tamam-"

"Bağırdım evet! NE VAR?! SÜREKLİ BENİ EZİKLİYORSUN, KÜÇÜK DÜŞÜRÜYORSUN! HER İSTEDİĞİN ŞEYİ BANA YAPTIRABİLECEĞİNİ Mİ ZANNEDİYORSUN?! HE?! SÖYLESENE!" Ahh kahretsin bağırılmasından nefret ediyorum, bunu Haneul da biliyor ve bilerek yapıyor.

"Sürekli seni ezikleyip küçük mü düşürüyorum? Ahh gerçekten böyle mi düşünüyorsun... Yoongi, beni yukarı götürür müsün? Yoksa burada hiç iyi şeyler olmayacak."

"Tamam-"

"Hayır Yoongi bırakta neler olacağını görelim, iyi mi oluyor kötü mü oluyor."

"Haneul bak artık gerçekten canımı sıkmaya başladın."

"Sıkarsam ne olur!"

"SENİN AĞZINA SIÇARIM HANEUL! ANLADIN MI?! BUNU O BEYNİ OLMAYAN TAS KAFANIN İÇİNE SIKIŞTIR!" Sesim öyle yüksek çıkmıştı ki kendi sesimden korkmuştum.

"Sana kaç kere dedim Haneul, Yoongi ile beni kıskanma diye! Ama sen hala anlamıyormuşçasına kıskanıyorsun!"

"Hale bak! Şu manzarayı görüpte kıskanmayan yoktur herhalde!"

MELODYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin