26. Bölüm

41 12 0
                                    

"Yun! İyi misin?" Yaa kuzencim gelmişş...

"İyiyim iyiyim, abartmayın lütfen ya.." Abartın abartın seviyorum.

"Emin misin bak?"

"Evett!" Hayır emin değilim tabiki de.

"İyi tamam o zaman."

"Ne tamam."

"İyiyim dedin."

"Ee?"

"Yun salak mısın?"

"Evet."

"Mal mısın?"

"Belki."

"Kafa gitmiş bunun. Kalk hastaneye gidiyoruz!" dedi kızar bir tonla. Üstüme üstüme gelme Yoongi. Geriliyorum Yoongi. Yoongi yapma.

"Aay! Yoongi! İndir beni çabuk!" Kucağında benimle birlikte, kapıya doğru yürüyordu.

"Hayır. Doktora gidiyoruz. Zaten kafanı ilk çarptığında götürmeliydim seni. Hata bende!"

"Yoongi iyiyim ben! Bak vallaha! Nolur! Hastanelerden nefret ettiğimi biliyorsun!" dedim kızar bir tonda. Kapının oraya gelince durup yüzüme baktı. "O zaman doktor çağıracağım."

"Bak o olabilir~" Başımın üstünü öpünce bende boynuna sarıldım sımsıkı ve bu sefer adımlarını salona doğru yönlendirdi. Salona girdiğimizde Haneul ve Jimin bakışlarını bizim üstümüzde sabitlemişlerdi. Yoongi'ye baktığımda daha deminki yüzünden eser yoktu, vallaha benimde daha deminki yüzümden eser yoktu. Hayır yani öyle bir bakıyorlardı ki, bakışlarındaki anlamı çözemiyordum. "Sinirli mi yoksa,"

"Yoksası yok ya. Bence gayet sinirli bakıyorlar."

"Yine mi sesli düşündüm." dedim fısıldar bir tonda.

"Yine sesli düşündün." dedi gülerek, o gülünce bende güldüm. İkimiz gülerken öncekinden daha kızgın iki çift göz hissettik. "Bakmaya korkuyorum sanki Yoongi."

"Biraz bende korkuyor olabilirim."

"Hadi be sus, korkuyorsun işte."

"Birazcık sadece."

"Peki neden korkuyorsun Bay Min?"

"Resmiyete gerek yok bence. Soruna gelecek olursak, çünkü çok korkunç bakıyorlar."

"Bizi mi kıskanıyorlar acaba?"

"Bizi neden kıskansınlarki."

"Belki bizden hoşlanıyorlardır~"

"Salak salak konuşma Yun." dedi göz devirerek."

"Ne, bu gayet olası bişey."

"Zannetmem."

"Sen yinede fazla şey olma. Hadi Haneul senden zaten hoşlanıyorda, Jimin'i bilemem."

"Haneul benden mi hoşlanıyor?"

"Biasının sen olduğunu söylrmiştim diye hatırlıyorum." dedim düşünür bir ifadeyle.

"Biası başka biri olup, başka birinden hoşlananlarda var."

"Ne kadar da beyin yakıcı bir cümle."

"Peki ben neden bunu şimdi öğreniyorum?"

"Daha önce öğrenseydin ne yapacaktın ki?" dedim imalı bir tonda.

"Hiçbir şey."

"Yoongi benim gözümden bir şey kaçmaz biliyorsun."

"Lanet olsun ki evet." dedi sıkkın bakışlarla

"Yani seninde Haneul'a karşı bir şey hissettiğin apaçık ortada."

"Bilmiyorum."

"Neyse, bunu daha sonra konuşacağız. Şimdi benim şunlara haddini bildirmem gerekiyor."

"Ne yapacaksın?"

"İzle ve gör."

..

🤔

+10 vote 🌼

Yeni kitabım 😍

İmkansız değil, sadece hayal et

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İmkansız değil, sadece hayal et.

Bu yazacaklarımın bir kısmı benim aslında gerçek hayatta gerçekleştirmek istediğim hayallerimdir.

Ee... Hayallerim ve benimle bir yolculuğa çıkmaya var mısınız?

..

"Bir grup kurmak istiyorum." dedim iç çekercesine.

"Ne grubu?"

"Şarkıcı erkek grubu. Nasıl ama!"

"Kulağa güzel geliyor..."

MELODYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin