Bora için her şey güzel gidiyordu. Televizyonun karşısında en sevdiği yarışmayı izliyordu taki hayatını derinden etkileyecek o olaya kadar. Annesi ve babası yine tartışmaya başlamıştı ama bu seferki diğerlerinden farklıydı. Babası annesinden aldığı kışkırtmayla boranın annesine şiddet uygulamaya başlamıştı,üstelik yazlık evlerindeydiler. Bora henüz 11 yaşındaydı,kardeşi Mert ise 7 yaşındaydı. Bora babasının annesine şiddet uygulamasına dayanamıyordu,her zaman ayırmaya çalışmış başaramadığı için artık uğraşmıyordu. O tartışma 3 gün daha sürdü. Bağırışlar, gözyaşı, öfke, kin hepsi birbirine karışmıştı. Boranın ise tek isteği kardeşini Mert'i bu kavgadan korumaktı. Mert üzülmesin diye onun yanında ağlamıyor, mutlu görünmeye çalışıyordu. Bora o 3 gün içerisinde çok değişmişti. Kendine gözyaşını yasaklamıştı ama ileride ne kadar pişman olacağını bilmiyordu, artık annem ve babam ayrılırsa diye düşünmüş geleceği hakkında planlar yapmaya başlamıştı. O büyük tartışmanın ardından 2 ay geçmişti ama hala huzurları yoktu. Annesi ve babası ayrılma kararı aldılar ve bora annesinde mert ise babasının yanında yaşayacaktı.
BORA
Yağmur şiddetini artırmış ç, şimşekler gçkyüzünü aydınlatıyordu. Bora geçmişte yaşadıklarını düşünüyordu. Bu olayları düşünürken karşına Doğay çıktı. Doğay Boraya yaklaştı ama Boğa onunla konuşmak istemiyordu.Doğay Boraya yetişip "Bora naber" dedi.Bora "Doğay hiç konuşacak halim ypk"diyerek onu uzaklaştırmaya çalıştı ama Doğayın onu bırakmaya hiç niyeti yoktu.Doğay daha da ısrarcı bir şekilde Boranın yanımda olmayı istiyordu. Bora Doğaya dönüp "Doğay yalnız kalmaya ihtiyacım var beni lütfen yalnız bırak" dedi ve Doğay oradan ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZlİk
Bilim Kurguarkadaslar cok guzel bir ask hikayesi oldu iyi okumalar takip etmeyi ve yorum yapmayi unutmayin