Egy héttel később alig ismertem barátnőmre.
Mindig lógott a suliból, folyton az "új" haverjaival volt.
Engem szinte elfelejtett. 😢Norbival a buli óta nem talalkoztam, de nem is érdekel.
Azóta vettem egy kis lakótarsat magamnak.
Egy kis cukiságot.
Egy fekete kölyök husky.(Ugrunk az időben 2 hónapot)
Már csak 1 hónap van a suliból.
Már voltam pár helyen körbe kérdezni, hogy lesz-e felvétel.
Egy a lakásomhoz közeli kis virágboltban azt mondta a vezető asszony, hogy szívesen látna a boltjában.
Elég időss már és nem győzi egyedül.Most ép a suliba tartok.
Párszor láttam bent Izát de nem sokazor.
Mindegy is, a lényeg, hogy nekem kell ez a szakma.Leparkoltam a parkolóban és már mentem is be a suliba.
-Nelli!- hallotam meg, hogy valaki az én nevemet kiáltja így megfordultam és kit latnak szemeim...?
-Izabella?- el se hiszem, hogy hozzam szólt. -Mit akarsz?
-Csak bocsánatot szeretnék kérni!
-Miért is?
-Hát mert nagyon csúnyan viselkedtem veled az elmult időben és nem lett volna szabad!
-Aha értem. Köszi, hogy ezt elmomdtad de nekm órám lesz, szóóóval. Szia.- lezártam a beszélgetést és már mentem is az A8-es terembe latin órára.Ebéd szünetben kimentem a kocsimhoz h elmehessek venni valami ehetőt mert azt reggel elfelejtettem.
Mikor beszáltam a kocsiba akkor láttam, hogy el kell mennem tankolni is.
Az első megálló a benzin kut volt.
Utánna jött a pékség ahol vettem magamnak egy pizzát.
Majd meglátogadtam a trafikot is mivel már a cigim is elfogyott.Igen az elmult időben eléggé rákptam. De nem is nagy bej mivel enyhiti a feszültségemet.
Mire mindennel végeztem és vissza értem a suliba már mehettem is befelé a következő órára.
Gyakorlat. 3 órán keresztül.
Esküvői csokrot kell készíteni egy menyasszonynak aki választani fog, hogy kié tetszik neki a legjobban és azt fogja a kezében tartani az esküvőn.Kaptunk képet a menyaszonyról és a vőlegényéről is.
Az esküvöi ruháról és persze arrol is, hogy hogyan fof kinezni a terem ahogy az esküvő és a lagzi is lesz.Az első órán terveket keszítettem, hogy milyen lenne az álom csokor.
Figyelembe vettem mindent a kepeken.
A menyasszony ruhája habos-babos, hercegnős.
Nem fényes és inkább tül ruha.
Telis tele van strasz kövekkel amiket ha jobban meg nezek akkor lehet látni, hogy valamiféle drágább kő.
A ruha derékrészén egy fehér selyem szallag fut végig és a hát részen egy gyönyörű dupla masnit alkot.A bál terem díszítését is alaposan meg néztem.
A székek fehér és szürke selyem anyaggal voltam beborítva.
A mennyezet egyszerüen mesés volt.
Apró fehét led vilagitás és szürke, fehér és puder rózsaszín lampionok lógtak le.
Az asztalokon szintén puder rózsaszí rózsák díszítették üveg vázába.A második és a harmadik órát azzal töltöttem, hogy kiválasszam elkészítsem és csokorba kössem a kiválasztott virágokat.
-Diákok a menyasszony nemsokára megérkezik. Végezzétek el az utolsó simításokat és ha készen vagytok akkoe az előtettek levő üveg álványra tegyétek kesz csokrot.- szólt nekünk a tanár Mrs. Szálykovicz.
10 percel későb meg kérkezett a menyasszony és még 2 masik hölgy is.
-Szép napot kívánok mindenkinek. Lukrécia vagyok a menyasszony. Ők itt a legjobb barátnőim.
Dóra és Lejla.-Nyogodtan menjetek körbe nézétek meg a csokrokat és a választot caokrokat hozzátok erre az asztalra. Itt tudtok róla kérdezni és mindent meg tudtok róla amit szeretnétek.
Tájékoztatta a tanárnő mindenről a menyasszonyt és kísérőit.
Mielőtt bejöttek volna a tanár nő meg kért minket, hogy oldalt foglaljunk helyet, hogy ne legyünk útba és, hogy minden meglepetés szerű legyen abban, hogy ki melyik csokrot készítette el.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Meg érkezett a következő rész.
Jó szórakozást kívánok hozzá.😊😘
YOU ARE READING
Váratlan fordulat ❤
RomanceEgy lány, egy virág bolt, egy nem látott szerelem, egy be nem tervezett baba. Nelli egy visszahúzodó lány aki szerelmi csalódása miatt nem mer egy fiú szemébe se nézni. Ez viszont változninfog... Figyelem! A történet tartalmazhat trágár szavakat és...