Mióta adtam ''barátaimnak" ötletet az óta már eltelt két hónap. Iza anyukája nagyon örült az apukája már kevésbé. Mikor ő is megismerte Áront elismerte, hogy örül a picúrnak és azt is, hogy örül annak, hogy egy rendes srác van az ő kicsi lány mellett.
Persze azóta már a bizonyítvány is a kezemben van.
A gyakorlati helyemen dolgozok Viki néni mellett.-Jó napot!- Jött be egy törzsvendégünk Gabi.
-Jó napot! A szokásosat készítsem el?
-Sajnos most egy másikat kellene készítened.
-És milyen legyen?- elővettem a saját kis füzetemet, hogy leírjam a kért virágokat és a további adatokat.
-Egy temetésre kellene nekem 15 szál vörös és 15 szál fekete rózsából készíteni egy szép csokrot vagy koszorút. Azt rád bízom. Szombat tíz órára.
-Értem, részvétem.- majd leírtam mindent a füzetembe.
-Köszönöm. Mennyi lesz?
-14.500 forint. Éés... 10.500 forint a vége. Kér hozzá valamilyen szalagot?
-Nem köszönöm. De miért adod olcsóbban?Erre én csak elmosolyodtam majd újra kimondtam az árat mire ő kifizette. Még beszéltünk pár szót majd elindult ki az ajtón. A küszöbön visszafordult és kijelentette, hogy tegezzem őt. :)
A nap végéra besétált az ajtón a főnököm Viki néni.
-Szevusz leányom! Milyen napod volt?
-Jó napot! Nagyon-nagyon forgalmas.
-És miket adtál ma el?- ült le a szokásos kis helyére.
-Az összes rózsát, több más féle virágot. 18 kisseb csokrot. 9 esküvői csokrot vállaltam fel, ezek közül háromnak külön-külön 150 kisseb asztali csokrot és 130 férfi kitűzőt. Ezeken kívül 13 temetési csokrot/koszorút.- soroltam fel, melyet ő nagyra nyílt szemekkel hallgatott.
-Örülök, hogy ilyen jól vezeted a boltot és annak is, hogy ennyire ügyes vagy, de... de hajtsd túl magad.
-Ne tessék aggódni. Én teljesen jól vagyok.- vigyorogtam.Hazafelé bementem a starbucksba és kivel találkoztam?
-Szia Nelli! Rég láttalak!
-Szia Norbi, igen régen.
-Már mész is?- kérdezte szomorúan.
-Ne haragudj, de rengeteget dolgoztam és szeretnék haza érni. De legközelebb majd beszélgetünk, okés? Szia.
-Okés, szia Nelli.- szomorodott el.Mire mindent elintéztem és haza értem már besötétedett.
Pufy a husky kiskutyám már az ajtóban ált és várt rám. Mióta megvettem már rengeteget, nőt.
Megvacsoráztunk mind a ketten majd felmentünk a szobámba. Még egy kicsit játszottunk utána viszont elmentem fürödni majd aludni.
Elég különös álmom volt.
Norbi volt benne.
Egy éteremben ültünk és ő a kezemet fogta.Reggel a telefonom hangos csörgésére keltem fel.
Ránéztem a kijelzőre és majdnem elejtettem a telefonom.
Norbi neve villogott a kijelzőn.
-Szia Nelli. Felkeltettelek?
-Szia. Igen fel. Mit szeretnél?
-Hát arra gondoltam, hogy meg kérdezem, ma meddig dolgozol?
-Ma csak kettőig. Miért?
-Hát arra gondoltam, hogy...°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Kicsit rövid lett de jó olvasást kívánok ehez a részhez is.
❤😙
YOU ARE READING
Váratlan fordulat ❤
RomanceEgy lány, egy virág bolt, egy nem látott szerelem, egy be nem tervezett baba. Nelli egy visszahúzodó lány aki szerelmi csalódása miatt nem mer egy fiú szemébe se nézni. Ez viszont változninfog... Figyelem! A történet tartalmazhat trágár szavakat és...