''Mit rontottam el?"
Mikor megláttam ezt az egy mégis sokat mondó mondatot, éreztem, hogy lefehéredek és elöntött a bűntudat.
Hiszen nem is szóltam neki, hogy eljövök.
Vajon mit gondolhat?
Sajnos nem tudok haza menni mivel néhány nappal ezelőtt elszállt a fék a motoromba. Vonattal kell mennem. Fel hívtam egy vontatót, aki csak három nap múlva tud eljönni a motorért. Úgy hogy kénytelen vagyok megvárni.
Addig is meg vettem a jegyemet haza. Már nagyon várom, hogy haza érjek. Elég volt nekem ez a gondolkozási idő.
Tudom, mit akarok.
De még nem akarok olyat tenni, amit csak meg bánnék. Mindent szépen lassan fogok meg csinálni.
Három nap múlva:
A vontató eljött a motoromért, megadtam neki a címet ahová vinnie kellett majd minden cuccomat felvettem és elmentem Lizihez.
-Szia, Lizi.
-Szia, Norbi. Miulyság?
-Igazság szerint csak azért jöttem, hogy ezt vissza adjam.- nyújtottam felé a ár napja kölcsön kért töltőt.
-Oh, köszönöm. De mi ez így hirtelen?
-Haza megyek.
-Már is?
-Igen. Tudod épp eleget voltam már itt. Ideje, hogy haza menjek és elintézzek... rengeteg dolgot.
-Értem, akkor jó utat.
-Köszi. Vigyázz magadra.
-Te is. Szia.
-Szia.- megöleltük egymást és már mentem is tovább.Fél tizenkettő körül oda is ért a vonat, amire fel is szálltam és kerestem magamnak egy helyet. Szerencsémre találtam is egyet Ha jól emlékszem ez még csak a második megálló, úgyhogy nem is csodálom, hogy van hely.
Nagyából az út felénél egy velem egy idős srác leült velem szembe. Nem nagyon figyeltem rá, de szerintem nem is érdekelte.
-Figyú.- szólt hozzám. Most, hogy jobban meg nézem, eléggé hasonlít rám. Már, mint a stílusunk.
-Igen?
-Te hol szállsz le?
-Még öt megálló. Te?
-Király, én is.
-Az csak jó. De még sose láttalak ott.
-Most költözök oda. A többi cuccomat a költöztető hozza.
-Értem. És miért ide költözöl?
-Hát mert it lakik a bátyám és a barátnőm is.
-Aha, világos. És hogy hívják a barátnődet? Talán ismerem.
-Léda.- válaszolt szűkszavúan.
-Mármint Nagy Léda?
-Igen ő az, ezek szerint ismered.
-Igen. Alig két házra lakik tőlem.
-De jó. Legalább lesz még egy valaki, aki ismerek. Egyébként én Kiss Dani vagyok.
-Én pedig Norbert Cook.
-Nem magyar vagy?
-De igen. De New York-ban születtem. Apukám oda való anyum magyar.
-így már érthető. És amúgy te merre voltál?
-Csak egy kicsit ki kellett, hogy szellőztessem a fejemet.
-Ahaa, biztos.
-Sok minden össze jött és gondolkoznom kellett.
-így már értem. Egyébként nem sokára leszállunk.
-Tényleg. Akkor én fel is állok.
-Okés, én is.Felálltunk és beálltunk az ablakok mellé. Dani rögtön meglátta a barátnőjét és el is köszönt, mert ő a másik ajtón száll le, hogy könnyebben eljusson kedveséhez.
Én nem vártam senkit nem a megállón, így ne is nézelődtem.
Meg állt a vonat és már nyíltak is az ajtók. Mikor mindenki leszállt előttem hirtelen megtorpantam.
Nem hittem a szememnek.
Nelli.
Leszálltam majd csak ott álltam vele szembe.
Ahogy látom ő is nagyon meglepődött.
Semmit nem mondtunk csak néztünk egymással szembe.Mielőtt észre vettük volna a vonat már el ment és már senki nem volt az állomáson csak én és Nelli.
Nem tudom, hogy mit is mondhatnék most neki.
YOU ARE READING
Váratlan fordulat ❤
RomanceEgy lány, egy virág bolt, egy nem látott szerelem, egy be nem tervezett baba. Nelli egy visszahúzodó lány aki szerelmi csalódása miatt nem mer egy fiú szemébe se nézni. Ez viszont változninfog... Figyelem! A történet tartalmazhat trágár szavakat és...