Majd elléptünk egymástól és ő megtörte a köztünk kialakult csöndet.
-Amúgy nem hiszem, hogy tudod, de képzeld. Az egyik legjobb és legkedvesebb elfoglaltságom a fényképezés.- erre kikerekedtek a szemeim. Nem gondoltam, hogy szeret fotózni.
-Ezt tényleg nem tudtam. Sosem mondtad.
-Soem kérdeztedd.- kacagott.
-Ez igaz, de azért kíváncsi lennék, hogy milyen képeket szoktál csinálni.
-Ez megoldható. Gyere.- megfogta a csuklómat és elkezdett a szobája felé hózni.
-A tesód nem alszik?
-Szerintem nem, még ég a villany.
-Na okés.Bementünk a szobába, testvére tényleg fent volt. Az ágyán ült és valamit nagyon mosolygott a laptopja előtt.
-Itt is vannak. –leültem Norbi ágyára és a kezembe adott egy hatalmas fényképalbumot.
-Szia, Dylan. Na, lássuk miket szoktál csinálni.
-Szia. – köszönt vissza testvére.
-Nem nagy szám. Általában csak úgy fényképezgetek.
-Majd én eldöntöm. –kinyitottam majd elkezdtem lapozgatni. Szebbnél szebb képek tárultak a szemem elé. El se hiszem, hogy valaki tud ilyen szép képeket készíteni. Főleg, így mint ő. Bár róla nehezen hittem volna el.
-Na hogy látod őket?
-Nagyon szépek. Elképesztő, hogy ilyen gyönyörű képeket tudsz készíteni.
-Köszönöm.- pár perc múlva egy kattanást hallottam és egy kis fényt láttam meg.
-Héé... te meg mit csinálsz?
-Hogy én? Ja, csak egy képet egy széplányról.
-Nem is vagyok szép.
-Nekem higgy. Ha én azt mondom szép vagy akkor az úgy is van.- nem tudtam mit mondani, így csak bólogattam.
-Köszönöm.- már ment is az íróasztala elé.
-Most pedig meg nézzük, milyen legyen.
-Ezt meg, hogy érted?- mentem oda hozzá.
-Úgy, hogy meg nézzük, mit kell vele csinálni, de szerintem semmit.A kamerából a kis kártyát át tette a laptopjába és meg is nyitotta rajta a mappát majd meg kereste a most készült képet rólam.
Nem mondom nem lett a legrosszabb, de nekem nem annyira tetszik. Majd meg mondom neki is. De szerintem tudja, hogy szinte egyáltalán nem vagyok megelégedve magammal.-Na, szerintem teljesen jó. Előnyös ez az oldalad. Bár neked mindegyik oldalad az.- kicsit elmosolyodódtam ezen a mondatán. Jól esett.
-Köszi. Bár én mindig rondának látom magam.
-Pedig egyáltalán nem vagy az.- nézett rám a legkomolyabb arcával.
-Na okés, Neked elhiszem, okés?
-Oké.- nagy mosolyra húzta ajkait.
-Na akkor meg mutatod, hogy mit akarsz vele csinálni?
-Igazság szerint nem kell vele semmit sem csinálni. Ez így tökéletes. Szeretnél belőle egyet?
-Minden képen.Beállított pár dolgot és már ment is a nyomtató. Kettő darab képet, nyomtatot ki. Nem értettem miért, de nem kérdeztem rá. Kivette az egyiket és írt rá valamit, majd bele rakta egy borítékba, azt lezárta és ide adta nekem.
-Az én példányomat aláírnád?
-Persze. Ha adsz egy alkoholos filcet akkor minden kép.
-Tessék.
-Köszi szépen.- elvette majd berakta a többi közzé.
-És amúgy miért nem foglalkozol vele?
-Mármint?
-A fotózással? Nagyon ügyes vagy, és szerintem még sikered is lenne.
-Nem is tudom. Nem nagyon gondoltam még arra, hogy én fotós legyek. Nem hiszem, hogy pont engem... vagyis, nézz rám. Szerinted alkalmazna engem bárki is?
-Hát ha nekem lenne egy ilyen cégem akkor tuti.
-Nem kellenék én senkinek. A külsőm és minden más miatt.
-Úgyan már. A kinézet az mindig csak egy hülye kifogás.
-Nem tudom, de mindegy is. Már későre jár.
-Basszus tényleg.- ránéztem az órára és más hajnali kettőt mutatott.- Szerintem el indulok haza.
-Vagy mi lenne, ha inkább maradnál? Meg ágyazok neked én meg alszom a kanapén.
-Jó, de akkor én alszom, a kanapén mivel itt van Dylan is.
-Vagy mi lenne, ha mind a ketten itt aludnátok. Anyáék hamar mennek ma dolgozni és tuti, hogy fel keltenének, bármelyi kőtök is alszik lent. Simán elfértek ketten is azon a nagy francia ágyon.
-Ha neked nem baj és nem zavar, csak akkor.
-Nekem okés.
-Akkor adok egy kendőt és le is zuhanyozhatsz.
-Okés.- adott egy kendőt, és egy pólót, ami elég nagy rám.
ESTÁS LEYENDO
Váratlan fordulat ❤
RomanceEgy lány, egy virág bolt, egy nem látott szerelem, egy be nem tervezett baba. Nelli egy visszahúzodó lány aki szerelmi csalódása miatt nem mer egy fiú szemébe se nézni. Ez viszont változninfog... Figyelem! A történet tartalmazhat trágár szavakat és...