El kezdtek körbe menni és mindegyik csokrot alaposan megnézték és mindenki elmondta róla véleményét. Viszont csak négy darab csokrot választottak ki. Az enyém is köztük volt. :)
Kivitték az asztalra és sorban elkezdték mondani, hogy melyikben kinek mi tetszik a legjobban.
Az egyik egy tipikus vörös rózsás csokor fehér selyemszalaggal.
Egy másik rózsaszín rózsák és szürke selyemszalag.
A harmadikban virág egyáltalán nem volt benne, mindössze kiegészítő (díszítő virágok).
Majd meg nézték az enyémet is.-Ez kié?- kérdezte a menyasszony mire én kimentem eléjük.
-Én készítettem.- válaszolta kérdésére.
-Valami nagyon megfogott a tiedben, de nem tudok rájönni, hogy mi is lehet az.
-Ha szeretnéd el mondom, hogy mi lehet az ami megfogott téged ebben a csokorban.
-Meg köszönném.- mosolyodott el.
-Ha megfigyeled akkor sok minden ismerős lehet rajta.- bólogat mosolyogva.
-Nos látod itt ezt a dupla masnit?
-Igen látom. Nagyon szép és feldobja a csokrot.
-Nos hát... ez ugyan olyan szalagból készült amilyen a mennyaszónyi ruhád derék részét díszíti. Megpróbáltam ugyan olyan dupla masnit is készíteni. Utána pedig itt vannak ezek a púder rózsaszín rózsák is. Ezek azért kerültek rá mivel láttam, hogy a bálterem is ilyen lampionok és rózsák díszítik. Úgy gondoltam fontos lehet számodra így ezt az elemet is bele helyeztem a csokorba.-Igen nagyon fontos. Az nagymamámnak ez volt a kedvenc virága és mivel nem lehet az esküvőmön így arra gondoltam, hogy ezt bele kell helyezni az esküvőbe mivel nekem Ő nagyon fontos volt.
-Értem. Részvétem! Továbbá itt vannak ezek a kis strasszkövek a rózsákon ezeket a ruhád csillogása miatt tettem rá. Nem a megszokott módon csomagoltam be mivel a ruhád anyaga inkább tüll így arra gondoltam, hogy maradok ennél az anyagnál. És mint látod nem egy egyszerű kör mintájú a csokor hanem inkább hanem inkább gömb alakja van és így tökéletesen látszódik minden amit tartalmaz.
-Én gondoltam, hogy az esküvő elemeit is bele helyezted de a lánytok nem hittek nekem. A rózsa nekem sokat jelent és a családomnak is, ezért külön köszönet. A tüll pedig remek ötlet volt mivel jobban szeretem mint a selymet. Viszont ha ránézek magára csomagolására akkor a ruhám jut eszembe a kis masni látványa miatt ez pedig nagyon csodálatos szerintem. Összességében minden benne van ami nekem és a családomnak is fontos. Imádom a csillogást így ez plusz pont. Mindegyik csokor nagyon tetszett. Ez a négy különösen. Viszont így, hogy hallatom mindenkitől, hogy mi miért került bele úgy gondolom, hogy számomra ez a megfelelő csokor az esküvőmre.- és rá mutatott az enyémre.
-Köszönöm!- nagyon meglepett.
-Én köszönöm neked! Remélem még sok ehez hasonló gyönyörűségeket fogsz alkotni. Akár még nekem is.
-Én is nagyon remélem.- meg köszönték mindenki munkáját majd a csokrot felvéve el is mentek.
Még szerencse, hogy lefotóztam a kis művemet.
Mivel a hétvégén rengeteg esküvő lesz így minden menyasszony a maradék elkészített csokor közül válogathat.-Nelli!- szólított a tanár mire én oda sétáltam hozzá.
-Igen Mrs. Szálykovicz?
-Itt a jutalma a csokorért.- és itt át nyújtott nekem egy eléggé nagy összeget.
-Nem fogadhatom el.
-Maga a menyasszony kért meg arra, hogy ezt adjam oda önnek mert várakozásain felül teljesített jóval.
-Értem. Hát akkor köszönöm szépen.
-Mára haza mehet a szép teljesítmények miatt. Büszke vagyok magára.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Itt egy újabb rész.
Remélet tetszik nektek.
😘😊
YOU ARE READING
Váratlan fordulat ❤
RomanceEgy lány, egy virág bolt, egy nem látott szerelem, egy be nem tervezett baba. Nelli egy visszahúzodó lány aki szerelmi csalódása miatt nem mer egy fiú szemébe se nézni. Ez viszont változninfog... Figyelem! A történet tartalmazhat trágár szavakat és...