-Sziasztok!-köszöntünk egyszerre.
-Helló!
-Csá!
-Mizujs?- köszöntek a többiek.Norbi oda ment a heverjaihoz én meg mentem a barátnőmhöz Izához aki a fiu csordában álz egy srácot ölelgetve.
-Szia Iza!
-Áá szia Nelli. Mizujs? Hogy hogy Norbit tehoztad suliba??
-Semmi különös. Ismeritek egymast? Amúgy hoztam kávét ott talalkoztunk.
-Jaa értem és igen ismerem. Áron legjobb haverja.
-Értem. Én viszont megyek be. Nem sokára kezdőfik az óra. Pá.Elindultam a suli felé. Kicsit furcsa érzésem volt Izával kapcsolatban.
Valahogy olyan furi volt most, még az úh barátját sem mutatta be nekem.A nap nagyrésze már eltelt de Izát még eggyátalán nem láttam.
Valami nem oké.Az utolsó óra végét várva kinéztem az ablakon és megláttam kedves barátnőmet, Izabellát.
Csengetés után kimentem a szekrényemhez, hogy összepakoljam a cuccaimat.
Mire kész lettem már eltelt 3 óra.Be kell vásárolnom pár üveg innívalót és valami ehetőt vacsorára.- mindtam magamba majd kimentem a kocsimhoz, hogy végre mehessek haza.
-Hé Nelli.- szólt nekem valaki.
Oda néztem mire megláttam Norbit.
-Helló.
-Azt hittem megse fogsz álni.- tette alkarját az ajtóra majd belesett hozzam.
-Mivel szinte kiabáltad a nevem, muszályvoltam megálni.
-Értem. Amúgy arra gondoltam, hogy lenne-e kedved velünk jönni bulizni ma este.
-Óoo, hát ne haragudj de nem tudok menni, dolgom van.
-Mégis milyen dolgod. Iza azt mondta egyedül laksz.
-Igen egyedül de akkor sem érek rá.
-És meg tudhatnám, hogy miért nem?
-Mert ma nagy takarítást csinálok. Ennyi.
-Értem. Akkor máskor.Ez volt életem legnagyobb hülyesége amit mondtam csak, hogy ne keljen mennem buliba.
Nem szeretek buliba járni és kész!Norbi:
Kár, hogy nem jön ma velünk Nelli. Jó lett volna vele táncolni egy keveset.
Na meg... jó lenne jobban megismetni.-Srácok!- szolt Iza mire mind oda fordultunk hozzá.
-Miaz szivem?- kicsit nyálas így látni Áront és Izát. Meg kell még szokni.
-A jövő héten lessz Nelli szülinapja.
-Ééés?- nyujtottam meg az é betűt.
-Arra gondoltam vehetnénk neki valami kis ajandékot.
-Oké jó ötlet de... mi a nevén kívül semmit nem tudunk róla.- mondta Ádám és mi helyeslően bólogadtnk.
-Ezen lehet változtatni!
-És azt, hogy gondoltad?
-Mi lenne ha ma nem bulizni mennénk hanem rendelnénk pizzát és beugrunk hozzá bestélgetni?
-Nekem oké.- mondta Áron.
-Nekem is.- bologadtam.
-Akkor menjünk mind.- helyeselték a többiek is.Nelli:
Most este fél 9 van. Lassan elmrgyrk fürdeni és utánna lehet olvasok kicsit.
Megcsörrent a telefonom.
A kijelzőn a barátnőm neve villogott.-Szia Iza. Miujság?
-Szia. Csak azt akartam mondani, hogy öltözz fel és egy 5 perc mulva engedj be minket. Szia.
-Mi?? Iza mi az, minket??- letettem.Foggalmam sincs kit csödit ide de nem sok kedvem van most beszélgetni.
~~~
Ahogy kérte 5 perc mulva lementem és ki yitotta az ajtót. Nagyon meglepődtem mikor Iza egy fiucsordával eggyütt ált az ajtóm előtt.
-Szia Nelli. Bemehetünk?
-Perszee...- meg vagyok ijedve kicsit.
-Ülhetek le a nappaliba. Kértek calamit?- kérdeztem a társaságot.
-Igen. Azt hogy ülj le.- szólt Iza.
-Oookéé.
-Hoztunk pizzát és még pár dolgot.~~~
Úgy éjfél környéken szoltak a srácok, hogy néhanyan menni szeretnének haza. A többiek is bele egyeztek így mindenki elment.
Jól szórakoztam és sokat beszélgedtem a többiekkel.
Jó volt.Na de ideje aludnom.
Bele bujtam a pizsamámba majd az ágyamva és szinte pillanatok alatt el is aludtam.°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Itt az új rész.
Jó szorakozást az olcasásához.
😘❤
YOU ARE READING
Váratlan fordulat ❤
RomanceEgy lány, egy virág bolt, egy nem látott szerelem, egy be nem tervezett baba. Nelli egy visszahúzodó lány aki szerelmi csalódása miatt nem mer egy fiú szemébe se nézni. Ez viszont változninfog... Figyelem! A történet tartalmazhat trágár szavakat és...